Dobrý den, jdu si pro radu jak postupovat v této věci. Na konci listopadu se mi rozbilo na cestě do práce auto, tak jsem poprosil kolegu, který pro mě přijel a odtáhl mě do autorizovaného servisu, tam jsme sepsali zakázkový list a příjem auta do servisu s tím, že mi dají vědět, co s autem je a kolik bude stát oprava. Bohužel ani po 14 dnech nebyli schopní v autorizovaném servisu přijít na to, co s autem je. Naúčtovali si peníze za práci na diagnostice a výměnu jednoho dílu a po 14 dnech jsem auto nechal odtáhnout odtahovou službou do jiného neutorizovaného servisu za Prahou a tam auto druhý den po odtahu měli opravené a auto jsem si ještě týž den vyzvedl. Můj dotaz zní, reklamovali byste provedené práce autorizovaného servisu nebo byste napsali stížnost na neschopnost automechanika přímo vedení servisu? Mým cílem není ani tak získat zaplacené peníze zpět jako informovat a upozornit majitele na to jaké zaměstnance zaměstnává. Předem děkuji za názory a rady.
Máte fakturu za opravu v neautorizovaném servisu? Vemte ji a jeďte do autorizovaného.. požádejte o vedoucího servisu a předložte obě faktury s žádostí o vrácení peněz. Pokud bude reagovat negativně, zeptejte se, jak máte dále pokračovat - jestli třeba volat černé ovce nebo psát na centrálu dané značky...
Sice tím nijak neporadím, ale ze zvědavosti, můžete sem prosím napsat, co Vám během těch 14 dní vyměnili (když na nic nepřišli) a v čem byla závada nakonec? A kolik si účtovali za diagnostiku?
zdenek007
Nevyměnili nic,14 dní kontrolovali kabely a kolikrát dělali prý diagnostiku ale závadu nezjistili, tak nevím... Za diagnostiku si účtovali 500Kč na hodinu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.