Odvzdušnovací šroubek

Od: Datum: 14.08.14 20:59 odpovědí: 5 změna: 15.08.14 00:25
avatar

Zdravím,mám problém dnes jsem byl s autem v servise na odvzdušnění brzd,měnil jsem třmen, všechny odvzdušnováky povolili,až na jeden přední pravý nechtěl jít ani po nahřátí autogenem,jak mám dostat odvzd.ven když ho chci vyměnit za nový? Jednou jsem na felícii zatrhl jeden a podařilo se mi ho odvrtat ale s větší dírou a potom už doatatečně netěsnil prostě to bylo na nový třmen.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.08.14 22:07
avatar

Nevím jaký má felda,ale totéž se mi stalo v minulosti na pugu-dal jsem větší odvzdušnovák za cca 20kč místo třmenu za cca2000kč! (údajně aviácký,ale dnes mám sbírku asi 4 různých průměrů!)

doplněno 15.08.14 15:00:

Tak za 1. Píšete že jste dal do servisu-tak by mne nezajímalo jak to udělají,jen bych důkladně překontroloval jejich práci!

a za 2. píšete že v minulosti na feldě jste odvrtal ale špatně,že to teklo-na to jsem psal že je vícero rozměrů odvzdušnováků.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.08.14 22:28
avatar

No to je sice hezký,ale jak to souvisí s mou otázkou?Mě napadlo že bych ten odvzd.omototal kouskem hadry namočené v brzd.kapalině a nechal působit,když by to nešlo tak potom nahřát poklepávat a pokud by ani tohle nepomohlo tak to zanést soustružníkovi.

Od: aroff
Datum: 14.08.14 22:49

Pokud toto nastane, nebo je odvzdušňovák ohlomejzdaný nebo někdy i zalomený, řeším to takto(foto). Jen je potřeba COčko. Dobré je závit po vyndání starého odvzdušňováku "protáhnout"

Ohodnoceno: 1x
 
Od: moto®
Datum: 14.08.14 22:55
avatar

Na povolování rezavých šroubů se používala červená brzdová kapalina, myslím, že ta novější žlutá tu vlastnost nebude mít. Možná bych skusil WDčko a po odvzdušnováků zvrchu pořádně po delší době pomlátil, že se roztemuje nevadí, nový není problém a ohřívat nezaškodí.
Jsou i jiné přípravky na uvolňování zarezavělých součástí, dle mne je to na jedno brdo a nějak zvlášť nefuguje o moc lépe než nějaká nafta.
No a když se to utrhne tak spíše k frezaří než soustružníkovi. Na soustruhu by to bohužel nešlo.

doplněno 15.08.14 07:37:

Jo, to navaření matice je dobrá metoda.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.08.14 00:25

WDčko je na povolení k ničemu. Nedávno jsem to řešil a wdčko se vůbec nechytalo. Jak je to víc zažrané tak smůla. To už se mi víc osvědčil sprej (snad nebude vadit reklama) tenhle: http://www.nabytek-pro-firmy.…udrzba/udrzbove-spreje/139007 povolil mi zatím vše.

Osobně bych se ale na sprej vybodl a řešil to jak je tu už napsáno navařením matice.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.