Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zrejme spatna baterie…

Od: petersikk odpovědí: 10 změna:
Ahoj,
Tak nam nastala zima prvni vetsi a zda se ze moje baterie to nevydrzi :D Chci se zeptat nez koupit jeste novou da se pri startovani krom plynu pridavanim baterce jeste nejak pomoci?myslim tim seslapnout spojku a plyn bo jinak…

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

buss
hodnocení

0x

A proč to nezkusíte s vyšlápnutou spojkou a ptáte se? Nabít aku (změřit), roztlačit, rozehřát. Je rozdíl startovat benzíňák či nafťák.

petersikk
hodnocení

Ptam se proto abych se dozvedel rady od jinych bo ziskal radu prominte ze jsem laik a ze se ptam tyo najdou se zde vetsi stupidni otazky… lidi tady prijemny jak pr… je to mimochodem benzin

Samozřejmě že se startuje s vyšlápnutou spojkou. Tím starteru hodně ulevíte, protože točí ,,pouze´´ motorem, nikoliv už převodovkou, která zejména v zimě má díky studenému oleji velký odpor.

Protože to - jak vidět- asi dost lidí i dnes nepobírá, některá auta bez stlačené spojky nenastarujete. Třeba Octavia to má, já jsem o tom paradoxně ani nevěděl, protože jsem prostě zvyklý automaticky spojku sešlápnout, ale auto si půjčil kolega a za minutu došel zpět s tím, že auto nestartuje. To mě bylo divné, tak jsme bádali, proč jemu nestartuje a mě jo -a přišli jsme na tu vychytávku.

petersikk
hodnocení

Super diky aspon nekdo poradi a slusne :) a tim ze startuji a pridavam plyn tim se neco kazi?
k2

Nekazi, ale pokud se bavime o necem modernejsim se vstrikovanim ci dokonce elektronickym plynem, tak to ani nicemu nepomaha...

Některá auta se sešlapnutým plynem nenastartujete je to ochrana při studeném motoru.

isteron

Tieto moderné autá sa teraz nedoporučujú rozťahovať. Rozvody, klinové remene, polovodičové regulátory, a p. Lepšie je pomôcť baterke napojením pomocou štartovacích káblov z inej, lepšie nabitej batérie . Ale pozor na polaritu. V každom prípade je potrebné preštudovať manuál na konkrétny typ auta a konkrétnu verziu.