Start promrzlé stopětky

Od: Datum: 27.12.14 08:33 odpovědí: 22 změna: 31.12.14 18:34
rano jsem sednul do promrzlé stopětky jenže bylo -12 tak jsem samozřejmě nestartnul ani sytič nezabíra nic :( nevite coby pomohlo?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.12.14 08:47
V motoru párkrát promáčknout pumpičku, zvednout sytič, párkrát prošlapat pedál a nastartovat.Pokud už je to uchlastaný, vysušit svíčky a musí jet
Ohodnoceno: 1x
 
Od: skodak
Datum: 27.12.14 08:56

myslíte že to pomůže?

Datum: 27.12.14 08:59
Jinak jsem to v zimě nedělal a nestalo se že bych nenastartoval.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: skodak
Datum: 28.12.14 11:18

uchlastaný to bylo no pak uz jen bez sytiče ale musel jsem dýl točit než chytla

Datum: 27.12.14 08:47

Toto auto lze bez potíží roztáhnout, nic se nestane. Roztáhněte se na dvojku. Příčina může být, že startér se vlivem slabší baterie netočí dostatečně rychle (mimo dalších příčin).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.12.14 09:09
avatar

Zdravím.! Jak už tady bylo někdy psáno, možná příčina může být i v deformaci víka karburátoru.

Pokud máte stroy, kde je vzduchový filtr do karbce uchycený středovým šroubem, pak je možné, že se přílišným dotažením

zdeformovalo víku karb. a nasává falešný vzduch. Proto se to řešilo tím, že se filtr z boku přichytil pružinkama v místě prolisu

a dírka po šroubu se zaslepila gumovým špuntíkem.

Nejlepší zimní starty jsem měl z Drábošem. -20, problém žádný. S topením to bylo horší. *smich*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.12.14 12:18

Pomohlo by to roztáhnout, nebo kamarád s nastartovaným autem a s kvalitními startovacími kabely. Ovšem za předpokladu, že to auto je jinak v dobrém stavu a nemá problémy se startováním i při vyšších teplotách. A nebo vytápěná garáž.

doplněno 28.12.14 15:03:

Mám dojem, že tady radíme a skodak už se ve své Š105 vesele prohání zimní krajinou...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.12.14 13:45
avatar

já to dělal tak že sem při startování s vytaženým sytičem rychle přerušovaně šlapal na plynový pedál a v zimě se mi nestalo že bych neodjel

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.12.14 14:00
avatar

Já teda nevím jak kdo,ale když stála delší dobu ccatýden,tak pak šla na řadu "pumpička",jinak jen sytič a start a ani při -15 nebyl problém,chytla na max třetí otočení!

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.12.14 14:59

Asi Vám nedrží zpětný ventil u benzinového potrubí. Musíte ruční pumpičkou tak dlouho pumpovat, až jde páčka bez odporu smáčknout. Pak sytič a při nesešlápnutém plynovém pedálu startovat. Pokud točí pomalou, tak je vybitý akumulátor:o))

Ohodnoceno: 1x
 
Od: asd*
Datum: 27.12.14 16:54

105 jsme vždycky roztlačili nebo roztáhli. Dobrý zvyk byl parkovat na kopci - roztáhlo se samo. Nastartovat šly jen ty s motorem+palivovou soustavou+zapalováním v super stavu což znamenalo furt tam něco ladit...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: moula*
Datum: 27.12.14 17:52

No já měl dvoje víčka a palce do rozdělovače. Pětkrát jsem pumpnul páčkou benzínové pumpy, páčku na pumpě zacvakl, zapnul sytič, dvakrát prudce na doraz sešlápl plyn a startoval, pokud nechytilo aspoń napodruhé, tak jsem dal teplý palec a víčko co jsem si donesl v hadru z teplého domova na rozdělovač a pak už nebyl nikdy problém.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: bbbb
Datum: 27.12.14 18:25

Kromě výše uvedených rad se ůdajně prodává sprej na startování. Trošku se vstříkne do sání a protočíte motor pokud nepomůže můžete opakovat ale vlastní zkušenost nemám naštěstí startuju na drc.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.12.14 18:50
avatar

Start pilot. Ten se ale vyrábí hlavně kvůli dieselovým motorům. Na benzín by to mohlo taky fungovat, proč ne. Jinak u starých dieselů pomáhalo třeba letlampou do sání foknout teplý vzduch a startovat a když motor nasál teplý vzduch tak lépe chytal. Třeba u starých náklaďáků se do sání strkaly i zapálené noviny.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: akym®
Datum: 31.12.14 00:22

Jo, to bylo osvědčené, na vojně P-V3Sky na to slyšely, když vdechla Rudé právo, za nepřirozených zvuků jí z vejfuku šly i kusy přílohy "Haló sobota"...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 27.12.14 22:40

já u svojí škody 120 ls sednu našlapu dám sytič nohu s plynu a jen brnknu klíčkem a už běží vyjedu z garáže sytič vypnu a není problém. Jinak problém může být také v slabé jiskře např kvůli už horšímu kondíku nebo opáleným kladívkům a nebo taky může být špatný předstih.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.12.14 23:18
avatar
Pokud to jde můžete preventivně parkovat na kopci a z kopce to "roztlacit". Ne každý má u domu kopec, ale třeba vy ano
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.12.14 00:18

Taky může pomoct nalití dostatečného množství Velfobinu či jiného přípravku do nádrže. Při takovém mrazu klidně mohl zmrznout karburátor, vždy v něm zůstanou stopy vody.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 28.12.14 14:47

Dříve se používal éter, který se cmrndnul do sání a bylo po problému. Dnes si u pumpy koupíte startovací sprej.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ju®
Datum: 28.12.14 16:28

jjjjjj princip a efekt stejný - cena podstatně jiná

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 31.12.14 01:10

Nové aku, pod vanu vařič, garáž, dobíjet aku, do chladící soustavy topné těleso, roztlačit, roztáhnout, kabely a souseda s autem, zkontrolovat el. soustavu..., božíčku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.14 18:34

Není to jen o aku, ale i o zaoxidovaných silových kontaktech a kostrách po autě. Nová baterka a přechoďák nemá tížený efekt.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.