Nový olej do 2T skůtra

Od: Datum: 02.09.14 21:12 odpovědí: 5 změna: 03.09.14 20:31

Dobrý den. Dnes mi začal na skůtru yuki jet 50 blikat olej, tak se mrknu pod sedačku a byl tam jen takový zbyteček. Jel jsem koupit nový, dojel jsem domů a nalil ho. Ale potom mi došlo že ten zbytek co tam byl měl modrou barvu a já do něj nalil nějaký červený Castrol. Jaký je v těch barvách rozdíl? Budu to muset výlít a nalít nový olej? Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: trtr
Datum: 02.09.14 21:43

Zdravím, záleží jak dlouho byl takto motor provozován, myslím na ten modrý(modrozelený olej). Modrozelený je většinou minerální a červený je syntetický (měl by být lepší). Pokud má skůtr vyjeto pár nádrží modrého, tak lze ještě přejít na červený, ale už se držte jednoho druhu.

P.S.: Nic proti mixéru, ale nejlepší je mixovat olej přímo do nádrže. Už kamarádovi s jeho Yamahou DT 125 jsme to radili. Jakmile mixér odejde, tak motor jde s ním do kopru taky a hezky rychle a třeba při rychlé jízdě náhlé zadření není nic milého. Mixování do nádrže je nutno ale ověřit, zda to lze, ale mělo by.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 02.09.14 22:02

opravdu na barvě nezáleží klidně ho tam nechte a to samostatné mazání(mixer)jsem tatovi taky na radu kamaráda zrušil(kontrolku)

Jednou za 2měsíce mu natankuju 20lit.benzinu zředim obyčejným M2T 40:1 a jenom chrochtá

doplněno 03.09.14 18:13:

totak -to mě už říkalo lidí a 5roků a šlape stále stejně a stihl je vysokootáčkový a ten by tam taky neměl být

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.09.14 14:49
avatar
Jen aby brzo nedochrochtal. M2t je historická záležitost a navíc se na něm uvádí doporučený poměr 1:20 Proč by to kdo používal když litr červeného Stihl pro vysokoobrátkové motory stojí 130kč a ředí se 1:50.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 03.09.14 20:30

Zdravím, moderní skůtry právě že oleje jako Oregon, Stihl, Husquarna a Oleo Mac milují, méně to kouří a karbonuje. I staré Jawy lze na tyto oleje naučit. Podmínkou je ovšem GO motoru (poměr oleje k benzínu 50:1) v rámci renovace či alespoň odkarbonování. M2T se drží právě kvůli starým strojům, které na něj jezdí, protože laik když použije moderní olej, tak to většinou zadře, kvůli uvolněnému karbonu.

Toto rozhodně není JPP, ale fakt. Použití oleje M2T ovšem nevyvracím, ale jsou oleje lepší.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.09.14 20:31
avatar

nekoukal bych na barvu a už vůbec ne zda je syntetický či ne motoré oleje všechny obsahují minerální bázi! Jen a pouze bych sledoval a také sleduji zda ten který olej leju do motoru splňuje specifaikace co má splnovat,víc mne nezajímá!

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.