Nejste přihlášen/a.
Zdravím,chtěl jsem se zeptat jak je to s odvzd.brz se systémem ABS,někdo říká že se začíná od předních kol a někdo zase že od nejvzd.kola. Tak jak je to teda, děkuji za rady.
Musíš neustále dolévat nádobku. Pokud se zavzdušní ABS ventilová jednotka, tak se přes vag odvzdušní (uměle se uvede v činnost. Většinou jsou bublinky vzduchu v trubkách u kol. Takže stačí jen, aby neklesla moc hladina a nenasál se do vstupu vzduch. Takto pomalu lze prolít klidně několik flašek brzdovky a máš hotovo.
Nejlepší je přečíst si co se k danému autu píše!
Uvedu kionkrétně na X1 se píše odvzdušnění od LP kola k PP kolu na LZ a jako polsední PZ kolo.naproti tomu X2 to má přesně opačně od PZ k LZ -PP a jako poslední LP kolo . Tak a včíl mudrujte!
akurat nechapem tej spojitosti abs modul a VAG...
naco diagnostika a naco sa ma uvadzat abs do chodu pri odvzdusneni? ked odvzdusnujem brzdy slapanim na pedal kvapalina z nadobky ide cez abs do strmena.. to znamena ze modul abs musi mat ventily otvorene ked njde do smku inak by cez neho neprudila kvapalina az ku kolesu pri odvzdusnovani... nie? naco vacsina spomina vag a odvzdusnenie cez diagnostiku? nechapem tomuto... ma to niekto realne odskusane? alebo su to len napovedy co sa pisu na internete? abs modul len prerusovane prerusuje davku kvapaliny do kolies ked ide auto do smyku pri brzdeni.. inak kvapalina cez modul musi ist normalne.. normalne ziadam vysvetlenie a jasny dokaz toho preco to treba robit. ci uz na skode alebo opli alebo ferari
Právě že nechápeš, jak ABS kostka pracuje.
Jsou tam dva kanály na jednu brzdu a ty se přepínají ventily (celkem 12).
bez diagnostiky se ABS nezprovozní a přídatné kanálky neodvzdušní. Stále to bude dělat bordel.
Např. strana 11, prostor mezi čerpadlem a vypouštěcím ventilem bez otevření ventilů diagnostikou neodvzdušníš..
Neodvzdušní, při aktivaci to jde tam - zpět, takže se vzduch nevypláchne pryč ale zůstává (stručně). Diagnostikou se ventily otevřou trvale aby vzduch vyjel ven.
Zrovna řeším otázku odvzdušnění brzd s ABS u své motorky Honda Transalp 700. Mám dílenský manuál a v něm se o použití diagnostiky pro odvzdušnění vůbec nepíše. Podle mě se ABS ani zavzdušnit při výměně kapaliny bez diagnostiky nemůže. Pokud se ABS neaktivuje, zůstává vstupní ventil otevřený a hlavní brzdový válec je tak propojen s koly. Tím pádem se při výměně kapaliny vymění jen kapalina v sekci mezi válcem a koly a jen tato sekce se odvzdušní. ABS se aktivuje při brzdění - to se ale obvykle nemění kapalina ani neodvzdušňuje - nebo diagnostikou. Při aktivaci se otevírá vypouštěcí ventil. Pokud otevřeme vypouštěcí ventil diagnostikou, můžeme vyměnit kapalinu i v druhé větvi okruhu s ABS a tu je pak nutné odvzdušnit. Vycházím ze schématu zde docplayer.cz/... strana 12.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.