Jak postupovat na uradech a stk s pionyrem

Od: Datum: 23.09.14 20:36 odpovědí: 1 změna: 23.09.14 20:58

Dobry vecer, sprovoznoval jsem pionyra 05 ze bych chtel snim legalne jezdit po silnicich a mam par dotazu. Nasel sem doma od nej velkej a malej technicak a i spz a plati se kazdej rok na nej pojistka. Ovsem je zde meneny motor. To by az tak nevadilo na urade se udela prepis nebo naka zmena stim cislem motoru. ovsem na tom novem je cislo ubrousene a je to s jinsiho typu asi s pinyra 20 nebo 21. jak ted postupovat?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.09.14 20:58
avatar

Dnes by to mělo být jedno,ale nový asi nemá vč,takže by stačilo vzít raznici a vyrazit dle TP!

osobně než šel do světa,Měl jsem 20,ale při poškození karteru mi v mototechně tenkrát tvrdili že je to 05? RV79 a 05 prý,ale to je jedno.Pak segra zadřela motor (netzala mix,resp vzala ale stojan nedával olej!)tak koupil celý nový a díky tomu na písta zanevřela,tak jsem si jej vzal.Když pak po letech šel na STK,tak tachniky měl problém protože vč nebylo,nakonec došel do dílny pro raznice a kladivo,dle TP to vyrazil,dal známku a bylo!Jo a při převodu,jsem taky neměl problém,převáděl jsem z moravy do čech,(změnil jsem trvalý pobyt)-vydali nevý TP (zelený skládací trojlist) a ORV ,místo původní kartičky a dali místo ručně psané SPZ novou (původně se psali doma na cedulku z výroby!)Motory jsou stejné typy i když původní měli jinak spojky!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.