Vydrží škoda citigo provoz na dálnici?

Od: Datum: 30.01.15 12:29 odpovědí: 30 změna: 13.02.15 22:25

Plánuji si koupit nové auto-škodu citigo -nemám moc peněz,tak chci todle auto,jiné ojeté nechci. Vydrží pravidelný provoz po dálnici-měsíčně bych s ním najel 4000km po dálnici. Jde mi o to jestli to vydrží a bude v tom nějaké pohodlí,jezdit rychle nemusím stačí mě to do 100km/h.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: radceknezaplace
Datum: 30.01.15 12:43

Vydrží, ovšem nikdo neví jak dlouho.. Dokonce i Škodovka se to bála vyzkoušet. Budete první, dejte nám tu prosím potom vedět, děkujeme.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 30.01.15 12:52
avatar

Kupovat si obsah 1.L na dálnici asi nebude to pravé ořechové , je to malé auto určené do města ,

1.L bude na dálnici dost přetěžovaný ,

myslím že se v reálu neudržíte na 100 km rychlosti , blbci na vás budou troubit ,

a navíc nižší rychlost zavání na dálnici nehodou ,

podíval bych se min po fabii 1.4 .

Ohodnoceno: 2x
 
Od: paw®
Datum: 30.01.15 13:42
Vy chcete mit rocni najezd 50 000 a to chcete nahrkat s Citigem. V tom aute umrete, protoze nikam nedojedete, komfort po hodine jizdy 0 a za 2 roky se vam rosype pod rukama a kupujete nove. Nehlede na to, ze vas to sezere za ziva.
Vychazi mi to, ze mate donprace cca 100km. Pokud jste se neuklepl v kilometrech, jdete do ojetiny. Nemusi to byt skodovka, ty jsou predrazene. Klidne Ford, Opel.
Jezdit v tomto streky po dalnici je onzivot. Auto je male a beoecnost tudiz klesa. Hrcet s tim po dalnici pres mesto klidney ale davat Praha- Brno asi ne. Ale zase je to male auto, projedete skoro vsude.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: uska®
Datum: 30.01.15 14:39

Mám nové Citigo od podzimu. Najedu asi 2000 km za měsíc, z toho 800km po dálnici. Nemám s tím problém, jen si musí člověk zvyknout, že od 60 km - 80km je to zhnilé, těžko se rozjíždí a před stoupáním se musíte pořádně rozjet. Po 80tce do 120 km jede bez problému, víc nejezdím, ani jsem nezkoušela.

Pro mne maximální výhoda, že již při 55 km auto vyžaduje 5 rychl. stupeň a dál si mohu nohu ze spojky vyhodit třeba z okna ( mám postiženou levou nohu). Výborně to topí a ta spotřeba je úžasná, te´d v zimě kombinovaná spotřeba 3,9 l až 4,5 litru..


doplněno 09.02.15 19:50:

cobrak - také jsem se s tím učila dlouho jezdit, je to nepochopitelné. Snad výrobce ví co dělá a pokud mi to ukazuje, že je třeba zařadit 5tku, tak i když se mi to nelíbí, tak jí tam dám. Nejsem chytřejší než výrobce.


doplněno 09.02.15 20:07:

gumidek - už vidím zástupy kupujících vozu Citigo, jak u nového auta si přeprogramují palubní počítač dle vaší rady. V rodině máme servis na Škodovky a nemohu Vám potvrdit, že je jedná o laiky nebo rádoby mechaniky. To by již dávno zkrachovali.

Ale chápu vaši reakci - jsem ženská.*smich*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.02.15 01:11
avatar

Nechtěl bych být tím motorem, když mu tam cpete na 55ce pětku!

