Pár otázek škoda fabia 1,4mpi 44kw

Od: Datum: 28.09.14 22:07 odpovědí: 7 změna: 30.09.14 05:21

zdar lidi chtěl bych se zeptat na pár otázek ohledně tohoto motoru např kolik máte dojezd na plnou nádrž dále sem se chtěl zeptat co je lepší a uspornější kdyz ráno prijdu k autu a nechám ho zahrát na provozní teplotu nebo kdyz rovnou vyjedu a točim ho treba do 2000t ot. a dále sem se chtěl zeptat je výhodně kdyz jedu treba ve meste z kopce na 3 a na delší dojezd tam dám 5 prevodový stupen je to výhodnější?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.09.14 22:20
avatar

mam 1,4 fabku , 50kw , pokud to naplnim az do plna tak najezd mam cca 500 - 580km , podle toho jaky cca benzin , hlavne jestli jedu pres mesto , nebo obec. Jezdim trasy nad 20+km. Rozhodne nastartovat a jet , tak to budes v teplote kolem 0°C a mene zbytecne cekat dlouho. Posledni otazka je out , usetris par metru , nech tam klidne 3ku.

doplněno 28.09.14 22:21:

najezd je z plne po zapnuti kontrolky rezerva.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.09.14 22:33

Motor se volnoběhem dele zahřiva a navic par dilu maže rozstřikem, který je efektivní nad cca 1200 otáček. Nastartuj a nech to tak 30 sekund a jeď a nervy to (pozvolná jízda až do ohřátí). Teplota vody dosáhne středu na ukazateli a hned poté asi po 6 minutách dosáhne tuhle teplotu i olej. Po půl hodině (v zimě) olej v pževodovce a mužeš tomu naložit.

Teploty a otáčky jen pro představu...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.14 08:04

Na nádrž jsem najel cca +/- 500-550km. Auto jsem nechával "zahřát" pouze v zimě, jinak si myslím, že to nemá smysl. Pokud to jde, tak z kopce klidně za 5. Na rovince to poznáš podle toho, jestli ti to auto ještě táhne nebo ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tycoon*
Datum: 29.09.14 08:28

a) Dojezd záleží na tom, jakou máš spotřebu. Do Fabie se vejde tak 45 litrů benzínu, takže např. při spotřebě 7 litrů bys měl najet přes 600 km.

b) Rovnou vyjet.

c) Někdy je lepší mít nižší stupeň, někdy vyšší, někdy je dobré vyřadit na neutrál. To záleží na konkrétní situaci.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.14 10:17
avatar

na neutrál bych neřadil

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 29.09.14 15:10

Jakej nájezd na nádrž nevím,fábku nemám,ale obecně se doporučuje pár vteřin nechat motor zahřát(třeba tak čtvrt minuty než se zavřou vrata) a pak pomalu vyjet.V autě jsou i další náplně které se musí zahřát(převodový olej,tuk v ložiskách atd.) budeš mít krásně zahřátý motor tak vyjedeš na plno a tyhle části budou silně trpět.

Hlavně tomu nedávej ceres za studena,jinak to zničíš

Ve městě z kopce bych řadil možná tak 4ku. Tam je to docela jedno,když jedeš a nešlapeš na plyn,auto vypne přívod paliva a motor se v podstatě jen otáčí

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jyri®
Datum: 30.09.14 05:21

Dobře děkuji vám všem za odpovědi garáž nemám tak budu za slušného ridiče a po nastartování si zkontroluju světla a vyjedu :D to zabere tich pul minutky děkuji moc za rady

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.