Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Octavia nenastartuje

Od: markadl odpovědí: 7 změna:

Ahoj,

potřeboval bych se zeptat, co by mohlo být s mojim autem ( nedávno kupovaná octavia 1.8 turbo 110kw a rok 2002.

Včera večer jsem byl na houbách a vše bylo v pořádku stala se mě taková věc. Stratil jsem klíčky od auta a tak jsem se na to po 2 hodinách vykašlal a došel domů po svých pro náhradní klíče. Jenže když jsem dnes ráno došel s náhradníma klíčema, tak jsem sedl za volant a startoval - jenže to pokaždé jakože chytne ale zase hned zdechne. Přitom baterka je OK a benzín tam je taky. A kamoš mě to odtáhne až zítra večer - co to může být a na kolik mě vyjde oprava ( jsem student a nemám zrovna 5 tisíc na opravu nějaké srandy )

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

blokuje ti to imobilizer.. bud máš vadný čip v klíčku a nebo to není spárované.. ted je otázka jestli jsi dostal k autu ten štítek s kodem.. pokud ho máš tak s tím i teoreticky odjedeš ještě domů

markadl

aha a proč mě to jako blokuje? Klíč tam pasuje a jde s ním otočit tak nevím. No k autu jsem dostal jeden originalni a jeden nahradní klíč a tot vše. žádný šťítek nebo tak. A pochybuju že by ten mlady kluk co mě to provadal měl taky něco takovéhoto.

vždyt ti to píšu.. nejde o to jestli tam klič jde nebo ne ale že ti imobilizer blokuje jednotku kvuli toho že čip v kličku je v haji a nebo nespárovaný...jo a pokud nemáš ten přívěšek, tak budeš muset sehnat někoho, kdo dokáže vyčíst PIN imobilizeru a nebo jedině do autorizovaneho servisu.. a nejspíš budeš muset koupit nový čip pokud to nepujde spárovat..

doplněno 16.08.14 18:28:

ten čip stojí tak 200 plus servis bych počital tak 500 a výš.. nemusíš do toho autorizaku ale musiš sehnat někoho kdo má na to program, aby vyčetl PIN.

markadl