Ohodnoceno: 3x
 
Od: tycoon*
Datum: 13.02.15 21:42

Pokud motor běží klidně, nevibruje a neduní, tak proč ne? Já (u jiného auta) dávám pětku při 50 km/h, pokud to není do prudkého kopce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.15 22:25
avatar

Ono ty slabší motory mají krátké převody, aby jezdili svižně. Kdo někdy jezdil s focusem 1,8tddi ví o čem mluvím, člověk zařadil v padesátce pětku a jezdil s tím jako s automatem. Opravdu si mohl vyhodit nožku z okna. A motor se dal vytočit i na tu pětku do maxima výkonu 4tis ot. Dnešní diesel to neumí, převodovky jsou dlouhé kvůli emisím a pětka se nedá dotočit.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 09.02.15 19:56

Výrobce chce nižší emise a nechce dlouhýživot pro auto. Výrobce chce prodávat nová a nová. Ne udržovat šumky. Proto je ta kontrola k vůli ekologii, ale ničí to motor, který hrká v silentblokách a při plném plynu se zbytečně musí obohacovat palivem a zanáší se sedla ventilů karbonem. Pak motor žere olej, nemá výkon k vůl netěsným ventilům a má velkou spotřebu.

Nedělejte vše, co říká výrobce, ale užívejte hlavu.

doplněno 09.02.15 19:58:

Lidi, co do toho dělájí ví. Laici se poradí s rádoby mechaniky a pak se utvrzují, jak autu dlají dobře.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 30.01.15 15:16

Velmi špatná volba,tohle auto je koncipované jako městské,na pravidelné jízdy po dálnici bude nepohodlné,silně žravé a jak dlouho ten motůrek 1,0 litru vydrží dálniční provoz je otázka.

Neříkám že je to špatné auto,do města nebo pro méně náročné řidiče to může být ideálka,ale na dálnice bych si to nekoupil

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 30.01.15 15:46

Zdravím, máte.li sebe rád(a), volte bezpečnější vozidlo, protože toto je "motorové křeslo", nikde nic, žádný plech, def. zóna. Větší náraz je fatální.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 30.01.15 16:05
Ohodnoceno: 1x
 
Od: paw®
Datum: 30.01.15 17:12
Ze to je motorove kreslo je kravina. Ve sve tride je to dobre auto. Jenze na dalnici se i zdi a boura vetsinou ve vyssich rychlostech. A tam mivaji vetsi auta navrch.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.15 15:58
avatar

Nevím proč tady někteří píší že nevydrží-mělo by ,ale záleží asi kus od kusu jako ostatní ojetiny,teda pkd ne nové ! Osobně jsem jezdil s Lupem a v pohodě šupajdil až do 150 a bez problému jse s ním ve třech osobách předjížděl daleko větší auta .To bych vám přál vidět ty užaslé obličeje hlavně majitelů "pašíků" když je najednou bral tento mrňous!

Ale ze skušeností s ním (s Lupem!) nedoporučuji,je to městksé auto,není to trhač dálnic,na občasnou jízdu ano ale ne trvale,určitě na dálnici bude vyšší spotřeba,současně s tím se bude více zvyšovat opotřebení atd.Raději kupte aspoň o třídu větší auto!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: poil
Datum: 30.01.15 16:12
Ano, da se s tim jet 150, ale verim ze to nebude ani pohodlne, ani prijemne ani bezpecne. Bude se to klepat jak pudlik, aerodynamicky hluk a spotreba...
Remeslnik si taky nekoupi naradi z kauflandu...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.15 17:42
avatar

Zdravím.! Docela mě zaráží fakt, že píšete "nemám moc peněz" a přitom jste ochoten si pořídit předraženou motokáru.

Navíc Váš roční nájezd by se měl pohybovat kolem 50.000 Km, což není málo.!

A ta poslední věta je skutečnou perlou... "Jezdit rychle nemusím, stačí do 100.Km/hod."

V tomto případě budete na dálnici nebezpečnou překážkou.

Osobně mám sice obstarožní vůz, ovšem když tomu řádně "šlápnu na krk", tak to dá v klidu

i 160.Km/hod. A to je kombík.

