Korkové těsnění + tmel pod vanu,

Od: Datum: 16.11.14 19:36 odpovědí: 7 změna: 17.11.14 11:14

Zdravím, již dvakrát jsem přetěsňoval vanu na daewoo matiz, ale vana stále protéká. Jednou jsem to dělal já a podruhé v servisu. Proto jsem se rozhodl tu udělat zvovu a pro jistotu koupil novou vanu..kdyby ta stará byla křivá. Ale chtěl jsem se zeptat: Já jsem to těsnil červeným tmelem na motory, v servisu tam dali nějaký černý (originál těsnění neexistuje) a tak mne napadlo zda se dá použít i tato varianta: červený tmel + korkové těsnění a pro jistotu ještě zalepit šrouby lepidlem na to určené. Lze to i takto zkombinovat? Zkazit bych tí nic neměl, že? Děkuji :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.11.14 19:54
avatar

Korek a tmel na motory a neměl by být problém.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.11.14 19:56

Já použil origo klingeritové (papírové takové to tmavě šedé s odlesky jakoby pidi střepů skla), z obou stran potřel červeným silikonem a nechal zavadnout. Druhý den jsem to jen omastil znovu červeným silikonem a namontoval. Vana i blok motoru odmastěte nitroředidlem a fest pořádně i několikrát. Neteče

doplněno 16.11.14 19:57:

Jestli to dotáhnete moc, tak korek deformujete a povyleze kolem šroubů ven. Nebo se rozdrtí. Opatrně.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.11.14 20:32
avatar

Na nebožce Stopáté neustále korek protékal,tak jsem se nasr... ,použiljsem jen červený tmel (zn již nevím) nanesl po obvodu místo korku jen tmel,nechal zavadnout pak vanu přišroubil ,opět nechal zaschnout a pak ještě dotáhnul a ani kapka,pak jen prosakoval u pal.čerpadla!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 16.11.14 21:08

Zdravím, mám to na R19 udělané tak, že těsnění z těsnícího papíru je lehce potřeno červeným silkonem na motory, chvilku zavadnout a pak přiloženo a dotaženo s citem. Později pak lehce napružit přitažením. Zatím je klid, šrouby na vaně bych na lepidlo nedával. Jo, se silikonem raději šetřete, stačí tenký had-docela dost vyleze ven.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tony®
Datum: 17.11.14 07:37
Zdravím, taky jsem u pár aut bojoval s únikem oleje na vaně, pořádně odmastit, jak vanu tak blok motoru, vícekrat třeba trichlorem a hadr z bavlny, to je naprosto to nejduležitejší jinak ti nepomůže sebelepší silikon, namazat jak vanu tak blok motoru, pěkně silikon rozetří špachtličkou nejlepší je prstem, po cele styčné ploše, nasadit vanu, dotahnout s citem, ale na doraz, většinou má vana na styčné ploše výlisek ktery zabraní úplnému vymáčknutí silikonu ven, jestli tam vylisek není tak dotahnot s citem ne na doraz, nechat vytuhnot a pak dotahnout. A nemůže prosakovat ani nahodou.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 17.11.14 11:03

Pokud originál těsnění neexistuje tak nechat z klingeritu vyseknout,potřít jak vanu tak blok motoru tím červeným tmelem,přiložit a dotáhnout. Ale pozor,nedotahovat to příliš,jinak se těsnění zbortí a dosáhneš opačného efektu

Já jsem to na feldě udělal že jsem koupil těsnění,potřel je tmelem a od tý doby ani kapka

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.11.14 11:14
avatar

To těsnění,(klingerit nebo korek),musíš ovšem natřít silikonem z obou stran!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.