Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pneumatiky Uniroyal nebo Toyo?

Od: cobrak* odpovědí: 12 změna:

Dobré odpoledne.

Koukám po letních pneumatikách pomalu a pořád se nemůžu nějak rozhodnout.

Uvažuju nad Uniroyal rainsport2, Uniroyal rainsport3, Toyo proxes t-1 R.

Vůbec nevím, které z nich si vybrat. U těch rainsportů3 je problém s tím, že na levé straně auta si hází vodu pod sebe, protože jsou směrové a mají asymetrický design...

Poraďte :)

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar kejikl

Asi nepomůžu, jde o trošku jiné pneu, mám velmi dobrou zkušenost s Uniroyal Rainexpert.
Oproti Barumkám nesrovnatelně lepší ve všech ohledech, zejména na mokré vozovce drží jak přilepené, bezvadně odvádí vodu. S tím že si hází vodu pod sebe (doufám že myšleno jako na povozek auta) bych si hlavu nedělal. Na stoprocent to budou dělat všechny gumy, v té rychlosti někam ta voda jít musí a na tom Rainexpertu to právě odvádí víc ve směru dozadu oproti nesměrovým vzorkům.

trtr

Zdravím, jaké podmínky, jaké vozidlo a jaký předpokládaný nájezd? Ideálně i rozměr. Někdo volí Barum, někdo Yokohamy od to drží jak na trati.

cobrak*
hodnocení

Pokud je to na mě, tak předpokládaný nájezd je tak 20tisíc km a rozměr 205/55 r16.

cobrak*
hodnocení

A jakou zkušenost máte s těma Uniroyalama rainexpert? Nebo aspoň s touhle firmou obecně, já je jiště nikdy neměl. Díky

asd*

ca střed = žádný šmejd ale ani špička..

trtr

Zdravím, s těmito zkušenost nemám, ale pokud bych si měl vybrat, držel bych se značek Bridgestone, Firestone či Dunlop s tím, že bych vybíral vzorek dle testů s důrazem na to co potřebuji, tj. důraz na mokro? důraz na sucho či kombinované vlastnosti v rozumném poměru. Nutno podotknout, že těch 20t km zvládne skoro každá pneu.

cobrak*
hodnocení

Jde o to, že bych chtěl nějakou pneumatiku, která skvěle odolává aquaplaningu a je pokud možno sportovnější. Proto se rozhoduju mezi Uniroyal a Toyo. Ano, Brigestony jsem měl také a byla dobré, ale chtěl bych ějakou změnu :) Ten nájezd není samozřejmě finální, ale nájezd za jedno léto ;)

trtr

Aha, takže to bude problém, ale co poradit můžu, že čím více a širší budou drážky ve směru jízdy (samozřejmě musí být odpovídající drážky na odvod do strany), tím lépe pneu odvádí vodu. Tedy na Vašich hledaných pneumatikách musí být co nejvíce použita lamelová technika. Co se týče spotrovního zaměření, tak to se zase pozná tak, že v testech má pneu větší míru opotřebení-prostě přilnavost a brzdění jsou daň.

Za sebe bych nešel do žádného stranově nesymetrického dezénu už jen proto, že auto musí být dokonale vedeno v přímém směru bez toho, aniž by řidič musel tahat za volant a korigovat směr.

cobrak*
hodnocení

V tom případě děkuju za odpověď a zatím vítězí Toyo.

doplněno 12.11.14 19:08:

;)

trtr

Není zač, tady máte nějaké čtení: pneunet.cz/...

Používá je Audi TT, Lexus, Mazda, Renault Megane a další, takže pro supersporty

 

hujer123*
hodnocení

0x

ty rainsport3 bych nebral. Podle mě musí mít při průjezdu zatáčkami jiné vlastnosti v pravé a jiné v levé zatáčce. Za mě excentrický a směrový dezén nějak nejde dohromady. ;)

cobrak*
hodnocení

To si právě také myslím, takže jsem rád, že na tom asi něco bude *palec*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]