Nejste přihlášen/a.
po výměně svíček a kabelu ke svíčkám jede pořád na 3válce a když jedu do kopce dost to čoudí a při neutrálu to hned chcípne čím to může být?
Základ je zjistit, který válec to dělá. To zjistíte odpojením vysokonapěťového kabelu ze svíčky. Pokud se chod motoru nezmění, máte správný válec. Pak na tomto válci zaměňte svčku z jiného válce. Jestliže se závada přesune na jiný válec, je vadná svíčka. Jestliže závada přetrvává na původním válci, přehodíte kabely, jestli opět závada přetrvává na původním válci, jsou kabely také v pořádku. Totéž můžete provést se vstřikovači - odpojovat po jednom od íídícího napětí.
Ale úplně nejdřív zkontrolujte, zda jste po výměně zapojil kabely ke svíčkám ve správném pořadí.
Jestli tohle všechno neukáže na závadu, nechte změřit kompresi. A NEJEZDĚTE S TÍM, nebo vám ještě k tomu vyhoří katalyzátor.
doplněno 18.08.14 16:10:Zkuste po jizdě ze stejného válce vyndat tu novou svíčku, jestli bude také od oleje. U bezzávadového čtyřtaktního motoru by se olej do pracovního prostoru válce prakticky neměl dostat.
po výměně svíček bosch jede už na 4válce ale při neutrálu stále chcípá je slyšet že auto má snahu držet otáčky nakonec ale chcípne a občas vystřelí z fýfuku na co se mám zaměřit? jo akdyž jsem měnil ty svíčky za nový tak jedna s těch starších byla totálně od oleje,jak to?
Zdravím, nechci nikoho děsit, ale svíčka od oleje není dobré znamení. Problém se tímto vyřešil jen na chvíli. Nechte změřit tlaky ve válcích, aby se případně vyloučilo važné poškození pístních kroužků.
Nikoho neděs "trtr".Mokrá svíčka,někdo tomu říká,že je zaolejovaná,znamená,že nepálí jak by měla.Závad může být víc,od vadného zapalovacího kabelu až po zapalovací cívku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.