Motor cuká při malé rychlosti

Od: Datum: 29.09.14 11:47 odpovědí: 11 změna: 30.09.14 18:14

Dobrý den .Mám Daewoo Nexii. Vyměněna lambda sonda i svíčky. Motor nemá výkon hlavně v kopci Při jízdě ve městě motor slabě cuká. Kde hledat závadu? Motor má najeto 120000km. Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.09.14 13:05
avatar
Jen taková blbost mě napadá- odpojili jste řídící jednotku od baterky aby se resetovala? Někdy zaberou nejjednodušší řešení.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: franta*
Datum: 29.09.14 13:40

Jak jste to myslel odpojit baterku? Odpojit jeden pol od baterky když je motor v klidu?

Od: franta5678
Datum: 29.09.14 13:54

Odpojit jeden pol od baterky ale ktery? A připojit pol ktyž je motor v klidu

Datum: 29.09.14 15:28
avatar
Odpojit konektor přímo na počítači - řídící jednotce. Když odpojíte baterku tak se vám kousne rádio a budete ho muset odblokovat. Jinak by se samozřejmě odpojoval +pól a ne kostra ale odpojit kabel na počítači nebude složité.
doplněno 29.09.14 15:30: Samozřejmě při vypnutým motoru.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 30.09.14 12:20
avatar
Odpojuje se kostra!
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mire
Datum: 29.09.14 15:25

Zkontrolujte kabely ke svíčkám, resp. jestli jsou původní tak zvažte vyměnu. Fajfky nastrčené na svíčkách časem z vnitřní strany ztvrdnou, stanou se vodivými a jiskra částečně prochází mimo. U některých aut , spec. Escort, to byla častá závada.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.09.14 17:15
avatar

Při jízdě ve městě ,to je při rychlosti 50km ale na jaký °a při jakých otáčkách?

Pokud tam šoupnu 5 kalup,tak mně to taky cuká! a to mám údajně najeto 200 000km (neofiko 300 000)

Jinak na mém nemusím odpojit na žádném počítači nýbrž stačí na cca30´ odpojit AKB ,oba + i - pól! Akorát se mi pak resetnou a musím nastavit hodiny a radio (hlasitost ,vyvážení, basy ...)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.09.14 02:03
avatar

Zkontrolujte váhu vzduchu a hlavně hadičku k ní - byvá ztyřelá, ztvrdlá netěsnící na nátrubcích. I po opravě si řídící jednostka musí zmapovat (doladit) různé režimy - projet v různých otáčkách a různém zatížení. A co palivový fitr?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ju®
Datum: 30.09.14 12:07

začněte benzínem vyjeďte nádrž a dotankujte 100 oktan benzín např na shelce/ stačí 5 l a protánout...pokud jste to udělal a vše jak píšete nepomohlo - diagnostika, která by měla odhalit závadu/ řídící jednotka, čerpado v nádrži, váha,...neexperimentoval jste náhodou s etanolem, kde svádí nižší cena k tankování 50/50?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jendad
Datum: 30.09.14 15:01

taky jsem při tomto počtu kilometru měnil svíčky a divil jsem se proč mají tak velkou mezeru mezi elektrodami . Dal jsem tam nové a škubalo mi to taky na nízké otáčky (cca 1500) . Zvětšil jsem pak mezeru na svíčkách podle originálních a najednou to bylo v pohodě

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.09.14 18:14
avatar

Ju - u mého byste s N100 neuspěl-mně na lepší (98 i 100 jede hůře a cuká!)Jedině klasika N95 a E85! Jinak zlobí!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.