Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém při evidenční kontrole

Od: tomhk* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

Mám následující problém. Prodal jsem auto, které jsem užíval 7 let. Po cca měsíci se ozval nový majitel, že mu auto nechtějí přihlásit na evidenční kontrole, že prý údajně bylo předělávané číslo karosérie. Chce vrátit peníze a navíc požaduje + 15 000 kč za opravy, které do auta investoval. Podotýkám, že jsem s autem neměl za celých 7 let problém. Ať už s přihlášením nebo na technické kontrole. A žádná oprava, kterou do auta údajně investoval nebyla nutná. Řešil tu někdo podobný problém?

Děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ff*
hodnocení

0x

tak at vyzkousi jinou technickou kontrolu a jedte tam s nim nejlepe a vemte si sebou papiry ze to bylo vsude v pohode a zeptejte se podle ceho to poznali hlavne

vosikac*

*jasne*Pokud už vůz byl na kontrole ,tak je v databázi a na jiné stanici na to hned přijdou!

 

nespokojenyurednik
hodnocení

0x

číslo karoserie je hlavním identifikátorem, pokud číslo skutečně není v pořádku, je auto podle zákona technicky nezpůsobilé k provozu na veřejných komunikacích, buď nový majitel kecá a zkouší to na Vás, nebo máte skutečný problém,mohl by na Vás podat i oznámení pro podezření ze spáchánání trest. činu...atd...takže postupujte přesně podle předchozího příspěvku-vše důkladně prověřte...zkušenosti s tím samozřejmě má kde-kdo, někdy se zjsití až po letech, že na VIN auta je například místo nuly osmička nebo místo B pětka, pokud bylo číslo v minulosti přebroušeno a znova vyraženo jiné, při bezpečné identifikaci policií technik číslo opět brousí a plech poleptá jskousi kyselinou, originální-. původní číslo ja pak čitelné, při ražbě čísla ve výrobě dochází ke změnám struktury kovu, jakémusi zahuštění do hloubky a expertiza to odhalí...zkušený technik na STK by amatérsky upravené- přeražené číslo karoserie měl poznat, horší je to pokud se vyřízne původní VIN i s kusem karoserie nebo velkým kusem plechu, opět se navaří, přebrousí, vytmelí a nalakuje, a k registarci se použijí původní doklady...je to oblíbená metoda,jak legalizovat kradené nebo dovezené auto, které by vzheldem k věku nebo jiným skutečnostem již nešlo u nás přihlásit, s použitím dokladů a kusu karoserie s VIN z auta například totálně bouraného, které je neopravitelné, ale je vedeno v našem registru vozidel...co myslíte, proč se tak živě a čile obchoduje s doklady od vozidel? Pokud byl mistr klempíř a lakýrník šokovný, nepozná to běžným okem ani technik STK, zde by pomohla jen metalografická experetiza, kterou využívá například Policcie ČR...

Před 7 lety se psal rod 2002, to se auta dovážela , přihlašovala, ale také kradla a upravovala, omlazovala atd... jako na běžícím páse...nelze proto také vyloučit, že jste nějaké podobné auto v dobré víře nabyl a přišlo se na to až dnes...

celp*

Neschůdnější řešení je udělat evidenční kontrolu tam kde jste ji již jednou dělal.Pokud to je solidní stanice VIN mají v databázi.V dnešní době je to tak,že pokud technik pojme podezření,že VIN je nespráný a začnou se vtom šťourat a máte po autě.

nespokojenyurednik

pokud auto není v pořáddku, myslím VIN, bylo vy vhodné dopátrat se příčin...začín u toho, od koho jste auto v dobré víře nabyl, poud jste žádné změny neprováděl sám...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma evidenční kontrola

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]