Skoda fabia - 1.2. htp - 1.4

Od: Datum: 21.09.14 15:56 odpovědí: 11 změna: 22.09.14 09:59

Dobrý den,

dnes jsem sem již psal ohledně volby mezi fabia 1.2 a 1.4, I. generace, ještě bych se chtěl zeptat, o koli vyšší je u fábie 1.4 vyšší povinné ručení než u fabie 1.2?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.09.14 15:57
avatar

To bych řekl že je nepodstaté, to co byste ušetřil na p.ručením, byste násobně přeplatil opravami 1,2...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: tombrava
Datum: 21.09.14 16:38

Pokud se bavíme o jedničkové fabce 1.2 proč ne ale pouze v případě že půjde minimálně na dálnice, jinak vás to sežere spotřebou ( a opravami)...a preferoval bych tu slabší verzi 40kw, silnější 47kW je více problémová na podpalování sedel ventilů a skákáním řetězů i při relativně malém nájezdu okolo 50tis.km...jestli do toho lil předváma horší olej nebo přetahoval výměny nebo ten motor zatěžoval dlouho dálničně, odložte si peníze na generálku motoru...

U dvojkové fabky 1.2 43kW/51kW to snad už pamáčci ve Škodofce vychytali (když ale zvažujete i koncepčně zastaralý 1.4MPi, předpokládám, že to nebude vaše cenová kategorie...)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.09.14 09:59
avatar
Panáčci ve škodovce vychytali jen něco, jinak stále těžký průser.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.09.14 16:43

Od 1.0 do 1.4 povinné ručení stále stejné.

doplněno 21.09.14 16:54:

Jen tak na okraj. Tři válce jsou opravdu směšné. Vibrace na volnoběh a nedejbože, když jeden vynechá a mám dojet na dva válce. Ovšem dnešní trend je udělat mini motor a dohonit výkon turbem, aby nevydržel moc dlouho a klekl společně s autem a majitel si koupil zase modernější Škodovku.

1.4ka je sice zastaralá (8V), ale není problém, aby tento motor zdědilo další auto a dojezdilo ho (typycky Felicie, která odejde na korozi a má motor OK je dárcem tohoto motoru pro Felicii jinou/popř pro Favorita). Tak dobré tyhle staré koncepce jsou. Žádná kurvítka od výrobce.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 21.09.14 18:08

Pojistka se dá udělat za 2.000,- ročně ale i za 10.000,- ročně, záleží co všechno chcete mít pojištěné, u koho a jak se necháte pojistit.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: fik
Datum: 21.09.14 18:54

Určitě ber 1,4.O několik tříd spolehlivější motor

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.09.14 20:30

ale radši 55kW než 44

Ohodnoceno: 0x
 
Od: strygo*
Datum: 22.09.14 07:34

raději 1.4

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kimbert
Datum: 22.09.14 08:39
Tak to už raději 1.4 16V 63Kw
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.09.14 09:45
avatar
U jedničkový Fábie se tato výkonová verze nevyskytuje.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.09.14 09:55
avatar
1.2HTP - nekupovat, nespolehlivý
1.0MPI - nekupovat, slabý
1.4MPI - slabá dynamika, spolehlivý, vyšší spotřeba
1.4i 16V - zlatá střední cesta, živý, spolehlivý, 74kW varianta se ale musí víc točit, takže u ní vyšší spotřeba a opotřebení
2.0MPI - silný, pružný z nízkých otáček, většinou vysoká spotřeba oleje, 88kW verzi nebrat
Ohodnoceno: 4x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.