Nejste přihlášen/a.
Rád bych Vás poprosil o napsani jaké máte zkušenosti s těmito pneumatikami. Chět bych je dát na fabii combi 1.2. Letní guma Continental Conti EcoContact 3 185/60 R14 82T a zímní Continental Conti WinterContact TS850 185/60 R14 82T nebo TS850 v tom samém rozměru a poslední Michelin Alpin A4 185/60 R14 82T. děkuji za odpovědi.
Ty EcoContact určitě neeeee! S těmi jsem si užil své, Škodovka je dává na nová auta, takže jsem je měl na Octávce. Pravda, vydržely dost dlouho - tím ale končí výhody, jinak jsou to ,,svině klouzavý´´ hlavně na mokru.
Teď mám Dunlopy Blu Response a jen si chrochtám blahem - to je úúplně jiné svezení i v letošním deštivém létě. BTW - vyjdou ještě levněji, než ty EcoContacty:
Zdravím, neměl jsem Continentalky, ale právě tato firma vsází na měkkost pneu, které se při brzdění chovají jako kočíčí tlapky při dopadu-pneu se více roztáhne (zvětší se plocha) a mají lépe brzdit.
,,ale právě tato firma vsází na měkkost pneu ´´
Možná vsází, nicméně právě u těchto EcoContact se ta sázka tak nějak nepovedla. Jsou totiž tvrdé jako štolverk - takže ano, neojedou se tak brzo, ale zase za mokra je to s nimi hodně o hubu. Ono se neříká nadarmo že jak je něco eko, euro, nebo bio tak rychle pryč od toho...
Já je mám taky v rozměru 195/65 R15 91T a nemůžu si je vynachválit. Příště kupuju opět Ecocontact.
Dobrý den, přidávám se ke kritice. Přijdou mi dobré tak na přískoky k supermarketu ve městě, adheze je pro ně ale cizí slovo. Já teď jezdím na GOODYEAR Ultra Grip 7 a v zatáčkách je to nebe a dudy.
no ja spis vybiram tedkom mezi Continental ContiPremiumContact 2 a Continental ContiEcoContact 5 a Michelin Energy Saver. Je mi jasne ze nebude nikdo schvalovat ty ecocontact 5 ale podle recenzi na netu to asi nebude az tak spatne a ty micheliny davam proto do nabidky ze uz je mam na felicii a nemuzu si je vynachvalit. Takze asi bych mel volit bud premium contact2 nebo ty micheliny ze? nebo jaky mate skusenosti s jinou podobnou znackou?
To ,,EnergySaver´´ mě lehce znepokojuje, s těmi pneu jsem ještě na mokru nejel, nevím, Já sázím na jistotu, která však nemusí být nutně drahá - rád jezdím Bridgestone Turanza - těch jsem měl už několik sad a je s nimi radost jet po mokru, totéž tvrdím i o Dunlopech, které jsem zmiňoval dříve.
Letní mám Dunlop Blu response - super guma, sedí jak přibitá za sucha i mokra, ani se moc neojíždí, tichá, spotřeba ok. Michelin energy - vysoká životnost a i za mokra je dobrá, žádné brusle se nekonají, poměr výkon/ cena těžko překonatelný.
Zimní - jednu zimu mám C. Wintercont. TS850 - na námrazách zatím nejlepší co jsem poznal, na mokru i suchu výborná, hlubšího sněhu moc nebylo, ale taky vypadá dobře. Na spotřebu super, tichá, moc se neojíždí. Alpin A4 jsem neměl, ale špatné nebudou určitě, kdo jezdí převážně mimo sníh po mokrém tak asi nejlepší volba - moc se neojíždí (zkušenost s A2, A3 - jsou to držáky) Výborné jsou i UG 8 (starší UG 7+ mi přišly lepší, hlavně z poloviny ojeté na vodě; A4 má podobný vzorek)
Zájímalo by mě jestli je důležitý faktor staří pneu. Jestli bude jedno jestli koupim vyrobenou před měsícem nebo vyrobenou v loni. Někdo říká že to není až tak duležité někdo zas že jo. 6e se to staří počítá jakoby ode dne namontování na auto že ve skladu to nic neudělá.
Asi takto, koupit si pneu, která byla vyrobena minulý týden dobré není, guma, nebo chcete-li pryž ještě pracuje a látky na povrchu gumy se ještě pořádně nevsákly, takže guma dost klouže. Koupit si uloženku do půl roku je ok, možná i ten rok bych zkousl, ale více ne. Hodně dělá prostředí uskladnění (atmosféra, teplota, světlo a pod.). Dnešní pneu jsou na tom ale lépe, než staré Barumy Made in Czechoslovakia.
Nehra to ziadnu ulohu pretoze samotna pneu je uskladnena /osetrena ochrannou vrstvou z vyroby.Za vyhovujucich skladovacich podmienok sa nema co stat.Vela zavisi aj od toho kde auto parkuje.A teda intenzita UV ziarenia.Ja osobne jazdim na pneu s datumom vyroby 36/04 a javia az tuto sezonu prve znamky starnutia.Pneu su pravidelne osetrovane a po sezone natrete glycerinom az do dalsej sezony.Auto garazovane.Ak mozem odporucit tak si treba vyratat km najazd.Chcem tym povedat ze planovat zima,zima,zima,zima a potom zima a cela sezona az do dalsej zimy.Takymto sposobom idem dojazit tento rok dojazdit zimne PIRELLI W190 (30/06).Nasadim pred zimou a potom cely rok odjazdim a pred zimou nasadim dalsiu zimnu sadu...A PROSIM NEPISTE MI ZE JE TO TVRDE JAK KAMEN...
já měl na fábce conti premium contakt 2 v rozměru 190/50 r15. Super guma, byl jsem s nima maximálně spokojený i velice slušný kilometrový nájezd. Koupil bych je opět, ale dvojky už se nedělají a ty pětky nemají ochranu ráfku, takže příští rok zkusím Dunlop
teď budu objednávat zimáky a jdu do TS850, jsem na ně zvědav.
no ja mam právě rozměr 185/60 r14 a chtěl sem se zeptat kdyz mam index 82t jestli musi presne to t (190km) nebo muzu dat pneu s vyssim indexem treba h(210) jestli to nebude vadit například pri nehode ze to neni povoleny. protože stim indexem t neni moc na vyber.
Zdravím, odpovídám na půvoidní dotaz. Tak zaprvé na auto v tomto oddobí patří zimní pneu (i když kličky v zákoně jsou). Pokud moc nejezdíte, dá se na nich jezdit i v létě, ale více jak 90 km/h bych na nich nejezdil. Další věc je, že Fabie není kdo ví jaký Mercedes či podobně, takže klidně stačí osvědčené Barum či moje oblíbené Bridgestone. Další, kterých bych se nebál je Firestone, GoodYear či Dunlop. Porovnejte si testy pneu, ale je třeba najít daný rozměr, ale i tak se nedá zcela spolehnout na jejich výsledky-nejsou prostě jednotné podmínky a ty se v zimě jen težko zaručí (sníh se ujede, teplota pneu kolísá, ...).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.