Vzít passat nebo ne?

Od: Datum: 28.09.14 15:46 odpovědí: 11 změna: 01.10.14 07:18

Hezky den, mám možnost koupit passat rok 2005 2,0 Tdi..po prvním majiteli, servis v Audi .. Krásný zachovaly, ale stav tachometru 420 tisíc.. Cena auta 120 tisíc Kč . Ptám se má to cenu brát? Jezdím málo cca 150 km za měsíc..někdy 300 km.. Ma někdo zkušenosti s tímhle autem? Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.09.14 15:49

Rozhodně , sice má dost nalítáno ale je li po prvním majiteli kterého znáte a věříte mu a víte že jezdil do autorizovaného servisu tak za ty peníze je to krásné, v případě že by jste ho nevzal bych se o něj celkem i zajímal,případně mi pošlete zprávu ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wowo
Datum: 28.09.14 15:52

Rozhodně ne - 2 Tdi celkem problémový motor -

na výběr máte celkem dost vozu s nižším nájezdem km.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.09.14 20:17

jak mi ten nižší nájezd zaručíš? podle tachometru? ... jinak taky bych do toho nešel...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.09.14 15:59

Majitele neznám..ale auto je z de tam ho měl jeden a v ČR jeden majitel .. Krásný kousek ..taky jsem slyšela ze jsou kazovy..

Datum: 28.09.14 16:07
avatar

http://m.autorevue.cz/techto-…u-sirokym-obloukem/?textart=1

koukni na typ motoru a dle toho se rozhodni

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.09.14 19:22
avatar
Cena premrstena , jinak motor muze byt ok , takovych se prodava hafec co maji pretoceny tachec na 150 tisic km. :-D . Jinak 2,0 nebrat , zlata 1,9 a na ten tvuj najezd brat diesel neni duvod. Kup si ojete do 3roku benzin.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: tycoon*
Datum: 29.09.14 06:36

Diesel při tak malém nájezdu je blbost. Je to starý "kulatý" Passat nebo ta nové generace, co přišla právě v roce 2005 na trh? Záleží taky na tom, o jaký typ motoru jde, těch 2.0 TDI existuje několik verzí, přičemž některé jsou vcelku spolehlivé a jiné extrémně nespolehlivé. Řekněte kód motoru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.14 07:02

Při tak malem nájezdu bych ani žádné auto nekupoval.Vyhozených 120 tisíc oknem.Ač to zní nepravděpodobně a divně, tak když si vždy když budete chtít někam jet zavoláte taxi nebo nějakou přeprvaní společnost tak Vás to vyjde daleko levněji.Auto musíte pojistit,měnit gumy,koupit naftu,něco do střikovače atd ..už jen tohle Vás vyjde taxíkem daleko levněji.Plus ani nepočítám nákup auta ani nepočítám když se na autě něco vysype plus jeho "cennové stárnutí"..

Pokud je Váš nájez opravdu jaký jste uvedl zapomente na auto..Ve Vašem případě je to velmi drahý luxus.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.09.14 10:05
avatar

Pěkný den, co se týče Vašeho nájezdu, tak ten je opravdu minimální a hlavně, bych doporučoval benzínový motor. Co se týče Vaší nabídky, tak to opravdu enní žádné terno, motor 2,0TDI není nijak spolehlivý, právě naopak. Navíc na tachometru 420tis km, což už je opravdu dost a auto na to také bude vypadat. Za podobné peníze můžete mít úplně jinačí auta, v daleko lepším stavu, které Vám vydrží daleko déle a bez větších investic do auta. Ale vše je to o výběru. Klidně Vám pár zajímavých tipů poradím, poslal sem Vám zde soukromou zprávu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.09.14 10:47

Co je špatného na naftě při menším nájezdu? Mě příjde nafta ve všech ohledech lepší. Mam 1,9TDI golfa III načipovanýho s 240 000km výběhový model a neni to na něm vůbec poznat. Jednak je ten motor kvalitněji konstruovaný než benzínový, má nižsí otáčky (nedělá rachot a nemusí se točit) + velký krouťák takže při popojíždění v koloně/ parkování není potřeba šlapat na plyn a při rozjezdu sotva opadnou otáčky. Nafta je levnější než benzín na pumpě. Žere to méně jak benzíňák. Nejsou potřeba svíčky měnit, řešit nějaký zapalování a podobný blbosti

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tycoon*
Datum: 01.10.14 07:18

Nafťáky novější konstrukce při občasných popojíždkách trpí ... DPF, EGR, "zamrzání" nafty v zimě atd. ... při jejich konstrukci se prostě počítá s tím, že budou jezdit. Takže trpí motor i řidič.

BTW Projeďte se někdy v pořádném benzínu. U trojkového Golfa doporučuju osmiventilový nebo šestnáctiventilový dvoulitr. Kultura jízdy a hlučnost od dvě třídy jinde, táhnou úplně odspoda, robustní konstrukce podobná jako u TDI. Akorát holt nemají turbokopanec při 1800 rpm, nejdou načipovat na dvojnásobný výkon a aby měly nízké palivové náklady, musí člověk zkousnout přestavbu na plyn. Jo a musí se tam měnit ty svíčky, to je jasná nevýhoda

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.