Přemýšlejte do budoucna a nekupujte si auto "do Kauflandu". Navíc tam větší nákup asi nenarvete.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.01.15 15:22
avatar
Ja v tom nevidím žádný problém. Taky jezdím po dálnici 100-110, tam můj diesel jezdí nejusporneji, nepotrebuju jezdit 150 a ne všichni jezdí rychle . Ovšem s litrovym benzinakem se asi v této stále rychlosti na solidní spotřebu nedostanete. Takže byste měl počítat jinak. Pokud nemám moc peněz a budu jezdit do kauflandu, koupím auto, které má nízké náklady na pojištění, i kdyz spotřeba bude vyšší. Naopak při velkém nájezdu bych spíš řešil náklady na spotřebu než pojištění. Ty úzké gumy na citigu se taky mnohem rychlej sjedou než gumy širší. Kdyz koupíte rok dva starého diesla s dvaceti tis na tachometru, tak bude jak nový a vyjde daleko levněji.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: fuj
Datum: 31.01.15 18:14
Uzke gumy se sjedou rychleji nez siroke?:-D
Rok dva stary diesel s 20tis? Kdo by si kupoval diesel, aby najel 15tis za rok?
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.01.15 18:20

Kup citigo cng a budeš jezdit za 70kč na 100km..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 01:19
avatar

Osobně si myslím, že Škoda Citigo a VW Up! by si měli kupovat lidi, kteří najezdí většinu svých kilometrů převážně po městě. Zkrátka jsou to obě dvě postavená do města a určená pro městský provoz. Ano, ono s tím určitě pojedete 150km/h jako nic, ale bude to žrát, nebude bezpečné a hlavně Obsah 1.0 není na takovou rychlost stavěn. Hlavně je to i nebezpečné, protože ve chvíli, kdy se potřebujete připojit na dálnici připojovacím pruhem a jede Vám tam kamión, tak musíte vystřelit a stihnout to před něj, abyste se zařadil. Pokud to nestihnete, tak se zařadíte za něj, ale tam už Vám třeba zase jede kamión druhý, třetí... Zkrátka ať si každý, co chce, ale i na dálnici je potřeba mít výkonnější auto právě třeba tady kvůli tomuhle, rychle zařazení do průběžného pruhu. Pokud se chcete pohybovat po dálnici, tak bych Vám radil objem minimálně 1,4, spíš 1,6 a přemýšlěl bych nad dieslem, kde bych rozhodně pod 1,4 nešel už vůbec! Jednolitr je super do města na nákupy a na meziměstské ježdění, ale dálnice opravdu jen nouzově.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 01.02.15 01:33

Hele cobraku, co když ti tam pojede místo kamionu borec v nadupanym BMW? :)

Jinak děkuju, pobabil jsem se..:)

Když je člověk kopyto a neumí řídit, tak mu ani našlapaný auto nepomůže! to citigo má i nějakých 55 kw, což je víc než některé 1,4ky, takže to poletí slušně! Takže cobraku tady nemel kokotiny, když jsi citigo viděl možná na obrázku! :) že to je auto do města o tom žádná!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 01:40
avatar

Felicia 1.3 50Kw, se kterou mám mimo jiných aut najeto přes 60tisíc kilometrů je právě při najíždění na frekventovanou dálnici slabá, díky tomu předpokládám, že Citigo na tom nebude rozhodně líp, když má k tomu všemu o 3 deci menší objem.

