Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám problém při odpojení baterky i vytahání všech pojistek a vložení mezi plusové poly tak mi ampermetr ukazuje že mám nikde žrouta baterky ale nevím kde. Prosím o radu.
Ford Fiesta 1,3 GFJ r.v 93
Děkuji za radu
Tak vrať všechny pojistky zpátky,mezi odpojený mínus pol a kostru dej zkoušečku,která by se měla nažhavit.Potom vyndávej pojistky jednotlivě a u které zkoušečka zhasne tak to znamená,že na tom okruhu je zkrat.Musíš zjistit,nejlépe podle manuálu,které spotřebiče jsou na tom okruhu a ty všechny prověřit.
Bussi,Ty tam můžeš dát i zkoušečku na 230V.Já bych dal zkoušečku na 12V,aby mi to fungovalo.
Tak nevím ... když je řeč o proudu proč do toho matláte Volty. Dosud jsem žil v tom, že jednotkou proudu je Ampér
to jsem delal dvakrát, cca jsem na to přišel děla to černé relátko (na fotce) př zapojení baterie v něm cvakne a začne to žrát baterku a vše je vyplé a pojistky vytaženy všechny tak co může být zapojeno mimo pojistky v autě není ani alarm, autorádio, centrál prostě nic je to holé i vyhřívání zadního okna jsem odpojil.
Zkus tedy vyměnit relé a pokud by to nepomohlo,tak musíš prověřit všechny spotřebiče,které při vytažení relátka nejdou,tzn,že jsou na to relé napojeny.Relátka vzájemně prohoď,tím zjistíš,jestli je dobré.
Podle mě je to hlavní relé, které se aktivuje zapnutím zapalování. Hledal bych chybu ve spínací skříňce, zřejmě spečený kontakt nebo zkrat přívodního vodiče na +. Zkus vyhledávat ignition relay. Zkus vyfotit to černé relé, aby byly vidět ty nápisy. Jestli jsou tam čísla 86 - to by měl být +primár spínaný klíčkem a 85 by měla být kostra primáru.
doplněno 19.01.15 21:09:pak by tam mělo být 87 a 30.
doplněno 19.01.15 21:13:Mělo by být shodné s tím bílým relátkem, tak je můžeš pro kontrolu zaměnit.
Při odpojení baterky už nic nemůůže téct. Měřit proud (bacha na nastavený rozsah), ne volty.
doplněno 19.01.15 13:58:Ale k tomu napětí, pokud je aku nabitý a má takové napětí, tak dohasíná.
doplněno 19.01.15 14:57:U aut vždy nějaký proud poteče, ne jen u starších, kdy vypnutím klíčku bylo napájeno nic. Nastavit na měřáku nejvyšší proud (pokud snese...). Vypnout klíčem napájení, zapojit měřák pro měření proudu dle polarity (do serie s aku), zapnout klíč, nestartovat! Vypnout a sledovat jak proud klesá (přepínat rozsah) až se po nějaké době ustálí, nebo 0.
Zdravím, k tomu měření..napětí jste naměřil díky tomu, že se plusová svorka dotýká něčeho kovového (kostry auta, -), při měření proudu zajistěte aby k tomuto doteku nedošlo jinak si zničíte ampérmetr(přinejmenším)!..a k tomu vybíjení..ten zelenožlutý dvoudrát vede k čemu? Vypadá jako dodělávaný a na jeho druhém konci můžete najít žrouta co vám to vybijí(alarm nebo ňáký jiný spotřebič navic). A k čemu je to relé zjistíte z příručky k autu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.