Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda felicia, ztráta výkonu motoru

Od: viking* odpovědí: 12 změna:

Zravím. Mám feldu 1,3 Mpi kombi rok 98. Už dva roky se objevuje závada v chodu motoru. Motor z ničeho nic začne škubat a ztrácet výkon. Toto se nejvíc projevuje při delším táhlém stoupání a nebo na rovině, když jen takzvaně lechtám plynový pedál. Toto dočasně zmizí při sešlápnutí plynu až na podlahu, kdy jde motor prudce do výkonu, a nebo za jízdy při vypnutí a znovu nastartování motoru.Přitom palivový a vzduchový filtr je ok, i pal. čerpadlo zdá se být v pořádku. Lambda sonda je nová. Neví někdo co by to pohlo být?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*
hodnocení

0x

Dnes mi taky stejná felda blbla. Pomohl jsem jí vymazáním paměti řídící jednotky - tedy na chvíli odpojit baterku,stačí minusový kontakt, a pak jela jak za mlada až jsem ji nepoznával.

 

novada*
hodnocení

0x

"Kdy jde motor prudce do výkonu" :D ... To musí být teda nářez u "eMPéÍčka 1.3" :D

hubas*

Prudce do výkonu v rámci výkonu svého motoru, nevím, co se Vám nelíbí, ale tazatel to popsal správně. Kolik KW máte Vy? :)

novada*

malo :D u pracovního 96kw a u normálního 298kw :D při nastavení economy fuel to jede za 20,5l na 100 :D proto se usmívám že je tam u vás prudký výkon který u MPI nějak neni :D než se to vyžvejkne, to člověk čeká a čeká .. -,- :D myslim že ten motor neměl výkon už z výroby :D

 

hodnocení

0x
avatar dabel

já gbych zkusil jinej hall senzor ten co je na převodovce zkoušel si to napíchnout na vaga?

 

fik
hodnocení

0x

Jak tu někdo říkal,zkusit na 20 vteřin odpojit mínus svorku.dojde k resetu ŘJ. Nebo pokud nepomůže tak napojit na diagnostiku

martinhajek*
K žádnému resetu odpojením akumulátoru u MPi nedojde, to šlo jen u BMM. U MPi je reset možný jen vagem.
ah9po39siv

Přesně tak. Adaptace jsou uloženy v eeprom.

 

martinhajek*
hodnocení

0x
Třeba vydřený potenciometr škrtící klapky. Připojit na diagnostiku a pak se ukáže. I samotná ECU u Simosu někdy blbne.
gumidek*

Jo, to mi povídej. Dokonce mi jedna nešla napojit na VAG (příliš mnoho sporadických chyb a když jsem to vypíchnul přímo na K.line drátku a obešel motorový svazek, tak stále bez komunikace.Immo vpoho komunikoval).

Pro tazatele:Přimlouvám se za potenciometr nebo hall (hall většinou blbne po určité době nebo při ohřátí motoru).

doplněno 19.10.14 23:40:

Hal je nad převodovkou na 12 hodině. Tedy spíše nad spojkou či setrvačníkem. Nebo taky pod termostatem či mezi motorem a převodovkou v místě spojení. Drží ho jeden šroubek na 10 klíč a bejvá zasratý od vazelíny (spíš olejových par pokud vzlíná olej guferem komínku ložiska spojky) či prachu ze spojky.

černá věc a třípinový konektor zeshora. Laická oprava výměnou i pro ty, co si troufají jen na výměnu žárovek či baterky.

Poťák je nedílnou součástí klapky a mění se klapka, pokud nepomůže čištění a reset přes program motordiag a kabel vag usb kkl.

viking*
hodnocení

Díky moc za rady. Jsem těchto pojmů neznalý, co je to ten hall? A jde to nějak opravit, mám na mysli i ten potenciometr, anebo musím sehnat novou škrtící klapku?

gumidek*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]