Otáčkoměr favorit

Od: Datum: 08.11.14 15:46 odpovědí: 4 změna: 08.11.14 16:18
avatar

Zdravím, mám na favoritu 1988 stará přístrojová deska hodiny, šlo by místo nich dát otáčkoměr (jen vyměnit jeden budík) a jak na to?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vklus
Datum: 08.11.14 16:01

No minimálně nejspíš budeš muset dotáhnout signál pro otáčkoměr z cívky.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 08.11.14 16:03
avatar

Já mám jen ten led diodový co namontoval původní majitel.

Datum: 08.11.14 16:07
avatar

dáš otáčkoměr napojíš ho na plus,mínus a z cívky pro otáčkoměr natáhneš signál práce na pár minut

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 08.11.14 16:18

Až kuchneš přístrojovou desku (budiky), tak si všimni, že tam jsou 4 piny pro konektory Faston 2.8mm.

Jeden je B+ stálé napětí z baterie a používá se pro hodiny

+ klasických po zapnutí klíčku - používá se pro napájení otáčkoměru

pin 1 - signální pin, který vede přímo bez přerušení na zapalovací cívku na pin 1

Mínus kostra - připojeno na bílé vodiče a ukostřeno o volantový sloupek (je na něm několik býlích vodičů

Příprava by tam měla být. Pokud v motorovém prostoru vidíš, jak z cívky zapalování odchází žlutý vodič 15 do svazku a do kabiny a černý vodič 1 do svazku ado kabiny (možná jsem barvy otočil), ale pokud odchazí 1 a 15 do svazku, tak tam příprava je. ... paraelně by měli být vodiče žlutý a černý ještě odbočit na kovovou krabičku ETZ hned vedle (elektronické zapalování).

Sežeň si otáčkoměr, který má zezadu obvod IO Tesla MAF115. Proč to píšu. BMM verze měli otáčkoměr, co dostával signál z ECU Bosch a tak má jiný vstup a nefunguje na karbec s ETZkem.

Správně zapoj 3 dráty a jedeš

Popis konektorůje vždy na desce plošných spojů (otáčkoměr, přístrojovka)

doplněno 08.11.14 16:19:

Tady jeden je nebo vrakáč:

http://www.amd-autodily.cz/ne…zarazeno/otackomer-st-pr.html

doplněno 08.11.14 16:25:

Barvy jsem možná přehodil, ale 15 je + 12V po zapnutí klíče a 1 je signál otáčkoměru. To sedí.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.