Nejste přihlášen/a.
Nebude to spíše WRC? Jaké má odstupňování proti seriové? Na WRC se skládají převody podle profilu tratě.
Zdravím, to Vám nikdo neřekne. Důležité je vědět parametry ozubených kol a stálého převodu. Důležité je též na kolik otáček těch 90 jedete. Některý vozy mohou 90 km/h jet dokonce na dvojku. Rekord na zpátečku je tuším z Rakouska 65 km/h.
P.S.: To že máte převodovku WRC je pěkné, ale ty jsou sice v hlavách mnoha lidí robustní, ale opak je pravdou. Časová životnosti dílů je voleno akorát na závod či dva, ale je pravda, že tomu asi tolik dávat nebudete.
Vzhledem ke konstrukci souteznich prevodovek je setrne razeni temer vylouceno, takze vydrz opravdu slavna nebude.
Nerad bych se pletl, ale troufnu si tvrdit, ze Swift se ve specifikaci WRC nikdy nevyrabel. Jinak cenu takoveto soutezni prevodovky odhaduji minimalne na 50tis CZK. Predpokladam, ze by to byla sekvence, primy zub, bezsynchronni a se sperou. Ma neco z toho Vase prevodovka?
Zdravím, tak Vám prodal převodovku na ropu protože WRC převodovkou by ten Váš motor nehnul. Na rovině to rozjedete asi na víc, ale to kopců to bude utrpení, tak kde 4-3 brala, bude třeba 3-2, nebo auto utrápíte.
Zdravím, přepokládám dobře, že kubatura 1.0 je asi benzínová? pokud ano a vy nyní máte převodovku na naftové auto, tak to špatně je, poměry jsou úplně jiné a pro tak slabé vozidlo je to trápení. Naftovou převodovky se dávali třeba kluci co mají R19 16V aby měli větší maximálku, ale to auto má 99 nebo 110 kW, takže tam to lze akceptovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.