Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupě nového auta pro firmu

Od: atherosnick odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,

řeším momentálně nákup vozidla do firmy s co možná nejmenšími provozními náklady.

Najezdím minimálně 50.000 km ročně. Jedná se zejména o rozvoz zboží - čili spíš popojíždění než dlouhé trasy. Za jeden den předpokládám takových 25 startování s nájezdem něco přez 200km.

Momentálně jezdím fábii 1,4 LPG - s autem jsem velice spokojen, ale rád bych už něco novějšího.

Zatím co jsem koukal : Hyundai i30 combi LPG - zatím asi můj favorit

Seat Leon CNG; Octavia CNG ( pro mne již drahá ), Dacia logan mcv - cenově přijatelná, ale příjde mi že by vydržela 100.000km a odešla by.

Rád bych cenu tak do 400.000,-Kč s tím že samozřejmě čím méně tim lépe. Rád bych auto na 5 let což by znamenalo minimálně 250.000 km.

Má někdo s něčím podobným zkušenosti? Děkuji za jakoukoliv radu.

PS : čerpací stanici CNG mám kousek od bydliště, takže v tom by problém nebyl. Auto je využíváno pro firemní účely, takže jezdí stejné trasy, proto by nebyl problém s tankováním.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar megacruiser

Brát Dacii v LPG. Tam je LPG z výroby a to je ohromná výhoda - není tam jen přimontovaný vstřik plynu, jsou tam i jiné vnitřnosti motoru, aby vysokou zátěž při provozu na LPG vydržely. Možná je to tak u ostatních značek taky, nevím.

Většina LPG motorů dnes startuje na benzín a přepíná na LPG až po zahřátí a má samozřejmě přimazávání, aby se hned nezrušily ventily. Rozhodně chtít pro LPG co nejjednodušší motor. CNG ničí motory ještě víc.

Ideálně koupit Sandero, MCV, Dokker a po 2 letech a 100 tisících ho prodat jako téměř funglovku s 10 tkm za slušnou cenu do áček :)

atheros

Dnes jsem se byl projet v dacii loganu... jendoznačně jsem toto vozidlo vyřadil z výběru. Výkon motoru pro mne naprosto nedostačující. Jako firemní auto které by používal nějaký zaměstnanec úplně ideální, ale vzhledem k tomu, že s vybraným autem budu jezdit osobně, tak z výběru jednoznačně vyškrtávám.

 

dztesesveho
hodnocení

0x

Doporučuji držet se své dobré zkušenosti. Pokud vám fábie s LPG šlape a chcete nový vůz, jděte do osvědčeného.

Dacia - francouz- sice počáteční levné pořízení, následuje drahý servis. koncern je podle mne dobrá volba

atheros

Myslím si že škodovka pro mne moc možnosti nemá... v nabídce je citigo na cng..to nechci. Octavia na CNG je zase dosti drahá. Byl jsem se ptát na rapida, ale o tom zatím nikdo nic neví...možná bude od příštího roku taky v cng, ale zatím není. Koupit nové auto a nechat přestavět na lpg nechci, přišel bych tímto o záruku. Na hyundai se mi třeba i líbí neomezený počet kilometrů v rám ci záruky na 5 let.

mate59

hyunday i30 bude pro vás dobrá volba,5 let záruka, to ho akorát pak prodáte.Měl jsem víc korejských aut a spokojenost i se servisem.

atheros

Na druhou stranu mám známého co zrovna prodává v hyundai a říkal mi že s motory na lpg je problém... 40 000 km a je průser. ikdyž to opraví v rámci záruky, může to trvat až měsíc... takže docela mě dostal ;)

já bych se rozhodně na nějakou záruku nespoléhal... koncern je jako funglovka celkem drahý.. zkuste pohledat od ruznych značek plyňáky a pak se nějak dopracovat k ideálu,,.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

Zaruka 5roku u hyundééé jo proc ne , ale jen vady z vyroby. Coz u auta ktere bude mit casem 200t km , jiz nevyreklamujete nic :) ono taky vady z vyroby se projevi do roka. Pak jiz ne. U novych aut s LPG se musi davat primazavani , pokud si ten motor s LPG nesedne tak to bude blbnout. CNG jeste neni tak rozsirene. Ja bych sel do dacie mcv nebo dokker v plynu. Jako firemni auto je super , obycejne , nekrade se , zadne blbustky a kur**tka v aute Stary motor , ktery v LPG slape a je z vyroby a ktomu i zaruka. Jinak ji koupis za par supu , dost usetris a zbytek si schovas na dalsi daciu :D

atheros

Je fakt že nad touto variantou jsem taky uvažoval, ale... v audě najedu opravdu minimálně 50 000 km a rád bych trošku komfort... navíc vyloženě jde vidět že se na tom autě šetřilo kde mohlo... . Na druhou stranu nalitat 150 000km a pustit to dál a koupit novou taky není špatná varianta, člověk by se tak měl vyhnout nemalým následujícím nákladům.

Jinač dnes jsem se byl podívat na Kiu Ceed.. řekl bych obdoba I30.. svezení solidní ovšem přišla mi 1,6 benzin docela slabá. Čekal jsem víc... Navíc umí ji udělat do LPG i CNG bez ztráty záruky což je plus. Dokonce se dá ještě koupit fifa word cup edition, kde nabízejí do 150 000km servisní prohlídky zdarma ( i s výměnou oleje, filtru, svíček ) ... což taky nějakou korunu následně udělá. Teď jsem jenom zvědav jaká mi přijde cenová nabídka. Předpokládám že budeme někde okolo 500 000,- a to už je poměrně hodně :(

varianty

sauto.cz/...

Opel Meriva, Mitsubishi Lancer, Opel Astra, Škoda octavia, VW Golf... jsou jich mraky - jen vybrat barvu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]