Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,poradte ciö stím.Motor přestal táhnout a na diag nic nezjistily
Tlak paliva? Filtr a čerpadlo?
doplněno 30.10.14 13:47:Tak na pětku jezdit 60km/h? No jsou tací...
Motor má ideální otáčky někde kolem středu 2000 - 3000 (příklad a většina). Cokoliv mimo nejede. Motor se pak dusí, hrubne zvuk,ECU mění k vůli tomu předstih nebo nastřikuje více paliva.
Neplatí tedy méně otáček větší úspora. 5ka město 60km/h jen, když se plyn pedál skoro nesešlapuje a jede to mírně z kopce, jinak za 4 či za 3 dle otáček a né dle toho, co každý píše či radí. Jen otáčky a daný motor rozhodují a to má každý jiné včetně citu.
Do kopce na 5ku je normální, že motor nejede...ach jo
doplněno 30.10.14 13:52:Ideální tunig by byl, aby motor nesál vzduch z prostoru motoru, ale z dutiny v nárazníku. Pokud bude vzduch studený, nebude teplý motor ztrácet výkon. Golf 5 má jako srandu na deklu motoru po pravé straně blíže k chladiči nasávací trumpetku 35mm a tím krmí motor vzduchem z mot. prostoru.
Třeba Felicia ať už SPi nebo MPi mají nasávací chobot pod pravým světlem 80mm.
Možná se i motor blbě s adaptoval. Chce to reset a pak to honit a honit. Zbytečně neřadit nahoru. Jinak se to zase zadaptuje na důchodce a nepojede to
doplněno 30.10.14 18:09:Dobrý den,nemůže to být třeba váhou vzduchu?Filtr je nový.Kdzž jsem byl na diagn,tak motor šel jako hodinky a ani jedna chyba.Jen jim bylo divný že jsem jim říkal že když jedu za tři do kopce a mám nohu na podlaze tak to vůbec nic nedělá Nepřidá.Tak stejně se to děje i s pětkou,jedu 60km za hodinu a sežlápnu pedál až na podlahu a nic,žádná akcelerace.Jakoby jste na ten pedál ani nešlápnul.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.