Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dnes jsem sem již psal ohledně volby mezi fabia 1.2 a 1.4, I. generace, ještě bych se chtěl zeptat, o koli vyšší je u fábie 1.4 vyšší povinné ručení než u fabie 1.2?
To bych řekl že je nepodstaté, to co byste ušetřil na p.ručením, byste násobně přeplatil opravami 1,2...
Pokud se bavíme o jedničkové fabce 1.2 proč ne ale pouze v případě že půjde minimálně na dálnice, jinak vás to sežere spotřebou ( a opravami)...a preferoval bych tu slabší verzi 40kw, silnější 47kW je více problémová na podpalování sedel ventilů a skákáním řetězů i při relativně malém nájezdu okolo 50tis.km...jestli do toho lil předváma horší olej nebo přetahoval výměny nebo ten motor zatěžoval dlouho dálničně, odložte si peníze na generálku motoru...
U dvojkové fabky 1.2 43kW/51kW to snad už pamáčci ve Škodofce vychytali (když ale zvažujete i koncepčně zastaralý 1.4MPi, předpokládám, že to nebude vaše cenová kategorie...)
Od 1.0 do 1.4 povinné ručení stále stejné.
doplněno 21.09.14 16:54:Jen tak na okraj. Tři válce jsou opravdu směšné. Vibrace na volnoběh a nedejbože, když jeden vynechá a mám dojet na dva válce. Ovšem dnešní trend je udělat mini motor a dohonit výkon turbem, aby nevydržel moc dlouho a klekl společně s autem a majitel si koupil zase modernější Škodovku.
1.4ka je sice zastaralá (8V), ale není problém, aby tento motor zdědilo další auto a dojezdilo ho (typycky Felicie, která odejde na korozi a má motor OK je dárcem tohoto motoru pro Felicii jinou/popř pro Favorita). Tak dobré tyhle staré koncepce jsou. Žádná kurvítka od výrobce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.