Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vibrace podlahy, sedadel a páky - Felicia

Od: sirtnt odpovědí: 3 změna:

Zdravím,

již delší dobu si všímám, že mi při volnoběhu vibruje vnitřní část automobilu. Jde to cítít na všech sedačkách a na podlaze a taky se mi klepe docela řádící páka.

Vibrace doprovazí i lehké dunění. Při přidání plynu to ihned přestane. Vím, že to je auto staré 13let, ale myslím si, že by s tím mělo jít něco udělat.

Silentbloky motoru jsou měněné, střední a zadní část výfuku vyměněna. Jediný problém co je tak mi mírně profukuje spoj mezi právě tou střední a zadní části.

Dělá to jak na LPG tak i na benzín i při vyšlápnuté spojce. Výfuk i motor se lehce při volnoběhu třesou.

Nesetkal se s tím někdo? Jinak motor je naprosto v pořádku. Nemůže to přenášet nějaká špatná část řádící páky? Budu rád za každou radu. Díky :)

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*
hodnocení

0x

Spoj neutěsníte proč? Pasta Bosalna výfuky a pásová objímka se šroubem. Takové ty třmeny s ohnutého drátu a dvě matice jsou na prd.

Vůle na páce? 3 typy řazení. Favorití, u převodovky pořádnej kus gumy a nebo pod pákou vanička s gumovými silenty, takže jaký typ řazení máte? S Favoritího a pořádným kusem gumy (typ táhla) se dá udělat kompletní Favorití systém jen s pouzdry ze silonu a vůle jsou pryč za pár peněz.

Vibrace způsobuje neklidný chod motoru, takže přetěsnit sání a výfuk, svíčky nové Champion na daný typ motoru (i výkonově),dobré palivo, seřídit ventily a základní nastavení rozdělovače,nový filtr sání, olej a jeho filtr 10W40,atd...

Nový rozvodový řetěz. Až pak se motor uklidní. Chce torvát do toho prachy. Neklidný chod nespraví součástka za 200kč. To si kupte jiné auto :) Chod motoru má na svědomí spousta věcí.

doplněno 11.09.14 23:14:

Vyměň řetěz a utěsni výfuk. Řetěz vydrží tak 60 000km a pak se jen vytahává a ECU blbě seřizuje předstih a motor je neklidný jak popisuješ + seřiď ventily

sirtnt
hodnocení

Tohle vše je vyměněné. Jak rozvody tak i těsnění pod hlavou apod. chod motoru je absolutně v pohodě. Jen se motor lehce klepe ve svém uložení a nevím jestli to je v pořádku nebo ne i přes nové silentbloky. Nevím jak to nejlepe popsat. Prostě se hýbe :D a nevím jestli se má hýbat nebo ne při volnoběhu. Ale neklepe se, že by vynechával.

ah5n9j5

Ohledně řetězu.

Aby ECU vyhodnotila hluk od rozvodů jako detonační hoření a snížila předstih, tak to by musel už řetěz mlátit o víko. Zrovna minulý týden jsem napojoval Feldu MPI s hodně rachotícím řetězem(byl už to docela extrém) a korekce předstihu byla ve všech režimech na 0.

Já mám na řetězu najeto od výměny už přes 200tis a ještě se nevytahal, aby byl slyšet. Ale někomu se klidně může vytahat dříve. Záleží na plno faktorech.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]