Nejste přihlášen/a.
Koupil jsem nové brzdové destičky. Předtím jsem měl nějaké měkké fri-tech, prášily jak stará kurva ale brzdilo to jako brembo. Po sjetí destiček jsem tam dal německé meyle. Katastrofa, desky se vždy okloužou, brzdový pedál je tupý, na kotouč se nanese bordel a hraje pak všema barvama - rez, kousky, místama i lesklý. Občas se mi stane, že vyjedu z garáže na křižovatku, kde chci zastavit ale projedu do ní, protože to prostě nebrzdí a opírám se vší silou o pedál abych to zastavil. Musím brzdy potrápit aby se sjely. Jedu na odlehlém místě trochu sportovněji, před zatáčkama brzdím a většinou to dopadne tak, že se to hezky vyhladí a brzdí to jak má ale jen po dobu, když jsou brzdy vařící a smrdí. Mam na nich najeto už 2500km a beze změny. Takže naprosto nepoužitelné. Kdy se ty brzdy sjedou aby to fungovalo? Nebo neznáte nějaké desky, které by skutečně brzdily? Nějaké měkké, byl jsem zvyklej, že ty fri-tech prášily, že jsem měl celé špinavé dveře ale stálo to za to. Bohužel nevím, jaké fri-tech tam byly, je jich více typů. Děkuji za rady
doplněno 07.11.14 15:31:Auto je golf3 - brzdový systém bez závad - 3% rozdíly mezi kolama (na technické měřeno)
To je divný,není problém i jinde?. Třeba v brzdovém válci nebo pokud to má ABS tak třeba v něm?
Protože desky se sice liší,ale že by až tolik. Dle mě by to mělo mít pořád nějaký brzdný účinek i kdyby brzdil kov o kov
není problém, ty meyle to je jak když člověk brzdí dllažební kostkou. Ani nepráší. Ani trošičku. U fáčka - stejnej substrát a práší
doplněno 07.11.14 16:34:ABS to nemá. Válec v pořádku.
doplněno 07.11.14 16:37:Když je zahřáto, tak není problém zastavit kola. Brzdí to parádně. Ale při normálním ježdění to je k ničemu. Jsou vhodný snad jen na okruh. Přitom jsem za ně dával asi 800 .
Právě že já jsem zažil i to že byly brzdy tak opotřebené že brzdil kov o kov a kromě strašných zvuků které to vydávalo byl pořád nějaký brzdný účinek i za studena. Leda že by to byla taková směs která by měla i jisté samomazné schopnosti,ale to pak nechápu jak se takové desky vůbec můžou prodávat
Proto mě to zaráží že to prodávaj. Je to moooc špatný výrobek. A ještě na německý auto německý meyle.. Myslel jsem si, že by to mohlo být dobrý ale zjevně nic. 2500km s tim jsem najezdil a pořád špatný. Akorát jednou co jsem dělal čep tak jsem sundaval brzdič a šmirglem jsem obrousil ty desky a bylo to dobrý ale jen na chvíli
Zdravím, ono to možná špatné není, možná je. Zkusím Vám to objasnit. Vemte si, že máte ocelové kotouč a jednou dřeva destičky ze dřeva, litiny, oceli, kompozitu, keramiky a podobně. V některých kombinacích to brzdit bude trochu, jindy vůbec a lze najít i kombinaci, která bude jako když spustíte kotvu-materiály se zakousnou a brzdí velmi razantně. Bohužel Vaše kombinace nefunguje- je to jako v partnerském vztahu.
Já myslel že všechny kotouče jsou stejné. jakože materiál .. myslím že koupim fri-tech co tam byly.
A v jakém stavu máš brzdové kotouče? Jestli jsou rýhované ,tak je nechej na soustruhu oboustraně srovnat.
Zdravím, špatná kombinace materiálů destička-kotouč. Je třeba kupovat kvalitu a měnit za kvalitu, tak nejsou problémy. Za sebe doporučuji ATE či také Ferodo hodně zmiňují.
P.S.: Kotouče na soustruh nepatří, kotouče se když už tak brousí.
Co jsem viděl, tak originály jsou křížem broušené a nechat si kotouče přebrousit lze taky, ale je třeba najít provoz s daným strojem.
Kotouče jsou dobré řekl bych. Nehážou, jsou rovnoměrně sjeté ale ty meyle se prostě nějak záhadně okloužou. Nebo když je vlhko, tak nebrzdí. Vždy ráno příjdu k autu a je tam prostě asi nějaká krusta na tom,než se to sjede tak to trvá. Kolikrát jsem potřeboval zabrzdit a nic se nekonalo. Na fáčku jsem měl meyle taky .. desky i kotouče ale tam to brzdilo taky slabě ale bral jsem v potaz, že je to fáčko a tam to stačilo (bylo lehké) ale u golfu co má 1,3 tuny tak tam to prostě už nestačí
Co jsem tak slyšel, tak se kroutí. známej má V8 infiniti 5,6l (qx56) a objednával kotouče a desky (4x vrtaný a drážkovaný kotouče a keramické desky k tomu) a dal za ně asi 7000,- a spokojenost. Co jsem tak koukal tak ty ubohý dva kotouče děrovaný a obyčejný destičky na golfa vyjdou daleko dráž než ty všechny na infinity. To mě šokovalo
Milý pane... Asi jste skutečně nezažil "Brzdy" na Škodě 100, nebo na Žigulu.
Pak se můžete v klídku rozhořčovat nad brzdami novějších aut.
Někdy bych to takovým "novicům" dokonce přál.
Byl jsem zvyklý na klasické brzdy u starých škodovek a dostal jsem služební WV Transporter, kde jsem se
škaredě podíval na brzdu a rozbil jsem si čenich o čelní sklo.
