Výměna těs. pod hlavou FABIA, výplach motoru?

Od: Datum: 10.09.14 21:54 odpovědí: 7 změna: 11.09.14 20:58

Chlapi dnes jsem měnil těsnění pod hlavou na fabii. Co říkáte na tu vanu? :D Myslíte, že by byl dobrý výplach motoru? Díky.



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: trtr
Datum: 10.09.14 21:57

Zdravím, bylo by to na místě. Co jde očistit, tak očistit a aplikovat nejlevnější olej vhodné specifikace a poté jej vyměnit za pořádný.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 10.09.14 22:11

Určitě by to chtělo,to je fakt humáč.koupit nějaký nejlevnější šunt olej,pár kilometrů pojezdit,vypustit a dát pořádný. Myslím že se dělá i něco jako proplachovací olej

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.14 22:27

Ten ventil vlevo má jinou barvu než ty dva, pravděpodobně jiná teplota neb může být podpálen

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.14 22:53
avatar

Přesně. Pro jistotu seřídit ventily. Koukám kolik bordelu v tom motoru je, měnil tam vůbec někdo olej posleních 30 tisíc km? Co půjde, to bych mechanicky odstranil, klidně bych to i trochu vzal benzínem a prošťoural i motor. Potom olej přechodný na pár desítek km a potom už nějaký pořádný. Já třeba do Seicenta dávám Castrol Magnatec GTX 10W40 - vzhledem k ceně oleje ve srovnání s cenou paliva se na oleji fakt nevyplatí šetřit - lepší olej líp maže, líp chrání motor a investice se tak vrátí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 10.09.14 23:21

Samozřejmě, že má jinou barvu, do prostředních válcu šla evidentně voda a proto ta jiná barva výfukových ventilů.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.14 20:10

Radím dobře. Vytřít stěny bloku nad vanou v místě klikovky včetně jí nitroředidlem a ten humus do hary, stejně tak ventily, ventilové víko a samotnou vanu od té hnědé srajdy. Pak dát nějaký levný olej a za vařícího motoru vypustiti po 1000 - 1500km a dát nějaký supr olej správné specifikace a seřídit ventily. Pozor, mají základní nastavení a zbytek dělají hydroštely u této 1.4ky s feldy a favorita (jen vylepšené o hydroštely a další vylepšení).

doplněno 11.09.14 21:47:

cca 200 x 8 hydroštel a je to

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.14 20:58

no to zakladni nastavení mi přijde na houby protože ty hydroštely už nebudou chodit jako nové...jsem to jednou udělal a nedopadlo to nejlíp.. proto to seřizuju podle toho jak to chce... stači zkontrolovat jestli to nema vůli, pokud ne tak se opřu o to vahadlo nějakym dřevem třeba a musí ten hydroštel kousek zajet a vrátit se.. nesmí být sekly jinak to dělá bordel... tod vše... jinak není třeba do toho nijak hrabat .. jo a musi se nechat motor chvili bězet před kontrolou..

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.