Nejste přihlášen/a.
Na boku karburátoru,zcela vespod u sacího potrubí, je elektromagnetický ventil,kterým je ovládán volnoběh / volně řečeno/. Pokud motor při poklesu otáček zhasne,je to zpravidla tím,že tento ventil zůstává uzavřen a do motoru nejde ve volnoběžných otáčkách směs. K ventilu jde vodič. Zkontrolujte,zda je dobře připevněn a pokud ano, tak jej odpojit ,zapnout klíček zapalování a zkusit nějakou žárovkou, zda jde proud. Pokud ne,hledat prasklou pojistku a zkusit znovu. Pokud i pak bude chcípat, koupit někde na vrakovišti jiný ventil.Ale zpravidla to bývá ten upadlý drát či pojistka. Ten ventil vydrží dost.
Já jednou na emisích zabránil odtahu auta do servisu,kdy onen "odborník" měřící emise vyhodil od tohoto ventilu pojistku a nevěděl si rady. Tak zavolal mechaniky z vedlejších dílen, kteří táhli autíčko k "náročné "opravě. No práce se musí šetřit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.