Nejste přihlášen/a.
Přijel jsem do Brna a na první křižovatce prošlápl brzdu - nic. Ruční - nic...
Během cesty po dálnici mi asi prdlo nějaké těsnění a brzdy prostě prošlápnu... vůbec nefungují. Zadní brzdič - brzdový třmen - teče jak ...
Odstavil jsem auto na nejbližším parkovišti, ale jak ho dostat do servisu? ... znáte někdo nonstop servis v Brně, který by přijel na parkoviště a třeba "na koleně" zkusil alespoň provizorně demontovat, opravit na dojezd do servisu? Nebo rovnou odtahovku - Nějaká odtahovka v neděli? To bude hodně drahý...
Díky za radu
Pochybuju že to někdo bude chtít opravovat na parkovišti. Už jen kvůli tomu že by musel mít potřebný náhradní díl.
Jinak podívejte se na svojí zelenou kartu a zkuste zavolat na Vaši pojišťovnu. Většinou dnes je odtah vozidla v ceně povinného ručení.
no s tím servisem jsem ti tak myslel.. ale pojišťovna mne nenapadla.. díky -prověřím si to :D
doplněno 19.10.14 15:14:Tak doplněno o další "díky" ! - opravdu mám v povinném ručení přepravu do servisu v případě Poruchy! - za půlhodinku mi sem přijedou a odvezou do svého vlastního servisu, takže se rovnou domluvím na opravě.
Snad to nebude tak strašný... třeba jenom nějaký těsnění a brzdovka
Vyřešeno - odtahovka s vlastním servisem si vzala před pár minutami. Borec docela hleděl.. někde jsem ztratil destičky a vystřelilo to prase... takže jsem měl štěstí, že to nebylo na dálnici pri 130km/h o pár minut dřív
Tyč nikdo ze známých nemá.. docela škoda, nechal bych to totiž jako reklamaci v tom servisu, kde dělali min. týden. Uvidíme zítra jenom z práce pojedu busem v 23 hod
Nechápu jak se může ztratit destička... Vždyť její tvar něco takového neumožní.
Co je to za auto?
Jinak reklamaci v tom Vašem servisu stejně uplatnit můžete a klidně bych jim nechal proplatit odtah i novou opravu.
xsara kombi - destičky jsou zajištěný jenom páskem vinglu... ale ten je ségrovkou daný tak, že to nemůže vypadnout... buď tam musel prdnout celý držák nebo praskla nová destička při náhlém brždění.. to teď těžko určím.. destičky budou někde ve městě ve škarpě...
jestli tam budou ještě nějaké zásadní deformace na brzdiči, tak to taky může být únava materiálu - 13 let starý auto
Nejsem mechanik, zajímá mě když má auto dva brzdové okruhy z jakého důvodu druhý nefunguje, včetně ruční brzdy
brzdy jsou propojeny - lanovod tahá dvě lanka - musí stejnoměrně..., brzda přes kapalinu tlačí 4 kola - stejnoměrně.. Nemůže brzdit jedna strana samostatně - šlo by to do smyku.
pokud vypadnou zadní destičky na jednom kole, snaží se to brzdit všude shodně --- tlačí to píst na max a lanovod na max...
kdyby to vypadlo vpředu, můžu brzdit ručkou - v zádu je to na odtah
Osobně jsem viděl Megana se ztracenou brzdovou destičkou na předním kole. Brzdilo to přímo pístkem. Kotouč samozřejmě KO.
Teď koukám, že pisatel má také auto od žabožroutů , že by náhoda?
Hujere,to není tím že je od žabožroutů a už vůbec ne náhoda ! To je tím že někdo zase něco poku...
Něco obdobného se stalo známému na mitsu Lancer,ale ztratil přední destičku!
doplněno 20.10.14 18:23:Jo brzdy jsou dvouokruhové,ale nádobka brzdové kapiliny je společná!
nemyslím si, že by to byla výrobní vada- spíš je to lenost servisu pořádně všechno zkontrolovat...
Auto je doma, destičky nové... prý tam místo orig zajištění byl normální drátek - na té druhé straně... takže se obyč drátek mohl ucvaknout a vše postupně vypadalo...
Zítra zkusím reklamovat - uvidím, jak uspěju, když jsem s tím ujel 1000 km..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.