Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto nema žadny vykon

Od: kolcis* odpovědí: 8 změna:

hci se zeptat stava se mi ze auto jede normalne a kdyz treba hci predjizdet tak auto nema vubec ale vubec zadny vykon a musim zastavit vypnout motor a tak za 10 min zase nastartovat a odjedu v pohode a jeste mi ktomu svity tato kontrolka... nemyslim servis ale tu druhou myslim .. nevite nekdo co by to mohlo byt ...

dekuju za poradeni


Auto nema žadny vykon

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

k2
hodnocení

1x

Pada Vam to do nouzovyho rezimu. Jedine napichnout na diagnostiku, bez toho je to jak vesteni z kristalove koule.

kolcis*
hodnocení

ne nepada mi to do nouzoveho rezimu...jo dekuju za info

Mě se tohle rozsveci v autě velice náhodně třeba 2x za rok, očividně nejede min jeden válec, výkon zoufalý. Za se 10sec se rozsvítí tahle kontrolka diagnostika motoru, ta dalších 20sec auto skytne a začne táhnout. V servise diagnostika ukázala neznámou chybu. Tipuji to na cívku. V oktavkach jednickach když se tohle rozsvítilo tak to většinou byla lambda sonda.

Pkd to nejede jak má a svítí ona kontrolka,tak je auto v NOUZOVÉM REŽIMU !

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

nutný servis, vstřikování možná odchází...

Kdy jste měnil palivový filtr? Tankujete pořád stejné palivo?

doplněno 20.12.14 21:54:

měním palivový filtr každých 30 tis km, jednou ročně "sajrajt" na vyčištění nádrže... tankuji jen kvalitní palivo - Benzina, Eurooil

Ale stejně - diagnostiku také doporučuji - může tam být problém, o kterém nemáte tušení

kolcis*
hodnocení

je to cca rok a pul a mam najeto stim za tu dobu 120tisic km . a nemuze to byt treba lamba sonda a nebo turbo?

 

hujer123*
hodnocení

0x

Slušelo by se napsat, co je to za vůz,a jaká je motorizace. Ta kontrolka značí poruchu na elektronice motoru. Motor je patrně v nouzovém režimu, proto nejde vytočit nad určité otáčky.

V každém případě s tím na diagnostiku. Podle popisu to vypadá na to turbo, patrně příliš vysoký plnící tlak, proto ŘJ motoru nastaví při překročení nebezpečného plnícího tlaku nouzový režim. Pak je třeba vypnout zapalování a znovu nastartovat, než se opět ojeví závada.

 

sdf145
hodnocení

0x

Zkontroluj si v noci se silnou baterkou všechny kabely jestli nejsou prokousaný od kuny.

Motor pak běží jen v základním nouzovým modusu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]