Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Na Opel Astra G 1.6 8V 55kw mi podfukuje posilovač brzd (přisává to přes něj falešný vzduch do čtvrtého válce kam je napojen podtlak posilovače a má to dost velký vliv na volnoběh motoru,rozjezdy a řekl bych že i na spotřebu...ethanol sice spotřebu zvyšuje,ale 11,5l/100km se mi zdá i tak dost zatím jsem vytáhl podtlakovou hadici s posilovače a tu jsem zaslepil (volnoběh a rozjezdy už jsou OK..spotřebu jsem neměřil) Jde mi o to jestli můžu pár dnů (než seženu a nechám vyměnit posilovač) jezdit s odpojeným posilovačem brzd,neškodí to něčemu?
Ještě by mě zajímala přibližná cena za práci v servise (výměna posilovače) posilovač bych jim dodal.
bez posilovače se jezdit dá jen jezdi v klidu a měj na paměti že je třeba šlapat na pedál větší silou
za práci to typuju do 500kč
Ano dá se, už tak asi 3 dny jezdím,já jen abych nepokazil ještě něco Su zvyklej dost brzdit motorem a jezdím v klidu
Prosím o vysvětlení kde a jak může 4.válec přisávat díky posilovači brzd?
doplněno 30.08.14 21:56:Já se ptám,že jsem viděl x druhů posilovačů,ale ani jeden co měl cokoliv společného se sáním,vždy byly poháněné jen a pouze od vačkového hřídele a to ať již vývěva nebo hydročerpadlo!
Nyní dokonce vlastním (už druhé auto ) bez posilovače brzd!
doplněno 31.08.14 14:43:To Punker-to první nemělo posilovač řízení,a vávěvu páčkou od kliky vepředu hlavy (mezi 2. a 3. válcem) druhá hlava na tento motor měla výstp přímo z vačice nad spojkou,další mělo na téměř identickém místě řemenici a na převodovce hydro čerpadlo s vývěvou.No a oba citroni mají hydročerpadlo nejen na pružení ale i na posilovač řízení a na brzdy s tím ,že nemají posilovač brzd ale brzdový pedál funguje jako přepouštěč tlaku od čerpadla do brzd!Jinak známý měl kadetta (1,6? nebo 1,5?) benál a ten to měl taky od vačky s vývěvou..Proto jsem se na toto ptal.
No u nafťáka máte vývěvu,ale u benzínu je podtlaková hadice posilovače brzd napojena na čtvrtý válec-sání (aspoň v mém případě) a jelikož můj posilovač není schopen udržet podtlak protože někde přisává vzduch,tak se ten vzduch dostává až do válce...snad jsem to tak nějak zvládl vysvětlit
Zas tak se v tom nevyznám,ale není vačkou spíš poháněn posilovač řízení? já totiž měl posilovač brzd na podtlak sání i u předchozího auta
Tady to je pěkně vysvětlené
Na podtlakové hadici k posilovači by jsi měl mít zpětný ventil, který zamezuje, aby si to přisávlo vzduch. Buď je někde prdlá hadice před ventilem a nebo odešel ventil a posléze v posilovači membrána.
Jo na tom videu je ten zpětný ventil vidět v čase 0:14
Ten ventil jsem zkoušel profouknout a de to jen jedním směrem,což znamená že ventil je bohužel vpořádku...a hadice prasklá není protože ji mám zaslepenou až na druhým konci a nepřisává
Tak to je membrána v háji a jediná možnost je opravdu výměna posilovače. Obávám se, že za 5kilo to žádný servis neudělá, je to docela pakárna práce. Cena s bude také odvíjet jestli bude potřeba demontž brzdového válce od potrubí a a následného odvzdušňování brzd, nebo tam bude dost místa na "odtažení" válce a demontáž(montáž) posilovače. Spíše bych v servisu počítal s cenou 1000-1500, bez materiáu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.