Odpojovač baterie favorit

Od: Datum: 17.08.14 09:54 odpovědí: 11 změna: 18.08.14 22:18
avatar

Zdravím, nevíte někodo jak zapojit odpojovač baterie na favorita rok 1988. Vím jenom že se zapojuje na kostru a že výrbce nedal žádnou přípravu. Jedná se ten co je na obrázku. Felicie některá ho má.



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kamilk4
Datum: 17.08.14 10:06

Bateriový odpojovač "zapojíte" na kostru karoserie a konec káblíku,který vede od mínus polu baterie na kostru karoserie..Hezkou neděli.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 17.08.14 10:35
avatar

co vím tak z výroby ho žádná felda ani favorit nemají pokud ho chceš dodělat dle mě je to zbytečnost tak jak už psal kolega z výroby ho má tak PV3S a Avie

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.08.14 11:03
avatar

zdravím,předpokládám že spínač na fotu má dva vývody-takže někde do motorového prostoru/samozřejmě tak aby to pak něčemu nepřekáželo,třeba pak kapotě.../udělat držák o přiměřené tloušťce plechu ,tam připevnit tento odpojovač/dát to třeba někde nahoře k tlumiči/změřit délku a udělat dva kabely o průřezu stávajícího vedení/startovací kabel/ s start. kabel.očky,samozřejmě udělat je trochu delší-motor se chvěje a pokud to uděláte moc krátké tak to nebude dobré,hrozí utržení,prostě ať tam je rezerva aby ty kabely nebyly napnuté... jeden kabel/očko/zapojit na vývod odpojovače a druhý konec tohoto kabelu někde na motor,zase aby to něčemu nepřekáželo/ třeba řemen.../ no a druhý zhotovený kabel zapojit na zbývající vývod odpojovače a na mínus pol baterie,původní kabel už samozřejmě nepřipojovat!/múžete ho zrušit/// dále zapojit a nasměrovat ty očka na odpojovači tak aby se vzájemně nedotýkaly nebo nějak dotýkaly kostry vozidla-na odpojovači je pak jedno kam který kabel zapojíte...pozor- pokud je spodek odpojovače plastový-přiměřeně utáhnout,rádo to praská...snad jste osoba trochu znalá a vyberete si z toho mého popisu to pravé...ještě--ono to zas taková zbytečnost není jak tady píšou přede mnou

doplněno 17.08.14 11:15:

ještě jednou já,předpokládám,že si uvědomujete jak odpojovač použijete,tak si zrušíte paměť radia a budete to muset znova naladit...

doplněno 17.08.14 13:35:

jak tak čtu ty ostatní příspěvky tak samozřejmě nesmite mít radio napojené přimo na baterii-hlavně ten mínusový kabel,protože ten odpojovač by potom byl k ničemu protože pokud by jste tam měl zapojený ten mínus na radio,tak to by nefungovalo protože obvod mínusový by šel stále přes to radio,uzem.antény a navíc při vypnutém odpojovači a zastartování se mohlo stát,že by Vám ten mínusový kabel k rádiu shořel-má slabý průřez,prostě je tenký a možná i rádio...a tak si může zlikvidovat rádio ten pán co ho má zapojeno přímo na baterii protože stačí aby upadlo ukostřovací očko,či zaoxidovaný mínusový kontakt/svorka/a mínusový obvod se uzavřel přes rádio a bylo vymalováno...ovšem já bych toto viděl hned/je to můj chleba/takže Vy sám se musíte rozhodnout jestli i na takovou zdánlivou banalitu jako je namontovat odpojovač máte,protože ta možnost takhle zap.radia mne nenapadla...a to by byl pak průšvih...přeji pěkný den

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lmgify
Datum: 17.08.14 12:16

Kdyby se mu to radio jen vymazalo, tak by to bylo OK. Nektera radia se automaticky zablokuji a bez kódu je clovek nerozdejcha.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 17.08.14 12:25

V práci jsme měli kdysi pickapa a ten ho měl originál.Já ho mám ve fáčku přímo na baterce přidělaný a v pohodě.Rádio se mi nikdy nevymazalo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 17.08.14 15:11

Zdravím, není nad to, odstranit závadu nadměrného odběru a pak odpojovač není třeba.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.08.14 16:49

Ahoj. Já tu věc mám vedle baterie a je tam úplně na nic. Za ta dlouhá léta jsem ho nepotřeboval. Měl jsem ho i u 120cy pod řidičovým sedákem a taky na nic. Polož si na sítko vstupu vzduchu do topení stranový klíč na odpojení baterie a máš vyřešeno. Ostatní věci jsou blbosti k ničemu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.08.14 17:24

Měl jsem odpojovač správné dimense vydržel půl roku, kvalitni kapitovýrobek

Ohodnoceno: 0x
 
Od: meart*
Datum: 17.08.14 23:27
Proc ho chces montovat? Neni to kvuli autoradiu sencor? Ty ty baterky pekne mlatej... Felda zadnej v serii nemela ani pickupy ho nemely! Do motorovyho prostoru je to hloupost, nebo chces kazdej den zvedat haupnu dokola a dokola? Natahni si silneisi kable pod palubovku. U r19 jsem to mel u levyho kolena chyceny samorezkama vedle otvirani kapoty.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.14 14:18

Zdravím a posílám radu pokud není již pozdě,

ten samý odpojovač mám zapojený více jak 20 roků a překvapilo mě, že jeho použití někdo označil za blbost. Teď k tomu zapojení, není k tomu zapotřebí NIC navíc, odpojovač přidělejte na žebro pravého podběhuj je tam i otvor, teď nevím průměr šroubu na připevnění a do druhého otvoru odpojovače původní kabel ukostření akumulátoru, vyšel mi na milimetr přesně a to je všechno. Ať se Vám zapojení podaří. Olin

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.08.14 22:18

Felda ve schématech tuším měla jeho umístění, ale nikdy jsem to neviděl. Možná měla jen takový ten mini.

http://skoda.panda.cz/forum/v…iewtopic.php?t=26682&start=15

http://www.karavan.cz/_322_44…4v-x-na-svorku-minus-polu.htm

Odpojuje se jen mínus (+ nesmí, protože vše okolo odpojovače je kostra a blbě se to izoluje od těch plechů - hlavně při nehodě) a hned u baterky nejkratší cestou (do kabiny)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.