Nejste přihlášen/a.
Hezky den, mám možnost koupit passat rok 2005 2,0 Tdi..po prvním majiteli, servis v Audi .. Krásný zachovaly, ale stav tachometru 420 tisíc.. Cena auta 120 tisíc Kč . Ptám se má to cenu brát? Jezdím málo cca 150 km za měsíc..někdy 300 km.. Ma někdo zkušenosti s tímhle autem? Děkuji.
Rozhodně , sice má dost nalítáno ale je li po prvním majiteli kterého znáte a věříte mu a víte že jezdil do autorizovaného servisu tak za ty peníze je to krásné, v případě že by jste ho nevzal bych se o něj celkem i zajímal,případně mi pošlete zprávu ...
Rozhodně ne - 2 Tdi celkem problémový motor -
na výběr máte celkem dost vozu s nižším nájezdem km.
Diesel při tak malém nájezdu je blbost. Je to starý "kulatý" Passat nebo ta nové generace, co přišla právě v roce 2005 na trh? Záleží taky na tom, o jaký typ motoru jde, těch 2.0 TDI existuje několik verzí, přičemž některé jsou vcelku spolehlivé a jiné extrémně nespolehlivé. Řekněte kód motoru.
Při tak malem nájezdu bych ani žádné auto nekupoval.Vyhozených 120 tisíc oknem.Ač to zní nepravděpodobně a divně, tak když si vždy když budete chtít někam jet zavoláte taxi nebo nějakou přeprvaní společnost tak Vás to vyjde daleko levněji.Auto musíte pojistit,měnit gumy,koupit naftu,něco do střikovače atd ..už jen tohle Vás vyjde taxíkem daleko levněji.Plus ani nepočítám nákup auta ani nepočítám když se na autě něco vysype plus jeho "cennové stárnutí"..
Pokud je Váš nájez opravdu jaký jste uvedl zapomente na auto..Ve Vašem případě je to velmi drahý luxus.
Pěkný den, co se týče Vašeho nájezdu, tak ten je opravdu minimální a hlavně, bych doporučoval benzínový motor. Co se týče Vaší nabídky, tak to opravdu enní žádné terno, motor 2,0TDI není nijak spolehlivý, právě naopak. Navíc na tachometru 420tis km, což už je opravdu dost a auto na to také bude vypadat. Za podobné peníze můžete mít úplně jinačí auta, v daleko lepším stavu, které Vám vydrží daleko déle a bez větších investic do auta. Ale vše je to o výběru. Klidně Vám pár zajímavých tipů poradím, poslal sem Vám zde soukromou zprávu
Co je špatného na naftě při menším nájezdu? Mě příjde nafta ve všech ohledech lepší. Mam 1,9TDI golfa III načipovanýho s 240 000km výběhový model a neni to na něm vůbec poznat. Jednak je ten motor kvalitněji konstruovaný než benzínový, má nižsí otáčky (nedělá rachot a nemusí se točit) + velký krouťák takže při popojíždění v koloně/ parkování není potřeba šlapat na plyn a při rozjezdu sotva opadnou otáčky. Nafta je levnější než benzín na pumpě. Žere to méně jak benzíňák. Nejsou potřeba svíčky měnit, řešit nějaký zapalování a podobný blbosti
Nafťáky novější konstrukce při občasných popojíždkách trpí ... DPF, EGR, "zamrzání" nafty v zimě atd. ... při jejich konstrukci se prostě počítá s tím, že budou jezdit. Takže trpí motor i řidič.
BTW Projeďte se někdy v pořádném benzínu. U trojkového Golfa doporučuju osmiventilový nebo šestnáctiventilový dvoulitr. Kultura jízdy a hlučnost od dvě třídy jinde, táhnou úplně odspoda, robustní konstrukce podobná jako u TDI. Akorát holt nemají turbokopanec při 1800 rpm, nejdou načipovat na dvojnásobný výkon a aby měly nízké palivové náklady, musí člověk zkousnout přestavbu na plyn. Jo a musí se tam měnit ty svíčky, to je jasná nevýhoda
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.