Felicia mi netopi

Od: Datum: 02.09.14 15:26 odpovědí: 7 změna: 02.09.14 18:48

zdravím mám felici 1,3 BMM r.v. 1995 a špatně mi mi fouká ventilátor. když ho mám nastavený na čtvrtou polohu aby to foukalo co nejvíc tak to fouká jaokby to bylo na jedničku. neví prosím někdo v čem může být ten problém? děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.09.14 15:33

"fouká jaokby to bylo na jedničku". To znamená přesně co? Točí se naplno a nefouká nebo se točí pomalu a proto nefouká?

Měnil jste kabinový filtr, pokud jej tedy tohle auto má?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: johnysek
Datum: 02.09.14 15:37

netočí se snad vůbec. protože když stojím a dám k tomu ruku tak necejtím žádnej teplej vzduch až pak když se rozjedu tak to trošičku fouká. kabinový filtr si myslím že nemá ale nejsem si jistej

Datum: 02.09.14 15:46

Tak zvedni prdel, zajdi k autu a zvedni kapotu. Pokud je tam filtr uvidíš ho hned u vstupu do topení.

Podle toho co píšeš bych spíš řekl, že nefouká vůbec. Neznám už pojistky filety, ale prošel bych pojistky. Případně buď umřel motor a nebo odpory řídící rychlost i když pokud by umřeli odpory tak by to mělo fachat na plno pokud to tak přepneš.

Pokud nerozumíš ničemu co jsem napsal dej to známému nebo servisu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.09.14 15:56

Pokud neběží motor a máš jen zapnuté zapalování, musí být přece jasně slyšet, jestli se ventilátor točí a jestli otáčky reagují na přepínač. Jestli se netočí, jak bylo řečeno, zkontrolovat pojisky, ale nejspíš budou v motorku KO uhlíky, komutátor nebo obojí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wheeler*
Datum: 02.09.14 17:03
Předřadný odpor.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.09.14 17:32

Tazatel píše, že to na 4 jede jak na jedničku. Takže předřadný odpor ne (to by první 3 rychlosti nešly - nebo některá z nich a na 4 by to jelo na plnej knedlík). Nebo nejen odpor. Teď jsem rotorek z tohohle vehementu vytáhl ze soustruhu. Závad to mělo povícero.

1. Přilepily se ložiska na hřídel (nejsou přidřený, jen vyschlo mazivo)

2. Motorek má sílu jako kráva, takže to nakonec povolilo, protočily se ložiska v plášti, rotor brousil magnety a jelo to dál

3. Po odstranění výše uvedené závady (vyčištěno, zalepená ložiska do pláště) to 3 měsíce fachalo a potom zakukaly uhlíky

4. Uhlíky se jako ND neprodávají, pokud někdo má tip na shodný rozměr, uvítám ho

5. Vrazil jsem tam uhlíky z flexy (byla spálená - tudíž zdarma) jeden rozměr odpovídá, druhý je menší - vypodloženo

6. Běhá, ale není slyšet motor, má to zvuk jako horní frézka, uhlíky moc nesedí

7. Kompletní rozborka, přesoustružení komutátoru

7. Jdu to montovat zpátky, uhlíky doladím jehlovým pilníkem a nechám zaběhnout, snad bude lépe

V autě mám momentálně Čínu (Vika) za cca 600 včetně poštovného, žena si stěžuje, že řve víc než originál ve stavu bez ložisek. Originál stojí 2500, tak to snad ten původní po repasi ještš chvíli zvládne.

U tazatele bych to viděl na uhlíky, ložiska, eventuelně spálenou pojistku (i když proč, všechno by měla pobrat tepelná ochrana).

Ohodnoceno: 1x
 
Od: wheeler*
Datum: 02.09.14 18:48
Omlouvam se, spatne jsem si precetl otazku :)
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.