Takže je to spíš o zvyku. Zabrzdit starého Žigula byla pro mou ženu nadlidská námaha. Nemluvě o kroucení volantem.
Já z toho měl taky skoro polámané nohy.
No, ale já neřešim staré brzdy.. Staré brzdy měly jiné průměry HVB, měli delší chod ale šlo to. Býval jiný provoz. Žigul je mnohem lehčí (900kg) oproti golfu co má 1300 prázdný a jezdí se s ním rychleji než s žigulem, nemluvě o větších širších kolech, těžkému dieselu. Na co mam mít nefunkční brzdy, když je mohu mít funkční? Taky to brzdilo tak že jsem si málem rozbil čenich, nemluvě o tom, když jsem zase přesedl do starého fáčka, co brzdí o 100% lépe než toto. Navíc v žigulu to měli vychytaný, měli větší volant. U fáčka je volant menší a taky nemá posilovač, nemluvě o golfu, ve kterém volant skoro neotočíte, pač vám klade odpor snad i ta servo kapalina a je to dělaný na funkční servo
Tak tehdy nebylo zbytí,ale když jsou v součastnosti výkonné brzdy tak by měly brzdit co nejvíc to jde. Já používám na obyčejný feldě desky a kotouče ferodo,nejdřív je zátah takový tupější ale se silnějším stlačením pedálu se zakousnou jak buldog do kosti,jdou dobře dávkovat a brzdný účinek je fakt dobrý,ani moc nešpiní a neubývají
Před tím jsem měl taky fri-tech,jak psal tazatel-brzný účinek byl možná ještě o něco ostřejší,ale zase razantně více špinily a ubývaly
Ten brzdový systém na STK byl měřen i po výměně?Přeci není možné když to dobře poskládám a pořádně odvzdušním aby to nebrzdilo jak popisuješ(nezastavíš v křižovatce...?)Aj kdybych tam dal dubové a hňápl na brzdu tak musím stát
Právě tohle mi taky nejde do hlavy,to snad i namaštěné brzdy by museli nějaký účinek udělat,i špatné desky ten kotouč sklapnou nějakou silou
Zdravím, pokud je povrch destiček sklovitý, tak účinek je tu tam a můžete tlačit až ohnete kotouč, prostě tření není skoro žádné, pouze tlak a to není nic. Rychlost vozidla se musí měnit v teplo a u sklovitých desek to nejde a nebrzdí to.
Ano to je přesně ono. Mě nevadí, že budu měnit desky častěji. Je to tak, zabrzdí to jen tím tlakem, co vytvoří destička a tření tam není. Pedál je tupý. Na STK to bylo měřeno po výměně, ale to jsem schválně ty brzdy předtím potrápil, ve výsledku daly 3% rozdíly na kolech a technik si je pochvaloval. Mam rád, když jsou brzdy jedovaté, jezdím ještě se starým transitem s ABS a tam to brzdí jak ferrari. Ostře a hned, ostřejší brzdy neznám. Jednou jsem je zkoušel a ze 130 během cca třech sekund jsem stál na místě a pak schválně před přechodem asi z 50ti .. 3 metry před jsem zabrzdil a zustal jsem stát před tou čárou, takže bych nikoho nesrazil (nikdo tam nebyl, jen jsem zkoušel). Občas mam i strach jet za otcem, který jede s tím transitem, tam je to prostě normálka, že to snad popírá všechny fyzikální zákony v brždění a zůstane to stát hned na fleku.. Takle to mam rád a né dlažební kostku, co se klouže po kotouči. Dám tam Fri-Tech, ty byly výborné. Všechny mají stejný substrát od fri-techu?
Zdravím, se složením fritech neporadím, ale pokud dáte sadu Ate kotouče-desky, tak to budou oproti dosavadnímu stavu kotvy. Předpokladem je dokonalý stav hydraulického okruhu a pod. Pouze tlakem se brzdí opravdu blbě. Samotný tlak Vás neudrží ani v kopci a můžete dělat co chcete.
Dneska jelo v autě 5 lidí. A asi seply zátěžáky vzadu a brzdilo to o 100% lépe. Tudíž by mohly být v čudu zadní pakny. Ručka moc nebrzdí ale po jízdě jsou bubny teplé, takže to asi i brzdí. Ale vzadu také nebyl na technické problém.
Zdravím, ona to válcová zkušebna na STK moc nezjistí. Spíše to slouží na kontrolu rovnoměrnosti chodu a maximálního brzdného rozdílu. Takže i z STK může vyjat vozidlo co sice dle měřáku brzdí, ale z prudkého kopce brzdíte i očima. Nechal bych to prohlédnout a ještě pro vyloučení chyby obsluhy bych to zkusil někde v bezpečí zašlápnout na fleku levačkou. Možná se načatý posilovač, nebo prostě jsou špatné ty destičky-kombinace s kotoučem a nebo jste prostě moc zvyklý na silnější brzdy (těžší vozidlo). Je ale pravda, že pokud to brzdí stylem, že pedál máme sešlápnutý až do motorového prostoru a nic, tak je to fakt, ale fakt nebezpečné a i předpí brzdy by měli vozidlo zastavit, stejně mají většinu hmoty na starost.
Zdravím, spávný přístup. Jen nešetřete a udělajte vše pořádně. Sice to bude ranec, ale když se to udělá poctivě, tak to jezdí dlouho, bezpečně a řízení je radost.
Přesně tak, jsem s golfem nad míru spokojený a vyplatí se mi to udělat. Nemusí to být hned, stačí postupně. Už mam tady doma v krabici nové čepy a silentbloky náprav .. jak jinak než meyle
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.