Nejste přihlášen/a.
Zkus stříknout do každého válce petrolej a nech přes víkend působit-pkd jsou jen zapečené-mělo by to pomoci-petrolej by to měl uvolnit,pkd ovšem baští přes dříky ventilů pak nepomůže!
doplněno 30.12.14 20:54:Jirko-petrák by měl rozpusti karbon (zapečení) pístních kruhů i když to nebude orpava na 100% přesto by to mohlo pomoci!
Také se přimlouvám k petroleji. Natočit motor tak, aby žádný píst nebyl v HÚ a přes vyšroubované svíčkynalít petrolej a co nejdéle nechat působit.
Pístní kroužek je dělený (není to nepřerušený kroužek). Ve volném stavu má o něco větší průměr než válec. Když se kroužek navlékne na píst a vloží do válce, svou pružností se kroužek přitiskne k válci a tím vlastně těsní. Během práce motoru je kroužek vystaven mnoha silám a hlavně tepelnému namáhání a musí se přizpůsobovat změnám rozměrů vlivem teploty. Když se kroužek zakarbonuje a takzvaně zapeče, nemůže se v drážce pístu volně pohybovat, přizpůsobovat se změnám průměru válce a tím pádem netěsní. Petrolej dokáže uvolnit karbon a to umožní kroužku opět volný pohyb a tím zlepší jeho těsnost. Toto vysvětlení je silně zjednodušeno pro pochopení, kroužků je na pístu více. Úmyslně se nezmiňuji o zámku pístního kroužku.
Odjezdí i těch 10000km, kouřivost ale bude stoupat, jde o to, zda Vás kvůli tomu nezastaví policie.
To je dobrý vtip ! Vidím dost často náklaďáky nebo i dodávky, kterým se vali z výfuku černý dým, ale že by ja zastavila kvůli tomu policie, to jsem ještě nezaznamenal :o))
težko z hlavy říct Bude asi větší spotřeba i svíček a co nato lambda sonda s katalizátorem
Ale když to spočítám (na 100km asi 10lit.ben)tak jeto 1:30 a já lil asi 2roky do marei 1,6 16ventilu benzin ředěný 1:40(byl skoro zadarmo) a jezdí v poho dodnes tak by to mohlo vydržet ale bude se to asi stupnovat.Jinak jestli je to na dojetí tak bych bral ten nejlevnější olej v hyper-supermarketech
Těžko říct,viděl jsem feldu 1,6 co žrala 1 litr na 100km,nejenomže to byl magnet pro policajty protože to kouřilo jak prokoplý kamna,ale za nějakou dobu se zadřela jedna ojnice a a vylítla blokem motoru-což se samozřejmě rovná okamžitá nepojízdnost auta a mraky oleje všude po silnici(z čehož můžou plynout další nepříjemnosti)
10 tis km by to snad vydržet mělo,ale počítej s velkou částkou za olej,když budu předpokládat že je to nějaký 10W-40 který stojí běžně tak 130kč za litr tak na 10 tis km dáš jen cca 4500 za olej,pokud je to vyšší norma,třeba 5W-30 tak ještě mnohem víc
10W40 běžně za 130,-? NA benzínkách možná, nechá se sehnat i za polovic!
Sežeň si po známých nějakej jetej olej a to tam dolívej. Pokud to moc nehulí a nesmrdí, tak bych normálně jezdil.
spočítej si náklady za benzín a olej na 100km a ještě počítat s tím že nekde zustanu stát .kolik km. má auto najeto? a co to je za značku?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.