Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám na favoritu 1988 stará přístrojová deska hodiny, šlo by místo nich dát otáčkoměr (jen vyměnit jeden budík) a jak na to?
Až kuchneš přístrojovou desku (budiky), tak si všimni, že tam jsou 4 piny pro konektory Faston 2.8mm.
Jeden je B+ stálé napětí z baterie a používá se pro hodiny
+ klasických po zapnutí klíčku - používá se pro napájení otáčkoměru
pin 1 - signální pin, který vede přímo bez přerušení na zapalovací cívku na pin 1
Mínus kostra - připojeno na bílé vodiče a ukostřeno o volantový sloupek (je na něm několik býlích vodičů
Příprava by tam měla být. Pokud v motorovém prostoru vidíš, jak z cívky zapalování odchází žlutý vodič 15 do svazku a do kabiny a černý vodič 1 do svazku ado kabiny (možná jsem barvy otočil), ale pokud odchazí 1 a 15 do svazku, tak tam příprava je. ... paraelně by měli být vodiče žlutý a černý ještě odbočit na kovovou krabičku ETZ hned vedle (elektronické zapalování).
Sežeň si otáčkoměr, který má zezadu obvod IO Tesla MAF115. Proč to píšu. BMM verze měli otáčkoměr, co dostával signál z ECU Bosch a tak má jiný vstup a nefunguje na karbec s ETZkem.
Správně zapoj 3 dráty a jedeš
Popis konektorůje vždy na desce plošných spojů (otáčkoměr, přístrojovka)
doplněno 08.11.14 16:19:Tady jeden je nebo vrakáč:
doplněno 08.11.14 16:25:Barvy jsem možná přehodil, ale 15 je + 12V po zapnutí klíče a 1 je signál otáčkoměru. To sedí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.