Tak se frejare uklidni a neukazuj tady, jaký jsi hulvát. Tazatel položil dotaz, já mu odpověděl svým názorem, se kterým se ty možná neztotožňuješ, ale to neznamená, že mě musíš urážet. Napsal jsem svůj názor tazateli ,stejně jako všichni ostatní, který ho chtěl znát. Tak brzdi koně Vinetů!

doplněno 01.02.15 01:41:

Možná bys měl vědět, že u auta nezáleží tak úplně na tom, kolik má kilowatt, ale na tom, jaký má objem. Kor u auta bez turba!

doplněno 01.02.15 01:44:

Majsterjoe: Díky za zastání!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 01:58
avatar

cobraku, zjevně máš s felicií najeto málo. Na čtvrtkilometrovém dálničním připojovacím pruhu se dá rozjet na sto třicet. Musíš umět řadit. JInak tyhle auta opravdu nejsou pro pravidelný provoz na dlouhé dálniční štreky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 04:58
avatar
S felicií mám najeto opravdu hodně ;) to víš,že se to na,ale už to prostě člověk musí prasit na trojku s plynem na zemi v maximálních otáčkách,nezmiňuju situaci,kdy mám v autě další čtyři lidi. Zkrátka je to znát a hlavně to pak hrozně žere!
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.02.15 11:38
avatar
Cobraku kdysi dávno jsem měl escorta 1.8 d bez turba a po dálnici jsem normálně jezdil. A to měl jen 43 kw, maximalku podle tp 150km, ale z kopce jel i 180. Normálně jsem ale jezdil normálně! Na dálnici neni povinné jezdit rychle, to si myslí jen ti v těch bavoracich a audinach, a oktavkach, ti musí být vždy první za každou cenu, nesnesou před sebou pomalejší auto. Takže to není o výkonu, ale o stavu mysli.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 02:44

Cobraku, kdybys neviděl Citigo akorát z dálkya taky se v něm svezl, tak bys uznal, že srovnávat ho s tou tvojí Felicií, se kterou máš najeto přes 60tisíc km, je úplný nesmyl! Stejně to co jsi napsal.

Jinak pro tazatele: ANO vydrží provoz na dálnici :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 01:43
avatar

Možná máš co se týče výkonu auta pravdu, ale opravdu si příště nechej ty vulgarismy někde do hospody mezi kamarády.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.02.15 10:06

Hele a přemýšlel jsi někdy, jak to dělají ty kamióny, že dokáží najet na dálnici? Naloženej se totiž rozjíždí nechutně dlouho. To Citigo je oproti tomu tryskáč. A nebo třeba naložená dodávka. Já jsem jezdil s Peugeot Boxer 2,5TDI a když jsem měl naloženo, tak mě na zrychlení spráskal i trabant.

Pořád lepší je nová Škoda Citigo jedoucí v pravém pruhu mezi kamióny 100km/h, než 20let starej střep v levém pruhu letící 160km/h.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 12:47

podle jeho teorie to musejí mít dost kruté, takřka nemožné se napojit na dálnici.. jo cobraku pokud tady rozebíráš objemy a výkony, tak se taky zamysli nad teorii hmotnosti vs. kw... ty maloobjemové motory bývají celkem živé v těchhle vozících.. ale spíš je to opravdu uzpusobene na města a okrsky.. na dalnici, pokud chcete jezdit 100 tak vklidu ale drtit to pořád 130 a vic, to už je trápení..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.15 03:07

Se Š. Citigo jsem měl možnost chvíli jezdit. Jistě, je to malé auto se všemi necnostmi z toho vyplývajícími, ale jako takové není špatné. Dynamikou se ale felicii minimálně vyrovná, spíš ji předčí. Kdo nemá problém jet s běžnou felicií či slabší fábií po dálnici, stejně tak zvládne i citigo. Cobrak toho zjevně o autech moc neví, jinak by se podobných komentářů a následných vulgarit zdržel.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: skoda
Datum: 12.02.15 09:17
Dotaz trochu zavání jako kdyby to psal zaměstnanec Škodovky v rámci podpory prodeje auta. ;) Aby Google našel více spojení slov Citigo vs. dálnice.
Jinak jak již někdo psal - s rychlostí do 100 budete spíše nebezpečnou překážkou. Nájezd 4000/měsíc a to jen po dálnici (takže skutečný bude ještě vyšší) je dost vysoký. Navíc s litrovým motorem. Jak z názvu auta vyplývá, je to auto určeno do města. Nákupy atd.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.