Problem felicie

Od: Datum: 09.12.14 20:16 odpovědí: 8 změna: 11.12.14 18:11

Dobrý den chtěl bych moc poprosit o radu mam skodu felicii 1.3 mpi,mam problem s tim ze pri jizde mi cuka uz jsem vymenil svicky kabeli vicko i palec ale je to porad stejny .poradite mi nekdo prosim


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.12.14 21:32

vymenil svicky kabeli vicko i palec ale je to porad stejny .
Takže snad SPi (single point injection) monotronic?

Diagnostikou asi zjistíš vydřený potenciometr vstřikovací jednotky. Svíčky jsou správné hodnoty?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.14 00:08
avatar
Tak MPi to asi nebude:-D Občas popraská obal zapalovacího modulu a dostane se tam vlhkost. To je další z možností.
doplněno 11.12.14 18:44: Ale nééé :-D Myslel jsem zapalovací modul BMM. On přece nemá MPíčko.
doplněno 11.12.14 19:03: A jo. ty vlastně myslíš ty origo BMM moduly. Tak u těch taky.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.12.14 00:35

U toho origo Telefunken v hliníkovém celotěle? Já myslel, že spíš praskají ty nové náhrady na 4 sloupkách s hliníkovu přírubou. No ono je to asi prašť jak uhoď stejné

doplněno 12.12.14 08:39:

Jj, zapalovací cívku (u BMM jsem slyšel i výraz trafo).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.14 06:15

A což takhle se podívat na palivo - někdy stačí natankovat u nějaké levnější benzinky benzin i s vodou. Dřív se k odstranění vody ze systému kupoval líh ,pak velflobin a dnes stačí občas pár přimíchat pár litříků E85. 100% rada to není,ale nic se tímto pokusem nezkazíTo je má zkušenost.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.14 09:27

Pokud není problém v zapalování, bude problém v přípravě směsi. Nejprve bych vyjel benzín z nádrže a natankoval u jiné pumpy. Pokud se chod motoru nezlepší, zkontrolovat palivové čerpadlo, těsnost potrubí, palivový filtr, tlak paliva a konečně vstřik(y).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.14 20:16
avatar

ted sem to řešil vyměnil sem palivovej filtr a lambda sondu a přede jak kotě osobně to typuju na ten palivovej filtr

http://www.skoda-club.net/for…zinoveho-filtru-felicie-15949

http://www.skoda-club.net/for…mbdasondy-skoda-felicie-15946

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.12.14 00:38

Ono se řekne povolíte lambdu 22 klíčem . Já musel ty 4 matice na šteftech k parohům a ty dva šrouby na pérkách u katu a celou jedničku (díl výfuku) s lambdou do svěráku. Lambdu za šestihran do svěráku a pak chytit rukama to potrubí a šlo to jak po másle...no blbě, ale šlo :-D.

Pěknej popis *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.12.14 18:11
avatar

taky se mi to stalo poprvý za 10let kdy sem to vyměnil za cca 15 minut jinak jak píšu v návodu první díl ven,ohřát,svěrák,hasák a metrová trubka *smich*

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.