Fabia 1.4mpi, problém chodu motoru…

Od: Datum: 21.11.14 13:54 odpovědí: 5 změna: 26.11.14 07:05

Dobrý den, mám problém s mou fabii 1.4mpi r.v 2001 50kw. Najeto podlé tach. 180tis/km.

Už delší dobu řeším nepravidelné škubaní volnoběhu, někdy to cítím až v sedačkách. Tet se objevil větší problém, při stabilní jízdě většinou při pate rychlosti auto přestane tahat cca. 2s, pak cukne a netahá vůbec jak kdyby došel benzin. Vypnu a zapnu kliček a motor normálně nastartuje a jedu dal. Stane se to cca. Co 40km. Další problém, když jedu do kopce tak cítím menší škubání v motoru. Včera už motor nešel nastartovat vůbec, motor se točil ale ani škrknutí. Dnes ráno jsem přišel k autu a na po třetí to chytlo. Diagnostika neukázala žádnou chybu.

Výměny

11/2013 Olej, olejový filtr, vzduchový filtr, palivový filtr, svíčky.

08/2014 Olejové čidlo, těsnění pod hlavou, olej, olejový filtr, termostat, chladič, vodní nádoba.

Motor sem tam cukal i po servisu 11/2013.

V čem může byt prosím problém?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.11.14 15:41
avatar

problém by mohl bej ve svazku drátů v motoru na levé straně pod baterii a filtrboxem rádo to tam hnije zkus ten svazek rozplést a pokoukat

Ohodnoceno: 0x
 
Od: helin
Datum: 21.11.14 18:38

Napadá mě taky ještě vyčistit klapku vzduchu, ta mívala za následek kolísání otáček. Ale po zpětné montáži je snad potřeba zkalibrovat přes diagnostiku

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.11.14 19:09

zkus vyskoušet z nějaké funkční fábie prohodit zapalovací modul, to by vysvětlovalo to cukání za jízdy, jinak bych nechal zkontrolovat palivové čerpadlo a změřit tlak paliva

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jyri®
Datum: 25.11.14 23:07

mám tu samou fabii jen 44kw trpní na to že hnijou dráty pod vzduchový boxem řešení neboli ochrana jak aby nehnily , přidelej je plastovou páskuněkam vejš aby nelezeli v té vaničce kde se drží voda nebo vyčisti škrtící klapku já měl kolísaý volnoběh že to lítalo z 950otáček na 500otáček vyčistil sem luxusně klapku benzínem a je to v pohodě a jeste trpí na zapalovací moduli docela drahá zalezitost kolem 2000kč já ho mám zrovna špatný ale mě tam svítí kontrolka motoru a na diagnostice mi to ukazalo ten modul na 3tim válci

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jinx®
Datum: 26.11.14 07:05
avatar

Sviecky maju byt NGK.Skontroloval si ich sfarbenie?Cukanie moze sposobovat vadny vstrekovac.Pozrel by som na chybove hlasenia z VAG-u.Pokial je tam nieco s davkovanim paliva tak je to ono.Dalej by som skusil zapalovaciu listu ku svieckam.drzia ju 2 ks imbusovych skrutiek.Mozno je len zle nasadena.Kablovy zvazok-tam to staci odbalit a precistit ten odtokovy kanalik.Co tak skusit zmenit cerpacku a dat kvalitnejsi benzin?Este ma napada skrtiaca klapka a jej defaultne nastavenie popripade ci sa nezasekava v plyvom znecistenia.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.