Vybíjení baterie

Od: Datum: 19.01.15 11:31 odpovědí: 16 změna: 19.01.15 23:13

Dobrý den mám problém při odpojení baterky i vytahání všech pojistek a vložení mezi plusové poly tak mi ampermetr ukazuje že mám nikde žrouta baterky ale nevím kde. Prosím o radu.

Ford Fiesta 1,3 GFJ r.v 93

Děkuji za radu



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.01.15 11:38
avatar

Jenže Vy neměříte ampéry, nýbrž volty. To je ,,trošku´´ něco jiného, aspoň si ten budík přepněte na A, pak se uvidí, kolik to tedy žere

Ohodnoceno: 3x
 
Od: chullid
Datum: 19.01.15 11:40

Tak to jsem D... vůbec mne to netrklo

Datum: 19.01.15 11:39
avatar

Kamarádovi na feldě to dělalo, že měl prohnilý drát a škrtal o kostru auta.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.01.15 12:09
avatar

To je napeti na baterii ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 19.01.15 13:31

Při odpojení baterky už nic nemůůže téct. Měřit proud (bacha na nastavený rozsah), ne volty.

doplněno 19.01.15 13:58:

Ale k tomu napětí, pokud je aku nabitý a má takové napětí, tak dohasíná.

doplněno 19.01.15 14:57:

U aut vždy nějaký proud poteče, ne jen u starších, kdy vypnutím klíčku bylo napájeno nic. Nastavit na měřáku nejvyšší proud (pokud snese...). Vypnout klíčem napájení, zapojit měřák pro měření proudu dle polarity (do serie s aku), zapnout klíč, nestartovat! Vypnout a sledovat jak proud klesá (přepínat rozsah) až se po nějaké době ustálí, nebo 0.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: chullid
Datum: 19.01.15 14:28

Myslím že jsem na to přišel dělá to černé reléale nevím nač je, když ho vyndám tak nefunguje ventilátor topení ale obávam se že je ještě na něco jiného ale nevím prosím o radu

Od: glu
Datum: 19.01.15 14:59

Zdravím, k tomu měření..napětí jste naměřil díky tomu, že se plusová svorka dotýká něčeho kovového (kostry auta, -), při měření proudu zajistěte aby k tomuto doteku nedošlo jinak si zničíte ampérmetr(přinejmenším)!..a k tomu vybíjení..ten zelenožlutý dvoudrát vede k čemu? Vypadá jako dodělávaný a na jeho druhém konci můžete najít žrouta co vám to vybijí(alarm nebo ňáký jiný spotřebič navic). A k čemu je to relé zjistíte z příručky k autu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: chullid
Datum: 19.01.15 15:19
Zdravim ten zelenozluty ji na prime odpojení baterie z duvodu ztráty baterie
doplněno 19.01.15 15:22: Je problem ze nemám příručku
Datum: 19.01.15 16:30
avatar

Tak vrať všechny pojistky zpátky,mezi odpojený mínus pol a kostru dej zkoušečku,která by se měla nažhavit.Potom vyndávej pojistky jednotlivě a u které zkoušečka zhasne tak to znamená,že na tom okruhu je zkrat.Musíš zjistit,nejlépe podle manuálu,které spotřebiče jsou na tom okruhu a ty všechny prověřit.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: buss®
Datum: 19.01.15 16:50

A na jaký proud má být ta zkoušečka?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.01.15 18:12
avatar

Bussi,Ty tam můžeš dát i zkoušečku na 230V.Já bych dal zkoušečku na 12V,aby mi to fungovalo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.01.15 23:13
avatar

Tak nevím ... když je řeč o proudu proč do toho matláte Volty. Dosud jsem žil v tom, že jednotkou proudu je Ampér

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: chullid
Datum: 19.01.15 16:58

to jsem delal dvakrát, cca jsem na to přišel děla to černé relátko (na fotce) př zapojení baterie v něm cvakne a začne to žrát baterku a vše je vyplé a pojistky vytaženy všechny tak co může být zapojeno mimo pojistky v autě není ani alarm, autorádio, centrál prostě nic je to holé i vyhřívání zadního okna jsem odpojil.

Datum: 19.01.15 18:19
avatar

Zkus tedy vyměnit relé a pokud by to nepomohlo,tak musíš prověřit všechny spotřebiče,které při vytažení relátka nejdou,tzn,že jsou na to relé napojeny.Relátka vzájemně prohoď,tím zjistíš,jestli je dobré.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.01.15 20:58

Podle mě je to hlavní relé, které se aktivuje zapnutím zapalování. Hledal bych chybu ve spínací skříňce, zřejmě spečený kontakt nebo zkrat přívodního vodiče na +. Zkus vyhledávat ignition relay. Zkus vyfotit to černé relé, aby byly vidět ty nápisy. Jestli jsou tam čísla 86 - to by měl být +primár spínaný klíčkem a 85 by měla být kostra primáru.

doplněno 19.01.15 21:09:

pak by tam mělo být 87 a 30.

doplněno 19.01.15 21:13:

Mělo by být shodné s tím bílým relátkem, tak je můžeš pro kontrolu zaměnit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.01.15 16:48

Ještě zkontrolujte jestli nemáte stále zapnuté vyhřívání zadního skla to je pěknej žrout. Jednou se mi stalo, že praskla žárovka kontrolky v přístrojovce a furt jsem jezdil se zapnutým a altík nestíhal dobíjet. Chvíli mi to dalo než sem na to přišel

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.