Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problem felicie

Od: ladislavek odpovědí: 8 změna:

Dobrý den chtěl bych moc poprosit o radu mam skodu felicii 1.3 mpi,mam problem s tim ze pri jizde mi cuka uz jsem vymenil svicky kabeli vicko i palec ale je to porad stejny .poradite mi nekdo prosim

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*
hodnocení

0x

vymenil svicky kabeli vicko i palec ale je to porad stejny .
Takže snad SPi (single point injection) monotronic?

Diagnostikou asi zjistíš vydřený potenciometr vstřikovací jednotky. Svíčky jsou správné hodnoty?

 

martinhajek*
hodnocení

0x
Tak MPi to asi nebude:-D Občas popraská obal zapalovacího modulu a dostane se tam vlhkost. To je další z možností.
doplněno 11.12.14 18:44: Ale nééé :-D Myslel jsem zapalovací modul BMM. On přece nemá MPíčko.
doplněno 11.12.14 19:03: A jo. ty vlastně myslíš ty origo BMM moduly. Tak u těch taky.
gumidek*

U toho origo Telefunken v hliníkovém celotěle? Já myslel, že spíš praskají ty nové náhrady na 4 sloupkách s hliníkovu přírubou. No ono je to asi prašť jak uhoď stejné :)

doplněno 12.12.14 08:39:

Jj, zapalovací cívku (u BMM jsem slyšel i výraz trafo). :)

 

jmhad*
hodnocení

0x

A což takhle se podívat na palivo - někdy stačí natankovat u nějaké levnější benzinky benzin i s vodou. Dřív se k odstranění vody ze systému kupoval líh ,pak velflobin a dnes stačí občas pár přimíchat pár litříků E85. 100% rada to není,ale nic se tímto pokusem nezkazíTo je má zkušenost.

 

hujer123*
hodnocení

0x

Pokud není problém v zapalování, bude problém v přípravě směsi. Nejprve bych vyjel benzín z nádrže a natankoval u jiné pumpy. Pokud se chod motoru nezlepší, zkontrolovat palivové čerpadlo, těsnost potrubí, palivový filtr, tlak paliva a konečně vstřik(y).

 

hodnocení

0x
avatar dabel

ted sem to řešil vyměnil sem palivovej filtr a lambda sondu a přede jak kotě osobně to typuju na ten palivovej filtr

skoda-club.net/...

skoda-club.net/...

gumidek*

Ono se řekne povolíte lambdu 22 klíčem :). Já musel ty 4 matice na šteftech k parohům a ty dva šrouby na pérkách u katu a celou jedničku (díl výfuku) s lambdou do svěráku. Lambdu za šestihran do svěráku a pak chytit rukama to potrubí a šlo to jak po másle...no blbě, ale šlo :-D.

Pěknej popis *palec*

taky se mi to stalo poprvý za 10let kdy sem to vyměnil za cca 15 minut jinak jak píšu v návodu první díl ven,ohřát,svěrák,hasák a metrová trubka *smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]