Řazení-proč dře?

Od: Datum: 16.12.14 12:58 odpovědí: 7 změna: 17.12.14 21:02

Zdravím Vás :)

Mám dotaz,

Mám ford fiesta 1.25 16V a nedávno jsem měnil motor,rozvody převodovka stejná pač byla v dobrém stavu.Technici i známý co se s tím po opravě projízděli tak říkali že to řadí super a v pohode.Ano měli pravdu ale občas se mi stává(už i od doby kdy tam byla převodovka z druhého motoru) že když si chci třeba zařadit na 1 tak to jde úplně v pohodě ale stane se že mi tam nejde občas zařadit :/ jako bych vždycky narazil na ozubené kolečko ne do mezery ale vedle..nechci to rvát proto si vyřadím pustím pedál a pak to opakuji poté vždy skoro v pohodě..neděje se to vždy..toto se stavá i na 2 a i 3 občas ..ostatní v poho..Olej v převodovce nový,a pedály též sešlapavám až na doraz..nevíte čím to může být?:/


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlcŽ
Datum: 16.12.14 13:36
avatar

připadne mi to na lamelu spojky a přítlačák... měnil jste při výměně motoru i spojku - spojkovou sadu?

doplněno 16.12.14 18:42:

Když jsem měl problém na starém autí se zařazením, sešlápnul jsem spojku znovu, případně s "meziplynem" - šlo to - pak proběhla výměna spojkové sady - přítlačák byl tuhý a částečně poškozený .. předpokládám, že tady může být problém... - Bylo při výměně motoru (při zachování převodovky) předpokládám kontrolováno, ale běžně se už dělá rovnou výměna sady - aby to nemuseli dělat za pár týdnů znovu...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pavel41
Datum: 16.12.14 18:31

Spojka má takový vliv na funkci řazení? Takže pokud je spojka opotřebovaná, hůře se řadí třeba i zpátečka?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.12.14 19:48

I když nepůsobí tlak přítlačáku na ĺamelu, tak jí klidně může mírně lízat a roztáčet bez síly. Pak třeba hrkne spátečka a podobně. Nebo zkřivená řadícá táhla.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd*
Datum: 17.12.14 09:43

Pokud tam je hydraulická spojka, tak se takhle projevuje netěsný hlavní (nebo i pracovní) spojkový válec - častá závada na Focusu. Spojka nevystaví úplně a synchron kvalt nepustí dovnitř. Netěsnost válce - většinou teče ven, ale někdy může propouštět i uvnitř. Může to být i málo brzd. kapaliny a zavzdušněná spojka (kapalina je stejná pro spojku i brzdy)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jmlcŽ
Datum: 17.12.14 09:45
avatar

*palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tomasw
Datum: 17.12.14 21:02

Dikys :) kapalina je plna a nova takze jedine to druhy no

Od: tomasw
Datum: 17.12.14 21:01

Jojo je to hydraulicky a ano kdyz to delali tak kontrolovali a dikys za rady!:)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.