Nejste přihlášen/a.
Dá se ještě koupit solidní auto na ježdění do práce, aby vydrželo aspon dva roky do další stk?
Co by jste mi doporučili, jakou značku?
106 nebo Saxo je to pozink Pokud nebudeš muset řešit akutně brzdy nebo zadní nápravu projdeš na TK vždy ( u 106 a 306 se hodně trhají odvzdušňováky na brzdách tak že saxo bude asi to samé ) Ale je to auto za pár korun
Felicie rezne a jak se říká rezla už po 5 letech co vyjela z fabriky. Jinak koukej taky na stav auta ono nejde říct uplně přesně že tohle a tohle auto tě přežije i když 1.9TDI 66kw má k tomu blízko
Rez je nepřítel vše ostatní se dá opravit
Podle německého časopisu jsou jedny z nejlepších aut starších 8 let vw , seat, ford fiesta a mazda toyota . Co vy na to?
Pokud by se opravdu jednalo o feldu v dobrém stavu (rozuměj neshnilá na kaši) a s motorem 1,3 jedno jestli BMM nebo MPI tak ano, ale ceny slušných a hezkých kousků jsou vysoké. Za tu cenu bych se klidně podíval i po něčem jiném pokud by felda při koupi nesplňovala ty dva limity.
Čemu říkáte solidní? Počítáte i s nějakou investici za ty dva roky? Nebo jen jezdit a po skončení stk vyhodit? Jako říkám dá se. Sám mám už asi 4 auto s cenou do cca 15t. a slouží. Posledního jsem se zbavoval pro už zbytečně velký kufr a žravost motoru. Mimochodem co spotřeba vadí/nevadí? Za slušné peníze se dají sehnat třeba právě auta s velkým motorem, protože jejich provoz je kapku náročnější než fileta s 1,3.
Jaký značky aut to byly do těch 15000? Fiat punto mám už 8 let z bazaru je to už model 2000, tedy punto2, a má pořád spotřebu ve městě 9-10l.
Do 20000 jsem chtěl nějaké auto se kterým se dá jezdit ve městě denně, pro syna který jezdí 4km do práce . Měl peugeot 106 a nissan almera r. V. 1997, ale almera je sežraná rezem a peugeot už také sotva jezdí a končí mu tk.
Tam musí být něco na motoru - bohatá směs. 1,2 8V žere normálně mimo město 5 - 6 a ve městě 7, max. 8 (to už jsme řešili). Víc jedině hodně krátké jízdy pořád se studeným motorem a ještě poskakovat v kolonách... Většina levných aut bude shnilých nebo s nutností velkého servisu. Punto se dá sehnat i neshnilý (taky je to pozink).
Renault twingo by šlo taky, na 4km do práce je v pohodě.
Hledal bych určitě benzín s malým obsahem, za 20k je mraky aut, ale chce to najít něco co neni šrot...
Taky to může být výfukem? Plechy na mém puntu jsou černý, žadný pozink, koupil jsem před 7 lety za 82000 v bazaru a před rokem dal do plechařiny s lakem-stříbrná metaliza 25000. A to mě tak do dvou let čekají ještě přední blatníky. Fiat prostě není auto na naše silnice a podnebí, jezdím v létě i v zimě, od čeho by potom auto bylo?
Výfukem spíš ne. Lambda, čidlo teploty, termostat, váha vzduchu - to co má vliv na bohatost směsi. Punto 2003 - to moje je pozink. Fakt máte černé? Italové se asi vožrali...
Nacpat 25k do vyvaření byl ekonomicky nesmysl - za 10 prodat + 25 = máte 35k a za to seženete jiné ve slušném stavu, z oblastí kde se nesolí bývají úplně bez koroze (Itálie, Holandsko atd). Škoda že CZ značky + dovoz vyjdou na desítku, ale i tak to za to stojí - ty auta na západ od nás jsou ve výrazně lepším stavu. Ale i tu se dá najít slušný kousek, musí se ale hladat a vytřídit šrot (těch je většina). Určitě přímo od lidí, bazarům bych se vyhnul, jen platíte provizi a bazary leda tak maskujou vady - opraví nejlevnějšíma dílama, naleští, namažou med kolem huby a jak zaplatíte tak je to vaše.
Byla to lamba sonda,platil jsem i s diagnostikou 1600Kč, a ještě jsem nechal vyměnit výfuk-zadní díl.
Punto motor 1,2 8V, za 20k jich je spousta a je to dobrý auto - plně srovnatelný s Fabkou a prostorově lepší. V ČR nedoceněný a proto tak levný...
Právem jsou punta oproti fabkám ve stejném ročníku tak levné - maj korozi prahů/podvozku, ikdyž zvenku vypadaj zachovale, zespodu jsou KO.
Souhlasím, mám punto r. V. 1999, model 2000. Užjsem musel nechat vyvařit podlahu vyměnit prahy a zadní blatníky, ta kastle je asi dělaná jen do itálie.
Ono když se člověk podívá na 14 let starý auta, tak je shnilý skoro všechno POkud se o to člověk opravdu nestará tak sůl nadělá svoje. Mmch., mám Punto 2003 zatim naprosto bez koroze. Jinak souhlas - podlaha rezne, přitom je to pozink.. Ale i tak - i v soli 10 let v pohodě a pak to teprve začne.
Renault Megane 1,4 nebo 1,6 benzín, spolehlivé, cena dílů průměrná, kastle pozink takže moc nerezne...
No,polemizuju o tom,protože kastle je třeba pozink,ale všechno ostatní v náhradních dílech je strašně drahý. Tak je to drahé na provozování,protože,vždycky něco odejde,obzvlast u starého auta.
Mám fiat punto a taky mi ho prodávali v bazaru jako pozink karoserii,r.v.1999, a před třemi lety jsem musel dělat výměnu zadních blatníků,prahů avyvyření podlahy,přelakování a bylo 25000v pr...i!
To jsoumoje zkušenosti s karoserii pozink.
Jaké jsou plechy na ROWERU, AUDINĚ ,prý čístý zink,kvalitní,nereznoucí?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.