Peugeot 307 únik chladící kapaliny

Od: Datum: 04.12.14 09:24 odpovědí: 2 změna: 04.12.14 11:18

Vážení rádcové prosím o radu, začala se mi u Peugeot 307 s dieslovým motorem ztrácet voda, při prozkoumání jsem zjistil, že voda uniká při zahřátem motoru trubičkou v kolenu. Předpokládám, že pod tím kolenem bude termostat a ta trubička je port pro měření tlaku chladící kapaliny. Je v tom portu nějaký ventilek, nebo závada spočívá jen v tom, že chybí zaslepka?

doplněno 04.12.14 09:29:

Ještě obrázek:



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.12.14 11:09
avatar
307 v dehtu neznám,ale na 405 v dehtu,na benálu (1,8i16V) v xantii (p406 a dalších) je v daných místech odvzdušňovací šroub.
doplněno 04.12.14 11:36: Žádná záslepka,jen odvzdušňovák.pkd ale počkáte do večera, pokusim se poradit konkrétněji na PC
doplněno 04.12.14 19:46:

Sdělte typ motoru!Jinak neznám HDí.XUD měli odvzdušnění na domku termostatu+na hadici do výměníku topení,benzín LFY má jen na termostatu (viz obr),nicméně tento když se neodvzdušní po výměně kapaliny či dílů chlazení-odvzdušnění provozem-ale rychlejší je na místě odvzdušnovákem!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 04.12.14 11:18

Takže žádný problém, jen chybí záslepka?

doplněno 04.12.14 11:49:

Je tam závit jak na ventilku kola, proto jsem si myslel, že to může být na měření tlaku, stejný port jsem viděl u rozvodu vstřiků na jiném benzinovém motoru, ale tam byl i klasický ventilek, který se připojením manometru odmáčkl. Tady nemůžu dohledat jestli tam něco má být. Našrouboval jsem tam ventilkovou čepičku a je to lepší, ale bude to chtít těsněníčko -prolíná to.

doplněno 04.12.14 19:37:

A zajímalo by mě k čemu je takový odzvdušňovací šroub? Přeci vzduch musí v pohodě během provozu vybublat nad hladinu v expanzní nádobě, navíc tahle výustka je pod úrovní minimální hladiny v expanzní nádobě, takže by jako odvzdušňovací šroub asi moc nefungoval.

doplněno 04.12.14 20:08:

Tak jsem asi tupej, ale odvzdušňovat má cenu v nejvyšším místě systému a to koleno rozhodně nejvýš není: No nic, dám tam nějakou čepičku s těsněním a bude klid. Stejně to asi budu muset rozebrat, teď když je chladno tak se moc dlouho ohřívá motor, mám podezření, že termostat je kouslej v otevřený poloze.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.