Zrejme spatna baterie…

Od: Datum: 30.12.14 10:02 odpovědí: 10 změna: 30.12.14 12:18
Ahoj,
Tak nam nastala zima prvni vetsi a zda se ze moje baterie to nevydrzi :D Chci se zeptat nez koupit jeste novou da se pri startovani krom plynu pridavanim baterce jeste nejak pomoci?myslim tim seslapnout spojku a plyn bo jinak…

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: buss®
Datum: 30.12.14 10:13

A proč to nezkusíte s vyšlápnutou spojkou a ptáte se? Nabít aku (změřit), roztlačit, rozehřát. Je rozdíl startovat benzíňák či nafťák.

Ohodnoceno: 0x

Od: petersikk
Datum: 30.12.14 10:19
Ptam se proto abych se dozvedel rady od jinych bo ziskal radu prominte ze jsem laik a ze se ptam tyo najdou se zde vetsi stupidni otazky… lidi tady prijemny jak pr… je to mimochodem benzin
Datum: 30.12.14 10:26

Samozřejmě že se startuje s vyšlápnutou spojkou. Tím starteru hodně ulevíte, protože točí ,,pouze´´ motorem, nikoliv už převodovkou, která zejména v zimě má díky studenému oleji velký odpor.

Protože to - jak vidět- asi dost lidí i dnes nepobírá, některá auta bez stlačené spojky nenastarujete. Třeba Octavia to má, já jsem o tom paradoxně ani nevěděl, protože jsem prostě zvyklý automaticky spojku sešlápnout, ale auto si půjčil kolega a za minutu došel zpět s tím, že auto nestartuje. To mě bylo divné, tak jsme bádali, proč jemu nestartuje a mě jo -a přišli jsme na tu vychytávku.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 30.12.14 10:30
Super diky aspon nekdo poradi a slusne :) a tim ze startuji a pridavam plyn tim se neco kazi?
Od: k2
Datum: 30.12.14 10:47

Nekazi, ale pokud se bavime o necem modernejsim se vstrikovanim ci dokonce elektronickym plynem, tak to ani nicemu nepomaha...

Od: beza®
Datum: 30.12.14 12:12

Některá auta se sešlapnutým plynem nenastartujete je to ochrana při studeném motoru.

Od: isteron
Datum: 30.12.14 10:35