Nejste přihlášen/a.
Co říkáte dle foto na tuto Octavii?
Má cenu se jet na ní podívat?
Děkuji.
Co chcete poradit? Vidím auto, Škodu Octavii I po faceliftu v kombíku. Co více z fotek vyčíst? Na diesel velice malý nájezd km. Chce to vidět, projet, hodit na zvedák, diagnostiku a pořádně prohlídnout.
Přesně tak. Chtěl bych vidět TP a pokud to měl nějaký soukromý majitel, starý pán třeba nebo nějaká paní, tak by to sedělo, ale auto z roku 2001 nemůže mít najeto (v naftě) 225000km! To by znamenalo, že najelo 17tisíc ročně! To Vám najede každý děda s favoritem na chalupu a babčou do krámu za rok stejně a nepotřebuje k tomu diesla! Lidi, proberte se, diesl Vám najede 50tisíc za rok! To auto mohlo mít 200000km už v roce 2005! Ale chce se to zajímat o historii toho vozu, vyjímka potvrzuje pravidlo. Známý má stejně staré auto a stojí mu úřed barákem, protože jezdí služebákem, ale to je jeden s tisíce!
doplněno 22.11.14 12:31:Kdyby to auto totiž doopravdy mělo najeto jen 17tisíc ročně, tak nestojí tak málo, ale jeho cena je kolem 150 000Kč! Přemýšlejte
Meda45: Dnes už si diesel kupuje každá mařka, co jezdí do Jednoty a zpátky, to máte pravdu, ale situace před 10ti lety byla značně odlišná... Podíl dieslových a benzínových aut byl opačný, pozor na to!
doplněno 22.11.14 19:13:Meda45: Ano, v tom souhlasím, ale i tak bych byl ohledně kilometrů ostražitý
To co píšete je pěkná blbost, ne každý najede s dieslem 50 000km ročně. Diesel automaticky neznamená daleko větší nájezd.
doplněno 22.11.14 19:04:cobrak: to sice ano ale na druhou stranu, když vezmu v úvahu tehdejší octavii, 1.6 benzín nic moc nejela, 1.8 zase žrala jako tank a pokuď člověk chtěl výkon a aby ho to nesežralo tak 1.9 TDI byla optimální volba i při nižším nájezdu km.
doplněno 22.11.14 20:04:cobrak: souhlasím, být ostražitý se vyplatí, bohužel v dnešní době se vyplatí zkoumat jestli není přetočený tachometr i u jízdního kola
Tak právě toto je pěkná blbost. Na 75 % je ta kára z Němec. V němcích skopčák platí silniční daň a pro nafťáky je vyšší sazba. Tudíž se skopčákovi nevyplatí kupovat si diesla při malým nájezdu km. Ale naopak se mu vyplatí diesl při velkých nájezdech. Viděl jsem sedmiletou Vectru, která měla odlítáno 480 000km a vevnitř ošoupán jen mírně volant na levé straně a tapec u okna, jak si pán labužil při jízdách po skopčáckých dálnicích. Tudíž bych se podepsal pod slova kolegy který tvrdí, že auto z tohohle roku výroby zcela určitě nemá tyhle km.
Radím projet VINko ve škodováckým servisu zkrzeva servisní historii a pakliže tam bude poslední zápis výměna oleje v r. 2006 při nájezdu 185000 km, tak bude někde chyba...
Toto auto má moje bývalá žena a je s nim maximálně spokojená. Taky to má nalítané přes 200.000.
Nemůžete počítat s tím, že to bude auto bez investic. V zimě občas problém s nastartováním.
Chce to udržovat v kondici. (Žhav. svíčky.. atd)
Škoda, že tam není jediná fotka zevnitř. Ovšem musíte si uvědomit, že nekupujete nové Porsche.
Za ty peníze je to lidovka. Ale údržba ropáka je obecně dražší, než u benzinu.
Řekl bych že cena odpovídá stavu , ale zkusil bych to sundat aspoň o 4 tisíce přece jenom budou počáteční náklady přepis , a výměna veškerých náplní člověk nikdy nemůže věřit jak jsou tam dlouho a o rozvodech nemluvě . Čekal bych že když někdo fotí auto na prodej tak ho aspoň umyje a vyčistí interiér tady bych pojal podezření že to bude utahaná šunka se kterou někdo postavil barák a dává ji pryč viz. tažné nebo je po nějakém řemeslníkovi .
