Auto nedrží volnoběh

Od: Datum: 22.10.14 07:59 odpovědí: 21 změna: 01.12.14 09:29

Dobrý den už jsem to jsem psal 2x a odpovědi sem se nedočkal proto prosím znova o odpověd.. vlastím os vozidlo audi a4 b5 1.6 74kw a začlo to jednou občas při klesnutí otáček do volnoběhu chcípat.. volnoběh běžel tak že ručíčka otáček kolísala a další závadu jsem zjistil že motor jde vytočit jen do 4000 otáček a pak škube motor a víc nejde.. kamarád mi to napíchl na VAG a zjistil váhu vzduchu tak jsem koupil na netu za 2000kč od qap ( neznačková ) chtěl jsem jí tam dát ale nepasovala tak sem vyměnil samostatnou váhu do original uložení a namontoval a nyní jde vytočit auto do plnejch otáček volnoběh nekolísá ale auto chípe snad po každý co se šlpnu spojku co jde prostě do volnoběhu a na vagu už to váhu nenašlo tak nevim jestli mam koupit jinou nebo jestli je zakopanej pes ještě jinde? napadá mě krokovej motorek , snímač otáček klikové hřídele nebo už nevim ale nechci měnit vše proto prosím o radu děkuji..


avatar
Upozornění od sys clayman 22. 10. 2014 08:30:44
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.10.14 08:32
avatar

Kdysi jsem se učil opravovat rádia. Mistr dělil mechaniky na "opraváře" (systematicky najdou a opraví závadu), "datly" (klepou do jednotlivých součástek tak dlouho, až se (možná) závada najde sama) a "výměnkáře" (vyměňují postupně jednotlivé součástky, až logicky narazí na tu vadnou). Myslím, že při opravách auta je to podobné.

Jsou věci, které Vám jen těžko někdo dokáže poradit přes monitor. Kdyby to bylo tak jednoduché, nebyla by spousta profesí potřeba. Ne nadarmo se na automechanika musí několok let studovat. Rada je jednoduchá. Svěřte to odborníkům. Nakonec Vás to vyjde i levněji.

doplněno 22.10.14 08:38:

Teď jsem si přečetl Vaší minulou otázku. Řada rádců se Vám tam (zřejmě marně) snažila poradit. Proč se ptáte na to samé znova? Myslíte, že Vám teď někdo odpoví jinak, než minule?

doplněno 22.10.14 12:39:

elom - "Kdybych byl s odpovědma spokojen neptám se znova"

No když myslíte... klidně se ptejte na to samé pořád dokola, třeba si některý rádce vzpomene na něco, co Vám neuměl poradit minule. S tím, že jsou servisy předražené s Vámi souhlasím. Auto si radši postavte z náhradních dílů celé nové. Určitě Vás to vyjde levněji a bude spolehlivější než to továrně vyrobené.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: bod*
Datum: 22.10.14 10:41

máte bod - kdybych mohl hlasovat :D

závada totiž není na našem přijímači, ale někde v tom autě - pokud máte možnost, tazateli, vag - jistě to má někdo se servisem - ať to tedy opraví místo za 2 třeba za 4 tisíce - ale se zárukou a jistotou, že vám to pojede !

Jinak co se týče možností - zrovna tento vůz (co běžně kupují náctiletí, kteří to mají na splátky a pak nemají na pneumatiky, servis, opravy...) tak tam máte možnost několika sond z motoru, řídící jednotku, ... to jen k tomu vašemu výpočtu možností, které jsou samozřejmě správné... Vyměňte si sám všechny tyto věci a určitě vám to pojede ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: elom
Datum: 22.10.14 12:23

A vám to samý pane chytráku nejsem nactiletej ale favorit značky audi a nejsem zrovna chudej ale vyhazovat peníze předraženým a vyčuranym servisum fakt nehodlám po svých zkušenostech si vše na autě radši dělám pěkně sám a jsem si aspon jist že je to poctivě.. a se servisem to nikdo neni kamarad ma prostě vag v naší dílně aby jsme si to mohli opravit sami ale tohle je holt zakopanej pes..

Od: elom
Datum: 22.10.14 12:20

Kdybych byl s odpovědma spokojen neptám se znova přesně tyhle chytrý odpovědi sem fakt potřeboval děkuji hned je mi líp a auto po vaší radě určitě pojede.. já sem zrovna ten výměnkář ;) radši vyměnim pul motoru za x peněz než abyych za ten x peněz měl zjištěnou závadu a opravenej jeden novej díl.. na otazku sem se tazal abych zjistil zda někdo neměl podobný problém nebo aspon netuší a radu dejte to do srevisu si strčte víte kam..

