Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Start promrzlé stopětky

Od: skodak odpovědí: 22 změna:
rano jsem sednul do promrzlé stopětky jenže bylo -12 tak jsem samozřejmě nestartnul ani sytič nezabíra nic :( nevite coby pomohlo?

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

milan23*
hodnocení

1x
V motoru párkrát promáčknout pumpičku, zvednout sytič, párkrát prošlapat pedál a nastartovat.Pokud už je to uchlastaný, vysušit svíčky a musí jet :)
skodak

myslíte že to pomůže?

milan23*
Jinak jsem to v zimě nedělal a nestalo se že bych nenastartoval.
skodak

uchlastaný to bylo no pak uz jen bez sytiče ale musel jsem dýl točit než chytla

 

2kedar*
hodnocení

1x

Zdravím.! Jak už tady bylo někdy psáno, možná příčina může být i v deformaci víka karburátoru.

Pokud máte stroy, kde je vzduchový filtr do karbce uchycený středovým šroubem, pak je možné, že se přílišným dotažením

zdeformovalo víku karb. a nasává falešný vzduch. Proto se to řešilo tím, že se filtr z boku přichytil pružinkama v místě prolisu

a dírka po šroubu se zaslepila gumovým špuntíkem.

Nejlepší zimní starty jsem měl z Drábošem. -20, problém žádný. S topením to bylo horší. *smich*

 

hodnocení

1x
avatar diesel

Já teda nevím jak kdo,ale když stála delší dobu ccatýden,tak pak šla na řadu "pumpička",jinak jen sytič a start a ani při -15 nebyl problém,chytla na max třetí otočení!

 

hodnocení

1x

Asi Vám nedrží zpětný ventil u benzinového potrubí. Musíte ruční pumpičkou tak dlouho pumpovat, až jde páčka bez odporu smáčknout. Pak sytič a při nesešlápnutém plynovém pedálu startovat. Pokud točí pomalou, tak je vybitý akumulátor:o))

 

asd*
hodnocení

1x

105 jsme vždycky roztlačili nebo roztáhli. Dobrý zvyk byl parkovat na kopci - roztáhlo se samo. Nastartovat šly jen ty s motorem+palivovou soustavou+zapalováním v super stavu což znamenalo furt tam něco ladit...

 

moula*
hodnocení

1x

No já měl dvoje víčka a palce do rozdělovače. Pětkrát jsem pumpnul páčkou benzínové pumpy, páčku na pumpě zacvakl, zapnul sytič, dvakrát prudce na doraz sešlápl plyn a startoval, pokud nechytilo aspoń napodruhé, tak jsem dal teplý palec a víčko co jsem si donesl v hadru z teplého domova na rozdělovač a pak už nebyl nikdy problém.

 

kjanik112*
hodnocení

0x

Toto auto lze bez potíží roztáhnout, nic se nestane. Roztáhněte se na dvojku. Příčina může být, že startér se vlivem slabší baterie netočí dostatečně rychle (mimo dalších příčin).

 

hujer123*
hodnocení

0x

Pomohlo by to roztáhnout, nebo kamarád s nastartovaným autem a s kvalitními startovacími kabely. Ovšem za předpokladu, že to auto je jinak v dobrém stavu a nemá problémy se startováním i při vyšších teplotách. A nebo vytápěná garáž.

doplněno 28.12.14 15:03:

Mám dojem, že tady radíme a skodak už se ve své Š105 vesele prohání zimní krajinou...

 

hodnocení

0x
avatar dabel

já to dělal tak že sem při startování s vytaženým sytičem rychle přerušovaně šlapal na plynový pedál a v zimě se mi nestalo že bych neodjel

 

bbbb
hodnocení

0x

Kromě výše uvedených rad se ůdajně prodává sprej na startování. Trošku se vstříkne do sání a protočíte motor pokud nepomůže můžete opakovat ale vlastní zkušenost nemám naštěstí startuju na drc.

solenza*

Start pilot. Ten se ale vyrábí hlavně kvůli dieselovým motorům. Na benzín by to mohlo taky fungovat, proč ne. Jinak u starých dieselů pomáhalo třeba letlampou do sání foknout teplý vzduch a startovat a když motor nasál teplý vzduch tak lépe chytal. Třeba u starých náklaďáků se do sání strkaly i zapálené noviny.

Jo, to bylo osvědčené, na vojně P-V3Sky na to slyšely, když vdechla Rudé právo, za nepřirozených zvuků jí z vejfuku šly i kusy přílohy "Haló sobota"...

 

watta97*
hodnocení

0x

já u svojí škody 120 ls sednu našlapu dám sytič nohu s plynu a jen brnknu klíčkem a už běží vyjedu z garáže sytič vypnu a není problém. Jinak problém může být také v slabé jiskře např kvůli už horšímu kondíku nebo opáleným kladívkům a nebo taky může být špatný předstih.

 

hodnocení

0x
avatar clayman
Pokud to jde můžete preventivně parkovat na kopci a z kopce to "roztlacit". Ne každý má u domu kopec, ale třeba vy ano :)

 

dusger*
hodnocení

0x

Taky může pomoct nalití dostatečného množství Velfobinu či jiného přípravku do nádrže. Při takovém mrazu klidně mohl zmrznout karburátor, vždy v něm zůstanou stopy vody.

 

 

tesyk*
hodnocení

0x

Dříve se používal éter, který se cmrndnul do sání a bylo po problému. Dnes si u pumpy koupíte startovací sprej.

ju*

jjjjjj princip a efekt stejný - cena podstatně jiná

 

buss
hodnocení

0x

Nové aku, pod vanu vařič, garáž, dobíjet aku, do chladící soustavy topné těleso, roztlačit, roztáhnout, kabely a souseda s autem, zkontrolovat el. soustavu..., božíčku.

gumidek*

Není to jen o aku, ale i o zaoxidovaných silových kontaktech a kostrách po autě. Nová baterka a přechoďák nemá tížený efekt. :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]