Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

AAA Auto - Mototechna - servis

Od: autos odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

koupil jsem před půl rokem nové auto (Škoda Citigo) u AAA Auto (Mototechna). Chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s opravami v záruční době? Před cca. 14 dny mi auto zahlasilo jakousi závadu na převodovce (automat). Ten den jsem tím pádem nemohl s autem nikam. Ještě tentýž den (večer) jsem se na to šel mrkmout znova a hle nic to nehlásilo a do dnešního dne s tím jezdim a žádný problém. Ale i tak mi to nedá a chtěl bych to nechat hodit na diagnostiku ať zjistí co to bylo. Nevíte kam s tím mohu zajet aby to bylo v rámci záruky? Mussím jen do servisu pobočky Mototechny nebo k libovolnému autorizovanému servisu?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Co máte uvedeno na kupní smlouvě? Nemáte tam malou info na straně 49 písmem 8, že pokud bude servis jinde, ztrácíte záruku?

Pokud ne u nich, rozhodně v servisu Škoda - aut. servis - jiný by nebyl uznán v případě soudního sporu o úhradu v rámci záruky.

doplněno 12.12.14 13:32:

Vždy se snažím jít cestou nejmenšího odporu - pokud mají něco smluvně ujednáno a třeba dostal slevu s tím, že záruční servis bude u AAA..

Taky bych prosil upozornění o "nesmyslech" poštou - nemyslím, že by to bylo úplně špatně.. Ono ohánět se paragrafem evropské unie na AAA je sice hezká věc, ale také se může stát, že budou řešit další 3 roky ne-proplacení záruční opravy...

layborr*

to jmlcghk - zase plácáš nesmysly

Od roku 2010 platí v celé evropské unii bloková vyjimka -

Díky platnosti tzv. Blokové výjimky, Nařízení komise (EU) č.461/2010, je na výběr daleko více možností a značkové autoservisy nejsou jedinou alternativou. Platnost záruky totiž nesmí být podmíněna opravou ve značkovém servisu! Díky tomu není servisování automobilů v záruce u nezávislých autoservisů ničím neobvyklým.

Základní pravidla a výhody, které Bloková výjimka přináší:

Výhody pro motoristu:

Majitel vozidla opravou v nezávislém (neznačkovém) servisu nepřijde o záruku a může výrazně ušetřit. Podmínkou je použití náhradních dílů v originální prvovýrobní kvalitě nebo kvalitativně rovnocenných náhradních dílů, provádění všech servisních úkonů předepsaných výrobcem vozidla dle stanovených servisních intervalů a řádně vedený záznam v servisní knížce

značkový servis nesmí odmítnout uznání reklamace z důvodu údržby vozidla v nezávislém (neznačkovém) servisu.

platnost zákonné (ani prodloužené) záruční lhůty na vozidlo nesmí být podmíněna povinností majitele provádět všechny opravy v síti autorizovaných (značkových) autoservisů.

pokud by chtěl značkový servis platnost záruky zpochybnit, musí dokázat nekvalitní provádění údržby a použití dílů neoriginální kvality = důkazní břemeno je na jeho straně .

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]