Startování benzin/nafta

Od: Datum: 23.12.14 20:27 odpovědí: 12 změna: 24.12.14 13:16

Ahoj, je nějaký rozdíl mezi startováním benzinového a naftového motoru? U naftového pootočím klíčkem, počkám až zhasne kontrolka žhavení a až pak nastartuju. U benzinového se může startovat rovnou?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.12.14 20:31
avatar

já u benzínu otočím klíčkem a taky čekám až zhasnou kontrolky a až pak startuju

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mate59
Datum: 23.12.14 20:32

37 let startuji rovnou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.14 20:58

Benzin s karburatorem hned, u vstřikovače počkat cca 2s, než se natlakuje palivo.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 23.12.14 20:58

tak u nafty se čeká až se nažhavý aby lépe "bouchla" a u benzinu by se mělo počkat až dopraví čerpadlo benzin ale on tam skoro vždy zůstane takže se může hned-také zaleží na vozu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.12.14 22:14
avatar

U benálu-karbec-dal sytič a ihned startoval,benál vícebodový vstřik-ihned startuji.Naftice na předkomůrkový-léto,zahřátý motor-ihned startoval,studený a v zimě vyčkat zhasnutí oranžové kontrolky žhavení a pak start.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.12.14 11:23

U benzínu čekám, až přestane vrčet čerpadlo po 3 vteřinách. Navíc v zimě slyším, že servo vrkne s klapkou při studeném startu ráno a předchozí jízdě večer. Takže čekám, až si to ECU osahá a pak zatočím na start.

Spínačka není zámek u dveří. Je to přepínač s více polohami. Počítač taky nevypínáte vytažením ze zásuvky. Při první poloze startuje několik řídících jednotek (ABS,ECU,atd...).

Když ta jednotka začne nabíhat a v půlce náběhu hned poklesne napětí na 9-10V, tak to asi nebude dobré. Raději počkat, až naběhne do té 1-2 sekund (ty všechny) a až pak trápit startér.

Ovšem každý z autem zachází jak chce. Každého věc Dle mě to správné není u obou aut (motorů).

Ohodnoceno: 1x
 
Od: k2
Datum: 24.12.14 11:34

Moc ta auta prozivate. Ridici jednotka "nabehne" drive, nez si uvedomite, ze mate klicek pootocit jeste vice.
P.S.: Pocitaci (HW) nijak neskodi vypinani stylem "vytazeni ze zasuvky".

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.12.14 11:54

to jsi napsal skoro přesně... HW to neškodí ale na sw jsi pozapoměl... on ten sw provádí při otočení klíčkem nějaký náběh a kontrolu systémů a když mu dáš kouř , tak by mu to mohlo zamotat hlavu.. některé nerozchodí ani slabší baterku i když startérem ještě motá... ale jako at každý dělá jak myslí.. jinak čerpadlo to natlakuje okamžitě takže než se motor dvakrat převalí tak je ok :) ..

Ohodnoceno: 1x
 
Od: k2
Datum: 24.12.14 12:41

Otazkou je, zda to co je v RJ, nepovazovat spise za FW nez SW...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kuliku
Datum: 24.12.14 12:47

Je tam FW v EEPROMce, ale nepodstatné. Osobně čekám cca 2s a kopu. Mimochodem vytahování PCčka poškozujete HW. Hlavně hardisky, které ještě zapisují nebo čtou.

Soused dává autu plný plyn i když je venku mráz. Podobně ho to nese..e.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 24.12.14 13:16
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jyri®
Datum: 24.12.14 12:03

u benzínu u mě konrétně fabie otočim klíček a jde slyšet čerpadlo a až vypne tak startuju a u nafty (golf tdi) čekám něž zhasne žhavení občas 2x nažhavím

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.