Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chladič Felicie - teplota stále nad 90°C

Od: rehofux* odpovědí: 5 změna:

Mam problem s prehrivanim motoru.Za normalni jizdy je voda na 90°c,v servisu mi rekli,ze je to normalni, ale kdyz je vetsi provoz tak mi to vyleze nad 100°c a podle mne to normalni neni.Vymenily mi termostat a cidlo a stale je to stejni.Poradite mi nekdo?Dekuji.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hs*
hodnocení

0x

V zásadě by neměla jít ručička do červeného pole, a pokud se k němu už značně blíží, měl by sepnout ventilátor a ručička by po nějaké době měla jít znovu dolů. Teplotu na budíku ale ber jako orientační! Je možné, že někdo u tvého auta budík měnil. Je rozdíl mezi verzí jednobodového vstřikování a mpi. Když se zamění, budík pak ukazuje jinou teplotu, než jaká ve skutečnosti je.

Souhlasím, ručička by neměla jít do červeného pole. Měl jsem stejný problém jako tazatel, při větším provozu nebo v zácpě mi nesepínal pomocný ventilátor chlazení. Jestli-že mu vyměnili termostat a čidlo, pravděpodobně bych hledal problém u ventilátoru.

 

bety*
hodnocení

0x

Mám stejný problém s felinou,jakmile zůstanu stát někde na semaforech v létě,již ručička leze nahoru.Nemluvím ani o kilometrové koloně kde se popojíždí na jedničku.To se pak modlím,už abych mohla jet normálně,protože se motor zahřívá.Přitom ventilátor sepne.Prý je to ale u felicií normální,tak nevím.o:)

celp*

Felicie mají bohužel nedostatečné chlazení.Je důležité mít v pořádku chladící kapalinu.Nejen poměr,ale i stáří.U většiny Felicií

bylo čidlo nastaveno na 105°C.Tak to neřešte.Dalo by se pomoci přídavným chladičem,ale to je pro odborníky nebo zručné kutily.

 

davidhavel*
hodnocení

0x

Ručička je orientační, Felicie nemá tuším ani vypsané hodnoty u tohoto budíku... chladicí kapalina není voda, bod varu je tak vyšší (i díky uzavřenému okruhu s podtlakem), pokud vám tedy "voda" nevaří, hoďte to za hlavu, resp. prověřte, zda vám vůbec větrák na chladiič chodí (připojte ho k baterii), když ostatní je vyměněné. Další možností je sehnat termostat s nižší hodnotou otevření a v neposlední řadě se už ve Š 1xx v kolonách i v létě pouštělo topení, což není moc komfortní řešení, ale lepší než auto uvařit, stejně tak jako se spínač na chladiči montoval externí a nespoléhalo se na čidlo.. hodně štěstí bez varu :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]