Nejste přihlášen/a.
Dnes jsem objevil docela nemilou vec na leve strane auta - na kotouci prasklinu, vypada to ze je jiz starsiho data, myslite ze se s tim da jeste jezdit? Jezdim vetsinou po meste tak 200km mesicne - vymena kotoucu desticek a lozisek je naplanovana na konec zimy
počítám že to prasklina nebude kdybys měl ten kotouč ruplej tak věř že to při brždění poznáš
doplněno 11.10.14 18:28:kdyby to bylo prasklý tak se ti ztoho při brždění ozývaj šílený zvuky a klepe se ti celý auto zažil sem to dvakrát a naštěstí se oběvili jen praskliny a kotouč se nerozlítl
co tydle čáry dělá nevim taky to občas na autech vídám
Pkd je to prsklina,raději bych nečekal a vyměnil IHNED,nejde o nic jiného než o to,že jdyž povolí,tak můžete zabit nejen sebe ale i druhé svým způsobem nevinné lidi! Ale nejoprve bych důkladně prozkoumal-osobně mně to dělá také-při dešti a delším stáni se takovéto "praskliny objeví na krajích destiček, těsně vedle desky při zabržděné ručce!
Obrázky-jak nedojíždět kotouče na doraz!
doplněno 11.10.14 18:20:Koukám že jsem přišel pozdě.
Ta domělá prasklina může být jen stoíčka koroze vedle desky když je zabržděno (dělá to jen u ručky!) na zadní (u mého mám ručku na předek) to nebývá!
doplněno 11.10.14 19:36:To Trtr má sice pravdu,ale osobně ,jen sám za sebe!Sundal bych disk ,uklepal rez z obvodu kotouče (mimo činnou plochu),pkd by byl prasklý bylo by to pod rzí vidět.pak s autem na kozičkách !Důkladně podepřené a zabezpečené proti pohybu!) bych startnul,dal 5°a trochu přidal a přibrzdi-pkd by byl prasklý -musel by se projevit -házením,kopáním do pedálu příp. roztržením!
Je fakt ze to auto dlouho stalo, bylo to v servise a servisak nic nerikal...je ze po zime vymenit tak snad pokud by to bylo praskle tak by mi rekl...nevim :/
doplněno 11.10.14 18:23:je to predni kotouc a jen na leve strane, na prave jsem si niceho nevsiml...auto stálo pres rok ale...
Zdravím, vzhledem k tomu, že je to rotační součást, tak jakákoliv anomálie mající charakter vrubu může být fatální. Radím proto měnit hned.
Berte to tak, že o Vánocích se mechanikům moc nechce, teď ještě z auta kapa marast a navíc o Vánocích jsou potřeba peníze na něco jiného, takže to opravte teď.
Byl jsem se na to podivat a prostourat to sroubovakem...je to prasklina Asi budu muset rozbit "prasatko" a udelat to pred zimou jeste
Zdravím, prasklina se neprojeví hned, ale až dosáhne své kritické velikosti vzhledem k působícímu napětí. Kdy to bude nikdo neví a proto je to časovaná bomba (ovšem spočítat se to se znalostmi dá, ale brzdový kotouč praskliny mít nesmí). Vyměnit hned a zatím nejezdit. Doporučuji kotouče ATE či Ferodo a destičky k tomu. Některé kombinace se nemají rády a navíc, když se dávájí nové kotouče, dávají se i nové destičky. Zajíždět s citem.
Vzhledem k tomu,že jsi objevil že JE TO PRASKLINA,nejezdil bych do výměny!Jak jsem písnul výše nejde o nic jiného než o to,že se můžeš zabít a nejen sebe a to za ušetření cca 2000 za materiál a cca1000?kč za práci když nebudeš dělat sám za to jistě nestojí!
Osobně jsem kupoval na své větrané kotouče zn.Barum za 1500kč. desky jsem neměnil zůstali po kontrole původní.
Prasklina...jak jsem to doho dloubal sroubovakem zda se jako prasklina..ale muze to byt i zrezlý obrys destičky...auto rok a pul stalo. V pondeli to zavezu servisakovi a uvidime co zjisti on. Mmch kotouče mam uz doma, jen sem tedkom docela vydal dost penez za go motoru :/
Bud v klidu ,není to prasklina ...toto jsem měl na mazdě 323 na dvou kotoučích .Od zjištění,jsem na ně najel cca 15000tisíc a to ty kotouče už byly jako gramofonové desky. Další zase byly z vrakáče po 500 za kus. Kdo si nikdy neměnil desky a kotouče sám tak bude strašit.
Auto brzdi normálně, nekope to do volantu ani do pedalu. To co pises je vec pekna ale ja na to nemam doma nacini, tak nic zkouset nebudu, v pondeli zavolam servisakovi co to mel na GO motoru a prezuti a poptam se ho. Jak jsem se na to dival neni to praskle do konce kotouce, je to do pulky.Nastesti nejezdim brzda plyn, nejezdím 100km-h po meste ale i tak...popremyslim o vymene co nejrychleji
Prasklina to je jednoznačně.
Hned vyměnit, je to únavová trhlina a zbytek se může při brždění kdykoliv rozlomit = zablokování kola = pokud to je přední kolo tak auto zatočí na bloklou stranu a nic neuděláte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.