Nejste přihlášen/a.
Jsem laik, zajímá mě proč novější i nové plechovky z technických důvodů i při parkování začínají hořet, když máme tak vynikající techniku než před 50 lety a za jak dlouho postrkovadlo bez hašení zhoří. Nebylo by řešení, odpojovač baterie a jako záložní zdroj pro různé nastavení mít jakousi mini baterku jako je třeba v počítačích, ovšem musel by řidič otvírat plechovice klasicky což je pro mnohé zdržování a námaha. Jaký je názor
Technika vynikající, ale je třeba si za kvalitní techniku připlatit. V době, kdy se na všem šetří, aby konečný výrobek stál málo, ale přesto firmě vydělal, tak se šetří jak na komponentech, tak například na materiálu, včetně elektroinstalace, která před těmi 50 lety vydržela více. V uvozovkách.
Tenké dráty s pidi izolací FLRY (vejde se jich do svazku hodně), drát s hliníku (audi),šetření na uchytkách v interiéru (kabelových svazků),šetření na zasvazkování (dráty jsou holé s izolací a přes všechny jde jednoduchá řídká spirála s textilní pásky = kabelový svazek).
Vše se ojebe a tlačí se na cenu. Výrobce navíc chce auto, které se po záruce rychle kazí, aby mohl nabídnout nové a stejně kvatilní neli horší! Základ prodeje aut dnešní doby.
V ničem Vám nebrání si ten odpojovač baterie nainstalovat a otevírat klíčema. Nebo okruh s centrálem jako jediný neodpojovat.
Raději volím starší a kvalitní auta (r.v. 2000 - 2004 vyrobená třeba na severu evropy nebo na západě) než nějaké nové Rapidy či Fabie III. To už jsou kazová hrkátka.
Bezklíčový systém také znám, kdy je u kliky tlačítko a u volantu otočný přepínač a to vše funguje jen s klíčema s DO v kapse. Pokud ale auto běží a kolega odejde, tak zůstanu s nakopnutým autem sám někde v řiti a musím čekat. Nejde chcípnout (jde, ale pak nenastartuji bez klíčů a když je potřeba uvolnit někomu cestu... nebo odejít (jak zamknout).
Raději klíče a max klasická dálka. Dveře u Kaktusu jsou taky pěknej hnus dle mého...
Odpojovač baterie by samozřejmě zvýšil bezpečnost parkujícího auta, ale v tom případě nebude fungovat centrální zamykání, alarm a řada dalších zařízení - hodiny atd., takže by to znamenalo řadu úprav, baterií, které by bylo potřeba vyměňovat, ... A nejvíc požárů vzniká za jízdy, nikoli u zaparkovaného vozidla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.