Já teda nevím jak kdo,ale když stála delší dobu ccatýden,tak pak šla na řadu "pumpička",jinak jen sytič a start a ani při -15 nebyl problém,chytla na max třetí otočení!
Asi Vám nedrží zpětný ventil u benzinového potrubí. Musíte ruční pumpičkou tak dlouho pumpovat, až jde páčka bez odporu smáčknout. Pak sytič a při nesešlápnutém plynovém pedálu startovat. Pokud točí pomalou, tak je vybitý akumulátor:o))
105 jsme vždycky roztlačili nebo roztáhli. Dobrý zvyk byl parkovat na kopci - roztáhlo se samo. Nastartovat šly jen ty s motorem+palivovou soustavou+zapalováním v super stavu což znamenalo furt tam něco ladit...
No já měl dvoje víčka a palce do rozdělovače. Pětkrát jsem pumpnul páčkou benzínové pumpy, páčku na pumpě zacvakl, zapnul sytič, dvakrát prudce na doraz sešlápl plyn a startoval, pokud nechytilo aspoń napodruhé, tak jsem dal teplý palec a víčko co jsem si donesl v hadru z teplého domova na rozdělovač a pak už nebyl nikdy problém.
Toto auto lze bez potíží roztáhnout, nic se nestane. Roztáhněte se na dvojku. Příčina může být, že startér se vlivem slabší baterie netočí dostatečně rychle (mimo dalších příčin).
Pomohlo by to roztáhnout, nebo kamarád s nastartovaným autem a s kvalitními startovacími kabely. Ovšem za předpokladu, že to auto je jinak v dobrém stavu a nemá problémy se startováním i při vyšších teplotách. A nebo vytápěná garáž.
doplněno 28.12.14 15:03:
Mám dojem, že tady radíme a skodak už se ve své Š105 vesele prohání zimní krajinou...
Kromě výše uvedených rad se ůdajně prodává sprej na startování. Trošku se vstříkne do sání a protočíte motor pokud nepomůže můžete opakovat ale vlastní zkušenost nemám naštěstí startuju na drc.
solenza*
Start pilot. Ten se ale vyrábí hlavně kvůli dieselovým motorům. Na benzín by to mohlo taky fungovat, proč ne. Jinak u starých dieselů pomáhalo třeba letlampou do sání foknout teplý vzduch a startovat a když motor nasál teplý vzduch tak lépe chytal. Třeba u starých náklaďáků se do sání strkaly i zapálené noviny.
Jo, to bylo osvědčené, na vojně P-V3Sky na to slyšely, když vdechla Rudé právo, za nepřirozených zvuků jí z vejfuku šly i kusy přílohy "Haló sobota"...
já u svojí škody 120 ls sednu našlapu dám sytič nohu s plynu a jen brnknu klíčkem a už běží vyjedu z garáže sytič vypnu a není problém. Jinak problém může být také v slabé jiskře např kvůli už horšímu kondíku nebo opáleným kladívkům a nebo taky může být špatný předstih.
Taky může pomoct nalití dostatečného množství Velfobinu či jiného přípravku do nádrže. Při takovém mrazu klidně mohl zmrznout karburátor, vždy v něm zůstanou stopy vody.
Nové aku, pod vanu vařič, garáž, dobíjet aku, do chladící soustavy topné těleso, roztlačit, roztáhnout, kabely a souseda s autem, zkontrolovat el. soustavu..., božíčku.
gumidek*
Není to jen o aku, ale i o zaoxidovaných silových kontaktech a kostrách po autě. Nová baterka a přechoďák nemá tížený efekt.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.