Ahoj, začal jsem jezdit Felicií(1.3 MPI, 50 kw, po faceliftu). Problém je v tom, že když mám zařazenou dvojku a sundám nohu z plynu, třeba při nájezdu do zatáčky, tak to začne dost cukat. Přitom ve Fabii jsem takový problém neměl a to je tříválec. Je to normální, nebo nevíte čím to je? Díky
Svíčky se mění co 30 000km. Někdo to mění s olejem ideálně. Pak odchází zapalovací lišty a můžou vynechávat. Taky, pokud není dobře připevněná a má vakl, tak to přes vibrující podtočený motor skáče (ta lišta v uchycení).
Normální to proboha není...
doplněno 09.12.14 10:45:
Co diagnostika? Stačí obyč KKL kabel a VAG. Vydřené potenciometry klapky? Nepíšete nájezd km.
Do MPi hlavně patří svíčky Champion 89 PYC.
stanislavkal
..Nájezd je 102300 km. Jiný problém není. Jen to cukání po sundání nohy z plynu a také při přeřazování
fik
Ještě mě napadlo skontroluj uložení motoru v silentblokách,jestli není nějaký utržený a motor prostě nadměrně necestuje sem a tam,jak sundáš nohu z plynu tak to cukne
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.