Datum: 22.10.14 11:00
avatar

vyčisti klapku a dej vagem do základního nastavení

Ohodnoceno: 2x
 
Od: elom
Datum: 22.10.14 12:25

děkuji taky mě to napadlo i když sem si říkal že u benzínu to tak často asi znečistěne neni tak jako u nafty ale zkusim..

Datum: 22.10.14 14:56

U nafty se skrtící klapka neznečisťuje vůbec. A hádej proč!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.10.14 15:00
avatar

Protože tam není :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hmm
Datum: 22.10.14 15:03

nebuďte na něj takoví... chudákovi nejede auto a vy se mu smějete :(...

Prostě chce další možnosti od nás on-line, proč to nejede, jak by mělo...

Mne napadlo ještě pár věcí... filtr vzduchový - je čistý? Filtr palivový - je nový? benzín - je kupovaný nebo kradený či pančovaný? To není vtip - to jsou možnosti !

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.10.14 16:22
avatar

Hmm-on ale asi čeká že mu někdo řekne : Je to svíčkama,nebo špatná ŘJ... (za tečky dosaďte co chcete),Ale toto mu nikdo od kompu neřekne,jen všeobecné věco co nechce slyšet!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hmm
Datum: 22.10.14 16:29
Tazatel píše "nebo aspon netuší".. tak mu napíšeme svá tušení a když nechce do servisu, on to vyzkouší dle první reakce... zkusí lambda sondu za 1500,- (starou), pak čidlo teploty oleje za 599,-, pak ty filtry, pak půjde hledat EGR ventil.. zkusí, nebude to fungovat, zkusí něco dalšího...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pavel41
Datum: 22.10.14 21:15

Co zkusit nějak zresetovat řídící jednotku? Třeba po výměně váhy vzduchu by to šlo. Řídící jednotka mohla vlivem špatné váhy vzduchu upravit řízení motoru a zvolit nějaký nouzový provoz. Jak zresetovat řídící jednotku u tohoto vozu nevím...Rád bych ti pomohl, nejsem si jistý, ale naděje umírá poslední

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 22.10.14 21:43

Šel bych po váze vzduchu, pokud máš kamaráda, co má v autě stejný funkční typ, stačí prohodit a vyzkoušet. Není moc pravděpodobné, že by odešly dvě součástky ve stejný den, i když vyloučit to nelze. Pochopitelně lze z druhovýroby zakoupit i nový nefunkční kus...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.10.14 23:24

Doporučil bych vyčištění klapky, zkontrolovat těsnost sacího traktu a podle výsledku pak bádat dál. A ještě bych na VAGu nechal zkontrolovat, jestli ukazuje čidlo teploty motoru pro ŘJ správné hodnoty.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: elom
Datum: 24.10.14 08:39

Děkuji taky mě to napadlo zkusím a pak napíšu..

Od: elom
Datum: 24.10.14 08:38

Přesně mě napadlo uplně to samý.. jenže bohužel nemam s kym prohodit a vyzkoušet.. a kupovat original neni zrovna levná zaležitost abych zjistil po výměně že chyba přeetrvává ale budu to muset asi zkusit..

Datum: 24.10.14 08:50

Mě kdysi strašně vyd*balo čidlo teploty chladící kapaliny. Autu kolísaly otáčky, občas nešlo nastartovat, všechno špatně. Kamarád má taky vag, tak jsme to napíchli a hlásilo to to čidlo. Říkal jsem si, že to je blbost, tak jsem to neřešil a šel po jiných věcech. Nakonec jsem to čidlo vyměnil a všechno rázem přestalo. Nevím, jestli to bude u vás problém, asi ne, ale zkrátka je to další možnost.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: elom
Datum: 27.10.14 01:13

To nevadí každopádně děkuji každá rada a zkušenost užitečná tak to taky zkusim :)

Od: elom
Datum: 01.12.14 07:52

Tak škrtící klapka vyčištěná chvíli byl klid a ted to dělá znova a huře za studena nedží ani volnoběh musim jí proturovat zahřát a pak teprva jet.. nejeví se tim nějaký konkretní díl?

Datum: 01.12.14 08:27
avatar

nastavil si klapku po vyčištění vagem do základní polohy? tady je postup je to ten samej motor http://www.skoda-club.net/for…lapky-oktavie-1-6-74-kw-10753

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.12.14 09:29
avatar

Tak už to řešíte skoro 1 a 1/2 měsíce. Kolik Vás to už zbytečně stálo (o ztraceném času nemluvě)? Stejně nakonec skončíte v servisu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.