Nejste přihlášen/a.
Dobry den. Premyslim nad koupi starsiho auticka s malym obsahem. Muze byt tri dverak nebo 4 ci 5. To neni rozhodujici. Auticko bude slouzit hlavne jako nakupni taska a k preprave na kratsi vzdalenosti. Ptam se Vas, zda-li mate kdo jakou zkusenost, ktere byste pripadne doporucili a na co si eventuelne davat pozor. Dale, zda-li by se vyplatilo si pro nej pripadne jet za hranice. Nejidealnejsi s obsahem do litru nebo do 1.2. Diky za Vase namety, zdravi Camelot
kupte si pokud nechcete moc investovat nejakou hezkou felicii.nahradni dily mate skoro zadarmo a opravi vam to kazdy za chvilicku,kazdopadne zadneho francouze
Ahoj, já mám Trabanta - stáří skoro 40 let a za nic bych ho nevyměnil... Roční povinné ručení 700 Kč, spotřeba odhadem 7 litrů, motor 0,6 litru (ale Fiat 500 má jen 0,5 litru motor! a Velorex tuším ještě míň) ale hlavně: už jsem jezdil ve víc autech ale ten požitek z jízdy je nesrovnatelnej. A navíc - většina oprav se dá udělat v garáži.
A jednou vedle v garáži se vytahoval borec s motorkou sedmistovkou jako že na něj nemám, tak sem mu řekl: Tak víš co, dáme si závod. Ale protože to máš silnější tak pravidla vybírám já. On že jo... že mě porazí ať budou pravidla jakýkoliv...
A prohrál
v každém případě se pro autíčko vyplatí dojet si za hranice, jako nákupní taška Vám bohatě stačí SMART, podívelte na www.autoscout24.de, nebo na trochu lepší server www.mobile.de, pokud umíte trochu německy, vyberte si nákupní taštičku a vyražte pro ní...relativně levně se tam dá pořídt seat Ibiza r.v. 1999,2000, třidvěřový, s motorem 1.0, nebo citroen saxo 1.0, bohužel teď kvůli šrotovnému padne hodně pěkných starších německých aut, zákon se v Německu vztahuje na auta vyrobená resp.poprvé registrovaná do 31.12.1999, takže zkuste hledat ročníky 2000, výběr je velký...Nekupujte auto v našich autobazarech, v každém případě se Vám to prodraží a máte 50% jistotu, že narazíte na slepenec opravený po bouračce, nebo s u praveným počtem ujetých kilometrů...u slabšího motoru 1.0 je to důležité, motor se v provozu někdy hodně točí, protože má slabší výkon, a někdy je to znám už po po 150 tis. km, bere si více oleje a nemusí dávat požadovaný výkon...
Pokud by jste chtěl škodovku, například ojetou Fabii, zkuste nějaký autohause v SRN, který se venuje prodeji této značky...auta jsou v těchto "domech "o něco dražší, ale nikdo Vás zde nepodvede ani neokrade...
Levnějšá auta jsou ve Francii nebo v Belgii, pokud můžete na 2-3 denní výlet, vyražte třeba tam...vyhněte s autům z Itálie, jsou ještě levnějčí, ale většinou s nedostatečnou výbavou a za italský servis ani původní ilatské majitele bych ruku do ohně nedal...někdy se neobtěžují ani doplnit olej...stačí se podívat do interiéru, většinou bývá hodně zanedbaný sve srovnání s německými auty...
koupíte ho i za 80 tisíc, a je nádherný, žádné jiné auto není vyráběno v tak variabilních barevných kombinacích...
Favorit je už moc starý, zkuste se kouknout po nové Felicii, dále jsou pěkná i kolínská trojčata, ojetiny začínají kolem 110tis. Otázka, kolik chcete zainvestovat. Pokud málo, doporučím Peugeot 106, Saxo, starší Clio, 4i tu Feldu, je toho hafo..projďěte si bazary..
doplněno 01.06.09 17:15:EDIT: mobile.de je i v češtině..vpravo nahoře lze zvolit jazyk. Není třeba ovládat němčinu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.