Obecně - pokud jedete na "podívání se" někam daleko, nachystejte si cestu s dalšími 2-4mi bazary či nabídkami... Možná budete mít štěstí a jeden vůz se vám bude líbit...
Jestli máte tu možnost, vezměte s sebou nějakého servisáka nebo rodinného příslušníka, který autům rozumí.
Pokud prodejce má možnost prodat vůz na úvěr, zkuste nejprve (pokud máte i vy možnost být schválen-nejste v registrech atd.) zažádat o auto na úvěr - žádost nic neznamená pro vaši osobu. Navrhnete třeba 50% akontace, úvěrová společnost vám prověří vůz alespoň co se týče VIN v databázích úvěrovek a odcizení... máte větší jistotu, že vůz nebude v exekucích... Před podpisem smlouvy si to rozmyslíte a zaplatíte v hotovosti
K danému vozu - motor vydrží milion km, pokud se o něj staráte - takže výběr ok. Aktuální stav podle foto nepoznáte !
Myšlenka dne - je zvláštní, že jakékoliv auto starší 5ti let v naftě má těsně pod 200tis km najeto... je jedno, jestli je to v provozu 2008 nebo 2001... vždy je tam najeto 198000km...
Turbo by mělo, hvízdat-proč?Všude odborníci přece se tvrdí,že pkd začne hvízdat je na odchodu do šrotu nebo na GO!
turbo by hvízdat nemělo jak hvízdá je něco špatně -děravej vlnovec,špatný těsnění pod sáním nebo turbo na odchodu mám čiplou 81ku a turbo je z ticha
jinak opsal bych winko a šel se do autorizáku poptat po servisní historii
Tak tady bych se asi mrknul na fórum škoda... forum.octaviaclub.cz/... případně dieselpower.cz/...
Ale podle fotek druh hvízdotu nepoznáte
... ještě si pamatuju paní Veškrnovou-Havlovou v parlamentu a rčení "Podle hvizdu poznáš ..."
nad 200 km bych nic nekoupil...musite vse zkontrolovat nejlepe s mechanikem...zivotnost motoru je cca 20 let? dle me je to vuz na 3-4roky a pak ho vymeite a uz ho neprodate ani za 20 tisic...moc drahy dle me...investie budou a velke...do tri let do ni date pres 3000€ a vsadim boty...
vidim: zeme puvodu jina? tak to bude dovoz a overte si zda neni bourane...
urcite si vemte mechanika a nechte si auto zvednout...doporucuji kupovat auta do 150 tisic najeto a po radnem servisu
dale servisni knizku to nema, coz je prvni vec co pozaduji kdyz kupuju vuz (ikdyz se da zfalsovat, zfalsovani se zjisti)
zkouknete volat, jak jsou pouzite pedaly...atd...zda neni pretoceno...
Takým rádoby cvičeným opiciam sa smejem najviac.Dnes nieje absolútne problém vymeniť pedálovú konzolu,volant,sedačky stoja 20 euro.Takže keď si niekde v premúdrelom článočku prečitate ako kupovať auto tak sa stavím že natrafíte aj na podobné nezmysly (pedále,volant,sedačky).Vidím že sa tu stále vyskytuje syndróm "auto musí mať do 150.000" .Inak to dotyčný už asi vníma ako vražednú zbraň alebo čiernu dieru na peniaze alebo čo.Nech sa páči tak si kúpte auto ktoré vám na tých 150 nastavia.
hele to auto mám jen ne v kombajnu koupil jsem ho v roce 2007 mělo už v té době nalítáno 190km dnes má nalítáno 620000km jezdím s ním všude spotřeba 5litrů akorát mi jednou odeslo turbo kamarád opravil za 5000kč (nějaké firmy si vezmou až 30000kč za opravu turba) a jinak běžné závady jako např prasklý výfuk nějakej ten čep ale jinak super nemuzu si stěžovat sice kamarádi říkaly ze s tima kilometrama to už neprodám ale já nemám duvod to prodávat tak bezvadné auto
Cena zhruba normální, na to jak to je starý pekáč tak mi přijde vysoká. Chce to ale pořádně prohlédnout jestli je technicky OK. Vidim haupnu šejdrem = tipuju že byla bouraná. Může být dobrá, ale taky vás může čekat velký servis a opravy. Pokud bouraná tak pořádně prověřit opravu karoserie, bagy atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.