Czus, nevim jestli to sem patří, ale mám problém a potřebuju poradit. Mám VW GOLF V 1.4 TSI 2006. Měl sem bouračku, ťuknul do mě týpek, ale jen do zadku auta. Kufr, blatník, nárazník. Škoda cca 30.000,- Vše řešeno přes pojišťovnu bez problémů. Ovšem prasklý vlnovec nevyměněn. Od té doby cukání při sešlápnutí plynu, napřed občas, teď už častěj. Dnes blikání kontrolky závady řízení emisí. Po chvíli kontrolka svítila pořád, auto přestalo táhnout a jakoby vibrovat. Po zastavení, vypnutí motoru a nastartování kontrolka zmizela a nebyl problém. Může to být tím špatným vlnovcem nebo se mám připravit na něco horšího? Díky za odpověď.
Vliv to mít bude. V každém případě to chce diagnostiku a vyčíst závady. Pravděpodobně motor padá do nouzového režimu. Diagnostika napoví proč. V každém případě bych vlnovec nejdřív nechal vyměnit, protože tam bude asi ještě jiná závada.
doplněno 24.12.14 00:22:
Je to pružné spojení výfuku s motorem, aby se výfuk neuklepal.
je to pružná část výfukového potrubí motor se na sineblockách hýbe skus přidat plyn a koukej na motor hýbe se kdyby tam vlnovec nebyl výfuk by se uklepal
gumidek*
Vlnovec je něco jako kovová hadice. Dříve se používalo pružné spojení. Dvě příruby, grafitový prsten a příruby dotaženy šrouby podloženými pružinkami. Při kyvu to bylo jako kyčelní kloub a šrouby jako vazy. Třeba Favorit a Felicia to takto měli u katalyzátoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.