Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie 1.6 otáčky

Od: mazanec odpovědí: 10 změna:

Dory den mam problem a zadam vas o radu. Mam feldu 1.ž rv.97. Kdyz s feldou jedu a za jizdy seslapnu spojku (treba kdyz chci vyradit) tak za tepla mi občas za jízdy chcipne. Kdyz nastartuju tak obcas jsou jakoby divne otacky otacky mam na 700 ale auto se klepe jako by se dusilo. A jeste kdyz stojim na miste stojim na brzde a tocim volantem tak otacky trochu klesnou a auto vybruje. (mam posilovac řízeni).

Mám poezreni na cidlo otacek

Co myslite ze to muze byt a jak to vyresit? dekuji za rady

Ještě doplnek kdyz mi to chcipne tak za jizdy hned na poprve nastartuju.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*
hodnocení

0x

Řekl bych, že je problém v klapce. Posilovač pochopitelně klade čerpadlem na motor přes řemeny odpor. Pokles otáček je tedy stejně normální jako zapnutí naráz všech spotřebičů elektroinstalace nebo zapnutí klimy.

Prošel bych tlak paliva, filtr kdy? Filtr vzduchu, jak se svíčkama? Stav klapky a zda není vydrápaný potenciometr, VAG-COM diag.

doplněno 05.11.14 20:04:

AEEčka dost žerou olej a čekal bych i případně nefungující lambdu nebo lehce přicpaný kat.

mazanec
hodnocení

a jake jsou ty AEE ohledne spotreby benzinu? mam ho tyden

mazanec
hodnocení

a jak mam zkontrolovat tu klapku? zvladne to zacatecnik nebo radsi do servisu? prosim o postup jak to udelat dekuji mnohokrat:)

gumidek*

Tak to raději servis :). Pokud se na klapku dostaneš, tak jen můžeš omrknout, jak moc je zašpiněná. Ona se totiž špiní díky odvětrávání olejových par z ventilového víka motoru. Ty se ekologicky přisávají přes klapku společně s nasávaným vzduchem od filtru vzduchu do motoru.

1.6ky jsem nejezdil natolil, abych sledoval spotřebu. Jen opravoval těsnění vany, čistil vstřiky a takové drobnosti. Spíš mám zkušenosti z 1.3 a sám jeden takový motor jezdím.

 

fik
hodnocení

0x

Tos jen narazil na jednu z vážnějších slabin tohodle motoru-elektronika celkově,někdy to dělá zanesená klapka,ale někdy je ta závada prakticky neodstranitelná. Začal bych filtrem paliva a vyčištěním klapky,dále svíčky,hall snímač,rozdělovač atd

Otáčky by při otáčením volantem kolísat neměly,zase servo není takový žrout výkonu aby se to nějak razantně projevilo,já mám 1,3 s klimou a při zapnutí klimy je samozřejmě poznat že otáčky poklesnou než to elektronika vyrovná,ale u serva nebo jiných spotřebičů by měl být ten pokles jen nepatrný a téměř nepozorovatelný

Jo a ještě častěji mrkni na měrku oleje,to je druhá slabina tohoto motoru a sice že je to pěkná olejnička

 

hodnocení

0x
Doporučuji napíchnout auto na diagnostiku,jestli něco neukáže.
mazanec
hodnocení

A jake jsou tyto motory na spotrebu benztinu znamy rikal ze se s tim da jet za 5,8 litru kolik teda cca žerou?

Trošku svižnější jízdy jezdím za 8, dá se s tím jezdit za 7, pod 6 se rozhodně nedostanete.

skoda-club.net/... vyčisti klapku , vyměn benzínový filtr pak se uvidí pokud by problém přetrvával tak svíčky ,kabely palec rozdělovače víko tot nejčastější problémy

jinak máme auto v rodině přes 10let a nejsou sním větší problémy kapku baští olej jinak šlape jak hodinky při běžný údržbě a slušným zacházení spotřeba mezi 7-8 l na 100km

Když jsem jezdil na benzín tak jsem měl spotřebu 5,5-7 litrů při lehké noze, při svižnější jízdě kolem 7-8l. Teď jezdím přes půl roku na ethanol E85 a mám spotřebu 7-8l.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]